» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

pro vs a1AUDIENȚE AUGUST. Avem cifrele oficiale de audiență din luna august 2015. Ca la fiecare început de lună, vă prezentăm un TOP 10 al televiziunilor din România înregistrat în luna anterioară.

O singură lună a ținut surpriza. În august, PRO TV a revenit în fruntea clasamentelor de audiență și la nivel național după ce în iulie, la acest capitol, fusese depășit în premieră de Antena 1.

În luna august 2015, PRO TV a înregistrat la nivel național o audiență medie de 407.000 telespectatori/ minut față de 406.000 telespectatori/ minut în luna anterioară, fiind și singurul post comercial cu o ușoară creștere față de iulie. În TOP 10 mai există un post care a înregistrat creștere, este vorba despre un post de știri, România TV.

PRO TV nu performează, dar beneficiază de scăderea Antenei 1

antena 1Totuși, PRO TV nu recuperează din cei circa 300.000 de telespectatori pierduți la nivel național în 3 luni, iar revenirea sa pe locul 1 se datorează scăderii înregistrată de Antena 1: 389.000 de telespectori/ minut în medie la nivel național în august față de 418.000 de telespectori/ minut în medie la nivel național în iulie. PRO TV a avut cea mai mare variație negativă de adiență în lunile, iunie și iulie, ajungând astfel să aibă în două luni cu aproape 300.000 de telespectatori/ minut mai puțin la nivel național.

În rest, așa cum am spus, luna august, tradițional proastă din punct de vedere al audienței tv, vine cu scăderi pentru toți cei din TOP 10, mai puțin PRO TV și România TV.

Clasamentul din tabelul următor, pentru luna AUGUST 2015, a stabilit locurile în funcție de ratingul înregistrat pe tot publicul de la nivel național:

AUGUST 2015

audiente tv august 2015Cifrele din secțiunea „Rtg(000)” sunt exprimate în mii, așadar ele se citesc astfel: PRO TV (locul 1) – 407.000 de telespectatori (media pe publicul național), Antena 1(locul 2) – 389.000 telespectatori și Kanal D (locul 3 – 266.000 de telespectatori).

A doua coloană o reprezintă ratingul înregistrat de televiziuni pe zona urbană. A treia coloană este ratingul exprimat în puncte de rating pentru publicul național, iar a patra pentru publicul urban. A cincea coloană prezintă „share” (sau cota de piață) pe național, iar a șasea – cota de piață pe urban. Cota de piață exprimă procentul de aparate tv deschise pe un anumit post din totalul de aparate tv aflate în funcțiune. (sursa cifrelor: Kantar Media – arma.org.ro)

Spre comparație, vă oferim și cifrele oficiale înregistrate în luna IULIE 2015:

IULIE 2015

audiente-tv-iulie-15

 


VEZI ȘI:

TOP 10 TV. PREMIERĂ: PRO TV pierde locul 1 în favoarea Antenei 1 în iulie! Minus 300.000 de telespectatori în 3 luni

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

2 comentarii

  1. […] AUGUST. Am văzut cum stau primele 10 televiziuni din România în privința audiențelor (vezi AICI TOP 10), să aruncăm o privire și la evoluția posturilor TV de știri în luna august, […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top