TOP 10 televiziuni din „COADĂ”. La ce posturi nu se uită aproape nimeni în România

8:16 pm, 4 decembrie 2014 • de Comentariile sunt închise pentru TOP 10 televiziuni din „COADĂ”. La ce posturi nu se uită aproape nimeni în România

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

AUDIENȚE. Toți știți că PRO TV este televiziunea nr. 1 din România din punct de vedere al audienței și că Antena 1 e „mereu aproape”, pe locul 2. Dar știți și care sunt ultimele televiziuni din România, la care nu se uită aproape nimeni, care intră la „marja de eroare” a sondajului de audiență?

Există astfel televiziuni care „se laudă” cu ratinguri aproape inexistente, de 0,01%! Iată cum arată un TOP 10 din coadă al posturilor TV măsurate de compania de specialitate Kantar Media în luna noiembrie 2014 (ultimele date disponibile):

top 10 coada

Televiziunea cel mai puțin vizionată, care deține ultimul loc, este, după cum se vede în tabelul de mai sus, Hit Music, care are o medie de 3.000 de telespectatori/ minut la nivel național și 2.000 la nivel urban, ceea ce înseamnă 0,01 puncte de rating la nivel național, respectiv 0,02 la nivel urban. Acest rating corespunde unui share (cotă de piață) de numai 0,05% la nivel național, respectiv 0,09% la nivel urban.

Posturile cu fotbal românesc, „campioane” la telespectatori… lipsă

tv plicticos

Printre aceste 10 televiziuni codașe se numără și trei posturi românești, e adevărat „cele mai vizionate” în acest top. Foarte interesant, două dintre ele, Look Plus și Look TV, sunt cele care dețin drepturile de difuzare a meciurilor din Liga I, campionatul românesc de fotbal. Acestea au însă o „scuză”: faptul că nu sunt difuzate de cabliștii de la RCS, compania care deține cea mai mare cotă de piață în acest domeniu.

Iată cam câtă lume se uită (mai bine zis nu se uită) la aceste trei televiziuni românești:

  • – TV H (rating 0,03% – 5.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național)
  • – Look Plus (rating 0,03% – 5.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național)
  • – Look TV (rating 0,03% – 5.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național)

 

La polul opus, pentru a avea un termen de comparație, PRO TV, televiziunea cu cea mai mare audiență din România a înregistrat o medie de 757.000 de telespectatori/ minut în luna noiembrie, la nivel național, adică 4,09 puncte de rating și 15,63% cotă de piață!


VEZI ȘI:

TOP 10 TV: Realitatea TV intră în top peste B1 TV, în premieră în 2014

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (3 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top