TOP 10 TV. România TV, singurul post în scădere în ultima lună

11:24 am, 3 noiembrie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru TOP 10 TV. România TV, singurul post în scădere în ultima lună

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

sebastian ghita_romania tvAUDIENȚE OCTOMBRIE. Avem cifrele oficiale de audiență din luna octombrie 2015. Ca la fiecare început de lună, vă prezentăm un TOP 10 al televiziunilor din România înregistrat în luna anterioară.

Nu sunt schimbări semnificative în clasamentul primelor zece televiziuni din România în funcție de audiența generală în luna octombrie față de luna septembrie.

Toate posturile TV înregistrează creșteri față de luna anterioară, cu o singură excepție: postul de știri România TV, controlat de Sebastian Ghiță, care înregistrează cu 5.000 de telespectatori/ minut în medie mai puțin la nivel național și cu 4.000 de telespectatori/ minut în medie mai puțin la nivel urban. Totuși, România TV păstrează poziția a cincea.

Se înregistrează și o ieșire din TOP 10. Este vorba despre postul de divertisment al Intact, Antena Stars, care deținuse locul 9 în luna septembrie. Revine în TOP 10 postul pentru copii Disney.

PRO TV, cea mai importantă creștere

pro tvCea mai importantă creștere a lunii îi aparține liderului, PRO TV, care a înregistrat în luna octombrie o medie de 561.000 de telespectatori/ minut la nivel național (față de 465.000 de telespectatori/ minut la nivel național în septembrie) și 323.000 de telespectatori/ minut la nivel urban (față de 273.000 de telespectatori/ minut la nivel național în septembrie).

Clasamentul din tabelul următor, pentru luna OCTOMBRIE 2015, a stabilit locurile în funcție de ratingul înregistrat pe tot publicul de la nivel național:

OCTOMBRIE 2015

audiente tv 10.15

Cifrele din secțiunea „Rtg(000)” sunt exprimate în mii, așadar ele se citesc astfel: PRO TV (locul 1) – 561.000 de telespectatori (media pe publicul național), Antena 1 (locul 2) – 502.000 telespectatori și Kanal D (locul 3 – 352.000 de telespectatori).

A doua coloană o reprezintă ratingul înregistrat de televiziuni pe zona urbană. A treia coloană este ratingul exprimat în puncte de rating pentru publicul național, iar a patra pentru publicul urban. A cincea coloană prezintă „share” (sau cota de piață) pe național, iar a șasea – cota de piață pe urban. Cota de piață exprimă procentul de aparate tv deschise pe un anumit post din totalul de aparate tv aflate în funcțiune. (sursa cifrelor: Kantar Media – arma.org.ro)

Spre comparație, vă oferim și cifrele oficiale înregistrate în luna SEPTEMBRIE 2015:

SEPTEMBRIE 2015

audiente-tv-septembrie-2015


VEZI ȘI:

TOP 10 TV. Kanal D, cea mai mare creștere. În insolvență, Prima TV pierde și telespectatori

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top