» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

ANALIZĂ AUDIENȚE. Meciurile de fotbal din Liga 1, transmise de televiziunile Look TV și Look Plus în debutul acestui sezon fotbalistic, s-au desfășurat într-un deplin anonimat.

Look TV„Pur și simplu, Liga 1 a fost îngropată pe televiziune!”, scrie analistul media Petre Barbu, care face o analiză a audiențelor celor două posturi de televiziune care dețin drepturile de difuzare ale partidelor din Liga I.

Astfel, potrivit sursei citate, în perioada 6 septembrie – 6 octombrie a.c., cele două televiziuni care dețin drepturile TV pentru Liga 1 au difuzat 44 de partide din campionatul intern de fotbal. Audiența medie a acestora a fost de 14.600 de telespectatori pe minut la nivel urban. Nicio partidă n-a avut o audiență medie mai mare de 50.000 de telespectatori pe minut.

Cea mai urmărită confruntare a fost Steaua – Astra Giurgiu (Look TV), cu o medie de numai 45.000 de orășeni pe minut. Alte două au depășit de puțin media de 30.000 de telespectatori: CSMS Iași – ASA Tg. Mureș și FC Botoșani – FC Brașov, ambele cu 31.000 de privitori.

Dintre cele 44 de meciuri, 16 au avut audiențe sub 10.000 de telespectatori pe minut. Cele mai slabe partide la nivel urban au înregistrat 0% rating:

– Ceahlăul – Brașov (Look TV) și Dinamo – Oțelul Galați (Look Plus), cu câte 2.000 de telespectatori pe minut (rating 0%!).

barbu_petrePotrivit lui Petre Barbu (foto mic), audiențele foarte mici ale debutului de sezon fotbalistic pe micile ecrane au o singură explicație: afacerea prin care Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) a vândut drepturile TV către Intel Sky Broadcast LTD n-a avut în vedere interesele telespectatorilor. Cu alte cuvinte, consumatorii au fost excluși, prioritari fiind banii rezultați din tranzacție: pe timp de cinci ani, cluburile urmând să primească de la LPF suma de 27,5 milioane de euro pe sezon.

Vezi întreaga analiză aici.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (3 voturi, media: 4,67 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

14 comentarii

  1. didi spune:

    nu vad care e problema? la ce fotbal se joaca in romania, mai bine ca nu se vede… sa se uite pasionatii, aia care vor sa plateasca abonament lunar ca sa vada blaturile lor. mie chiar nu imi lipseste deloc. si poate asa pe viitor o sa se mai reduca si din banii platiti pentru drepturile de transmisie si implicit se vor reduce si salariile fotbalistilor, ca prea ne dau peste nas cu banii lor de parca fotbalul ar fi cine stie ce inginerie spatiala…

  2. gdana spune:

    E timpul pentru o schimbare! Va oferim pe loc contract legal! Din ce in ce mai multi oameni lucreaza cu noi! Au fost acordate si primele plati! Avem dovada disponibila pentru toti! Oferim si cerem seriozitate maxima! NU e joc piramidal si NU e MLM! Cautam operatori online care sa lucreze 3 ore pe zi, cu un castig de 300 dolari lunar. Detalii va oferim dupa ce trimiteti textul „Info” la adresa de email: gdana1956@yahoo.com

  3. Cristiann spune:

    Lara, esti foarte bine informată; e adevarat ca nu au plătit firma care detine carele, operatorii si regizorii. Există posibilitatea sa rămînă fara oameni. Sint tare curios unde vor gasi 30 operatori si minim 3 regizori de montaj care sa stie sa filmeze asa ceva. A filma fotbal nu e acelasi lucru cu „poza la perete” de la televiziunile de stiri. Oamenii din pro tv nu au timp, aia din tvr sînt deja la colaborare cu ei, impreuna cu cei din antene si kanal d…

  4. BDroin spune:

    Liga 1 Mafia un produs expirat pentru Romania 🙂

  5. allenatore spune:

    fotbalul romanesc nu se mai consuma. este un produs expirat de vreo 5-6 sezoane

  6. Stefan Bragarea spune:

    Mai există fotbal românesc?

  7. Mihai Gabriel spune:

    Masurarea audientelor TV sufera de doua mari probleme: e complet depasita ca abordare si e acaparata de grupuri de interese. In rest, faina analiza, profunda, extensiva si bine documentata.

  8. lara spune:

    „Fotbalul din Liga 1 n-a mișcat deloc audiența generală a televiziunilor Look TV și Look Plus. Potrivit ultimului sondaj de audiență pentru luna septembrie a.c., realizat de Kantar Media, sub patronajul ARMA, Look TV a avut o audiență medie de 1.000 (o mie!) de telespectatori pe minut la nivel urban, iar Look Plus, 2.000!
    Se poate spune că meciurile dintr-o etapă de Liga 1 au ajuns să fie văzute de populația unui sat mai răsărit, cablat la serviciile UPC.”( finalul articolului, merita citat!)
    Daca mai exista pe undeva vreun ratacit care sa nu creada ca la LOOK se spala bani la greu, acum sigur nu mai este.Geniile acestei televiziuni provinciale, toti niste uriasi cunoscatori in ale media, isi bat joc de telespectatori.In plus, nu si-au achitat nici banii pentru transmisii firmei din Bucuresti care detine carele, operatorii si regizorii.Si asta din luna iulie!

    • Mihai Gabriel spune:

      In conditiile in care exista minim 250.000 de abonati la pachetele ce includ LOOK (nu i-am inclus aici pe cei care urmaresc pe internet, oficial sau nu) si presupunand ca la un meci se uita fanii echipelor care joaca la ora respectiva (adica 1/9 din total), nu i cum sa ajungi doar la 1.000 de telespectatori. Mai ales cand joaca Steaua. Aici e vorba de alte interese care probabil nu sunt straine de alta televiziune, in particular, si de mafia din fotbal, in general.
      Cat despre geniile „acestei televiziuni provinciale”, hai sa vedem geniile televiziunilor din capitala. Incepe cu A3, continua cu RTV si ce mai vrei.

      • lara spune:

        Sper ca tie ti-au dat salariul… nu intelegi nimic din nimic, nu e vorba de Tv de propaganda, e vorba de un canal de entertainement, cel putin ca deziderat.Ce-a iesit se vede!

        • Mihai Gabriel spune:

          Deci cand e vorba de propaganda, nu conteaza cat de jos e nivelul. Cand e vorba de entertainment, devenim brusc foarte rigurosi. Mai bine recunoaste ca ai un interes personal in treaba asta, altfel de unde stii pe cine au platit si pe cine nu? (sa nu crezi ca iau apararea vreunei parti, e plin de „profesionisti” in toate televiziunile).

          • lara spune:

            Imi pare rau sa-ti dezamagesc supozitiile, dar n-am niciun interes personal.Sunt doar mai bine informata.

        • Mihai Gabriel spune:

          A, sa nu uit. Da, mi-au platit salariul. Sunt atat de precisi cand vine vorba de plata salariului ca imi reglez ceasul dupa ei.

      • cristi spune:

        Bravo Mihai Gabriel, sunt total de acord cu tine. Ceva e putred in Danemarca, nu-i asa? Destul de suspecte aceste masuratori facute de KANTAR MEDIA. In orice caz, astia sigur fac jocurile unor televiziuni spre a lovi in altele, unde mai pui ca functie de audiente obtii si bani buni sa nu din reclame. Nu miroase a bine ce face KANTAR MEDIA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top