» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Vodafone România a înregistrat, în anul fiscal încheiat la 31 martie, cu 533.000 de clienţi mai puţini decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Reprezentanţii companiei declară că scăderea este cauzată de deconectările SIM-urilor prepay inactive şi de aplicarea unor noi standarde de raportare a bazei de clienţi.

 

 

 

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

2 comentarii

  1. Sorin Voinea spune:

    Ce-i mai hoti astia de la Vodafone !
    Si cifra reala este peste 800.000 de utilizatori care au plecat de la ei si este in continua crestere.
    Cei mai nenorociti la raportul calitate/pret al serviciilor!
    Jos cu Vodafone !

  2. eu spune:

    Ce vrajeala! Super bine, sa piarda mult! Au niste servicii de kkt si nu stiu sa-si fidelizeze clientii. Poate se vor trezi la realitate.

Lasă un răspuns la Sorin Voinea Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top