» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

tvr tanaseRadu Carp si Romina Surugiu, membri in Consiliul de Administratie al televiziunii publice, reclama, intr-o scrisoare deschisa adresata celorlalti membri ai CA al TVR, „modul in care conducerea executiva a SRTV a aprobat, fara o discutie in Consiliul de Administratie, achizitia de servicii de sondare a opiniei publice si a unui program de cercetare de tip exit poll pentru alegerile europarlamentare din 25 mai 2014. Serviciile mentionate au fost achizitionate de la Centrul de Sociologie Urbana si Regionala – CURS SRL, in urma unei selectii de oferte, care nu ne-a fost prezentata in CA”, arata cei doi in scrisoarea citată de HotNews.

„Conform procedurilor interne, orice tip de achizitie care depaseste ca suma 25.000 de euro poate fi aprobata doar de Consiliul de Administratie. In cazul de fata, suspectam faptul ca suma platita de SRTV depaseste cu mult plafonul mentionat”, mai scriu Radu Carp si Romina Surugiu.

Potrivit surselor RV, pentru un exit-poll s-au cerut în acest an între 40.000 și 50.000 de euro. Alte surse vorbesc însă despre sume de peste 100.000 de euro.


UPDATE: Cristian Zgabercea, producător general al TVR, a declarat pentru agenția Mediafax că valoarea contractului privind serviciile de sondare a opiniei publice pentru alegerile din 25 mai a fost sub 25.000 de euro, nefiind nevoie de aprobarea Consiliului de Administraţie (CA) al SRTv pentru achiziţie:

„Noi am luat un singur sondaj. Un exit poll am luat, de la CURS Avangarde. Valoarea a fost sub 25.000 de euro. Există o regulă. Numai ce depăşeşte 25.000 de euro (trebuie discutat în CA, n.r.). Oferta a fost sub 25.000 de euro. Nu ştiu ce informaţii au avut dânşii (Radu Carp şi Romina Surugiu, n.r.)”

Întrebat care este valoarea contractului încheiat cu CURS Avangarde, Cristian Zgabercea a declarat că aceasta este de 24.000 de euro. „E şi cu nişte zecimale, dar a fost sub 25.000 de euro”, a completat acesta.

(Notă RV: cât de convenabil! 🙂 )


VEZI ȘI:

– Cine a avut bani de exit-poll: TVR, Antena 3 și RTV au anunțat primele rezultate

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top