» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail
Creșterile sunt de două și chiar de trei cifre procentuale, semn că radiourile și-au consolidat locuri privilegiate în preferințele clienților publicitari, potrivit Forbes România, care prezintă acest top.
Rețeaua Kiss FM a atras cel mai mare volum de publicitate în primul semestru al acestui an, în valoare de 18,3 milioane euro.
Radio ZU, în creștere cu 33,8%, pentru un volum brut de 16,4 milioane euro, este a doua stație în topul publicității pe primele șase luni.
Pro FM a trecut pe locul trei, depășind Europa FM, cu 12,1 milioane euro. Cifrele complete, AICI.
VEZI ȘI:
– AUDIENȚE RADIO. Kiss FM, lider național și la orașe. Radio ZU are Capitala
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.