Turcescu, despre cum „a dat Victor Ponta INDICAȚII la B1 TV”. Ce spune Sorin Oancea

11:35 am, 19 decembrie 2014 • de Comentariile sunt închise pentru Turcescu, despre cum „a dat Victor Ponta INDICAȚII la B1 TV”. Ce spune Sorin Oancea

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Turcescu prezintă un caz de plagiat „grețos” al unui secretar de stat în Ministerul EducațieiRobert Turcescu a făcut o dezvăluire interesantă aseară, în emisiunea sa, 100% cu Robert Turcescu, difuzată la Nașul TV.

Într-o discuție cu Ion Cristoiu, despre politică și despre presă, a venit la un moment dat vorba despre independența jurnaliștilor. Turcescu a povestit atunci un episod de pe vremea când lucra la B1 TV, episod despre care s-a discutat între jurnaliști, dar care n-a fost niciodată spus public.

Iată afirmația lui Robert Turcescu despre modul în care premierul Victor Ponta ar fi dat „indicații” televiziunilor:

Vă spun eu un caz foarte clar. Ponta a dat indicații, în legătură cu povestea cu plagiatul, până și în B1 TV și în alte televiziuni. Era așa: se poate discuta despre orice, despre guvernare, dar nu cumva să vorbească vreunul despre plagiat sau despre familia extinsă, eventual despre afaceri ale familiei Ponta, ale lui Tata socru’ (Ilie Sârbu – N.R) și așa mai departe…

Și atunci toată lumea combătea, pe guvernare, pe marile probleme de guvernare ale lui Ponta… Domne, dar când ziceam vreo chestie despre plagiatul lui Ponta se-nroșea telefonul… Se înroșea telefonul! «Dom’ne, păi n-am zis că nu discutăm despre plagiat?». Păi cum să nu discutăm despre plagiat?! Uite că am trăit ziua în care, doamnelor și domnilor, însuși domnul Ponta își admite, sigur, nu-și admite, de fapt a cerut să-i fie retras titlul de doctor”.

Din experiența mea cu B1 TV, cel puțin doi jurnaliști nu au respectat în prime-time „indicațiile”: Robert Turcescu și Sorina Matei.

Contactat după emisiune, Robert a spus că-și susține afirmațiile, dar că nu vrea să detalieze deocamdată despre modul în care au fost transmise aceste „indicații” și despre cine „înroșea telefoanele” după emisiunile în care „indicațiile” nu erau respectate.

sorin_oanceaUPDATE: Sorin Oancea (foto), unul dintre acționarii postului, a transmis către ReporterVirtual.ro: „Toate emisiunile postului sunt inregistrate pe site-ul www.b1tv.ro. Puteți verifica personal dacă vreți sa fiți corecți și bine intenționați”.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (20 voturi, media: 4,40 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top