» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Romtelecom și Cosmote au comunicat oficial astăzi că se vor „rebrandui” sub marca Telekom România. Foarte frumos! Nemții au cumpărat compania, dar, cum spuneam și în titlu, șmecheria rămâne în cea mai pură formă românească. „Și cu asta ce-am făcut?”, vorba lui Constantin Tănase…

Vizita unui curier

PachetSă mă explic. Nu-mi stă în obișnuință să amestec problemele personale cu subiectele de care scriu. Fac o excepție de această dată deoarece cred că experiența mea trebuie împărtășită și altora, care ar putea trage ceva învățăminte din ea.

În urmă cu vreo trei luni, îmi sună la poartă un curier. Cu un pachețel de la Romtelecom. Bălmăjește ceva despre o promoție și despre clienții fideli. Ok. Cum aveam treabă la calculator și gândurile îmi erau în altă parte, mă grăbesc să-l expediez, semnez ce-mi pune sub nas și îi zic mulțumesc și la revedere. Pachețelul aterizează nedesfăcut într-un dulap și cu asta-basta, uit de eveniment.

Abonat fără voie

Luna următoare, observ că factura la telefon a crescut. După încă o lună, la fel. Mă uit mai cu atenție și constat că plătesc un abonament de telefonie mobilă, la Cosmote, în valoare de 5,6 euro cu TVA. Eu, abonat Orange, n-am avut niciodată treabă cu Cosmote. Măi să fie! Îmi întreb consoarta, poate n-oi știi eu ceva: „Nevastă, avem abonament la Cosmote”. Nu! Firește. După care-mi amintesc de povestea cu acel curier. Mă duc la dulap, scot pachețelul și constat că semnasem un contract pe 2 ani (!) pentru pachetul Cosmote 5000+ și nu „de primire” pentru nu știu ce promoție, așa cum crezusem eu…

Acum, să nu credeți că nu-mi recunosc vina. Trebuia să fiu cu ochii în patru în legătură cu semnez. Semnătura-i semnătură și cu asta basta! Dar să mergem mai departe…

Mesajul nescris: „Pelicane!”

PelicanSun la Romtelecom și fac o reclamație. Le explic faptul că plătesc un serviciu pe care eu NU l-am solicitat și de care NU sunt interesant. Își notează conștiincios. Aștept apoi un răspuns. Și aștept, și aștept, și aștept… Trei săptămâni. În fine, vine plicul mult așteptat! Gata, am scăpat, zic ușurat ca un client încrezător în compania care-i furnizează servicii. Ei pe dracu’! Răspunsul e ceva de genul: ai semnat, să fii sănătos. Mai lipsea să-mi scrie pe plic, la destinatar, „Pelicane!”…

Deci trebuie să plătesc timp de 2 ani ceva ce NU folosesc, N-AM cerut, NU vreau și de care N-AM nevoie. Dacă vreau să reziliez, mă costă 50 de euro! Și este exact ce o să fac, stimați escroci de la Romtelecom. Da, „escroci”, pentru că eu mă consider escrocat, pentru că – așa cum am spus și în sesizare, cât și telefonic – consider că e o escrocherie să bagi pe gât clientului, printr-o manevră înșelătoare, un serviciu nesolicitat.

Ce-i mai rău? Fraier „solo” sau escroc „în grup”?

telekomȘi nu voi rezilia doar acest contract la Cosmote, ci și contractul de telefonie fixă cu Romtelecom, pe care îl am de 14 ani! Așa cum îi sfătuiesc să facă și pe alții care au pățit ca mine (pentru că mai sunt, eu știu de cel puțin alte două cazuri). Așadar, stimați escroci de la Romtelecom – români, greci, nemți sau ce-o-ți fi, prin ceea ce credeați că-i o manevră de marketing briliantă ați reușit să scăpați de un client vechi. Definitiv! La mai mare!

Acum, dragi cititori, cu care am ales să împărtășesc această întâmplare, veți spune că am fost „fraier”. Da. Am fost. Am și recunoscut. Am semnat fără să citesc. Dar gestul meu nu m-a afectat decât pe mine. Ce-i mai rău? Să fii „fraier” pentru tine și să ți-o iei sau să fii ditamai compania cu pretenții care acționează ca un tâlhar în detrimentul clienților?

Așadar, Romtelecom, adio și n-am cuvinte!

Foto-opinie-Halpertwww.adrianhalpert.com

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (44 voturi, media: 4,66 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

96 comentarii

  1. Dl. Roland Fredrick spune:

    Salutare tuturor,

    Sunt creditor privat de împrumut, creditor fiabil și fiabil; Îi împrumut companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 2%. Dacă vi s-a refuzat un împrumut de la o instituție financiară bancară pentru unul sau mai multe motive. Căutați un împrumut de afaceri, împrumut personal, împrumut ipotecar, împrumut auto, împrumut student, împrumut de consolidare a datoriei, împrumut negarantat și capital de risc? Sunteți în locul potrivit pentru soluția dvs. de împrumut Dacă sunteți interesat de oferta de împrumut, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: (rolandfredrickloaninsuranceplc@hotmail.com)
    Salutari,

    Dl. Roland Fredrick.

  2. Mr Ben spune:

    Bună ziua, dl / dna
    Acces ușor la asigurat un veritabil servicii on-line de fonduri
    un bronz
    Rata dobânzii de doar 3%. Se aplică pentru următorul împrumutului.
    Credite personale (Secure și nesecurizată)
    Credite de afaceri (Secure și nesecurizată)
    Împrumut de consolidare și multe altele.
    Suntem certificați, de încredere, fiabile, eficiente, rapide și
    dinamic.
    Daca sunteti interesati va rugam sa ne contactati pentru mai multe informații
    Blessingfirm5@gmail.com

    INFORMATII GENERALE:
    1) Numele complet:
    2) ȚARA:
    3) ADRESA
    4) STARE CIVILA:
    5) OCUPAȚIA:
    6) NUMĂRUL DE TELEFON:
    7) Valoare credit:
    8) Scopul creditului:
    9) DURATA DE ÎMPRUMUT:
    10) Venit lunar:
    Cu stima
    Binecuvînta Firma ÎMPRUMUT INC

  3. jose Daniel spune:

    Numele meu este dl Jose Daniel sunt din Statele Unite ale Americii, Georgia, dar eu locuiesc în prezent în (lituaniană) Fii atent aici. Nimeni nu te poate ajuta aici sau chiar sugera cum puteți obține ajutor financiar. Orice răspuns al unui creditor împrumut la întrebarea dumneavoastră, trebuie să ignorați, pentru că acestea sunt înșelătoriile … escrocheriile reale … Am fost victima care i-a fost furat mii de dolari … bine mulțumesc lui Dumnezeu pentru un prieten care ma trimis la o companie de împrumut format prin un creditor de împrumut reale. este numit Midland de credit au făcut viața mea una valoroasă și a dat un sens. Când prietenul meu mi-a dat contactul lor, le-am contactat. Apoi am cerut un împrumut cu toate dovezile necesare pentru a dovedi că am nevoie de fapt un împrumut, au aprobat un împrumut de $ 80,000.00 USD și în 6 zile, după întâlnirea de până la cerințele lor necesare, împrumutul meu a fost depus în contul meu bancar, fără garanții. Cu toate că am fost foarte nervos cu organizația de împrumut la început din cauza experiențelor mele anterioare rele, mai ales atunci când problema mi-a plăti taxele de taxe a venit, am apăsat pe credința mea din cauza faptului că ruda mea ma trimis, am primit a reușit să respingă, și cum Dumnezeu ar trebui să-l aibă, puțin știam că neajunsurile mele financiare a ajuns la o HALT finală. Așa cum am spus mai devreme, din motive de securitate i se poate oferi doar adresa lor de e-mail. Imbratisa acest nou initiative.Feel liber să le contactați prin intermediul midland.credit2@gmail.com ca lor ofițer de credit / rep. va participa la tine și vei fi liber de escrocherii și sarcini financiare.

  4. Ani spune:

    Sa va fie rusine TELEKOM !

    Mama mea nu mai locuieste in apartament de 4 luni de zile ( din mai )
    Am demonstrat cu acte ca este internata la o casa de batrani.
    Si nici nu am inchiriat apartamentul.
    Am solicitat rezilierarea contractului si mi s-a spus ca nu se poate
    pentru ca mama si-a dat acordul pentru prelungirea lui in februarie
    ( ?!?!?!?!?! ) Cerere noua eu nu am mai facut .
    Vin eu si intreb ce acord ai luat de la o batrana de 90 de ani , cu
    probleme mari de sanatate ?
    Acum facturile vin in continuare cu toata cererea este depusa inca
    din mai ( daca deceda situatia era aceeasi ???????)
    Si am mai trecut printr-o situatie la fel de anormala , si anume;
    soacra sorei mele locuieste la bloc singura si este bolnava de
    Alzhaimer.
    S-a trezit cu doi tovarasi de la Telekom , care i-au instalat internet.
    ( aceasta femeie de 90 de ani nu facuse nici o cerere pentru asa
    ceva )
    Cand a venit sora mea acasa si a vazut…….bucuria au luat-o durerile
    de cap.
    Si dai si lupta ….vreo doua luni ca sa demonstreze ca acea batrana
    nu avea cum sa depuna cererea pentru ca de 5 ani nu mai iesise din
    casa ( auzi raspuns….poate a depus-o on line …..la aragaz doar ca
    calculator nu avea………………)
    Am fost amenintata ca va fi data in judecata pentru neplata facturilor.
    Care este adevarul, care este realitate domnilor tovarasi de la
    TELEKOM ??????????????

  5. mr paul martin spune:

    Bună ziua, dl / dna

    Acces ușor la asigurat un veritabil servicii de fonduri on-line la un
    Rata dobânzii de doar 3%. Se aplică pentru următorul împrumutului.

    Credite personale (Secure și nesecurizată)
    Credite de afaceri (Secure și nesecurizată)
    Împrumut de consolidare și multe altele.

    Suntem certificați, de încredere, de încredere, eficient, rapid și dinamic.
    Daca sunteti interesati va rugam sa ne contactati pentru mai multe information.paulmartinloan@gmail.com

    INFORMATII GENERALE:

    1) Numele complet:
    2) ȚARA:
    3) ADRESA
    4) STARE CIVILA:
    5) OCUPAȚIA:
    6) NUMĂRUL DE TELEFON:
    7) Valoare credit:
    8) Scopul creditului:
    9) DURATA DE ÎMPRUMUT:
    10) Venit lunar:

    Cu stima
    PAUL MARTIN ÎMPRUMUT INC

  6. Costin Red spune:

    Buna seara! Mie mi-e dor sa mai am telefon in reteaua Zapp. Dar, din pacate s-a inchis, s-a dus… Dar, ma bucur de Vodafone, pentru ca mi-a oferit 4 luni, sau mai mult, 2000 de ce vrei tu, 100 minute international mobil si nelimitat in retea, totul cu… 0 Euro.

  7. Loredana Beretta spune:

    Sunt Loredana beretta un creditor împrumut privat, care face diferite tipuri de împrumuturi către țările Internațional de urgență cu rată a dobânzii de 3%, dacă este interesat vă rugăm să contactați-mă prin e-mail: loredana_beretta@aol.com

    Motto: Fericirea ta este satisfactia noastra

    Noi trăim prin motto-ul nostru, noi va putem ajuta

  8. Mr Raju spune:

    Sunteți în criză financiară și ai nevoie de un împrumut ?? Daca da?? Ne da împrumuturi pentru oameni de afaceri și persoane fizice pentru rata dobânzii la doar 2%. Ne da împrumuturi locale și internaționale oricărui organism din întreaga lume. Ne da împrumuturi prin intermediul contului de transfer către orice țară sunteți. contactați-ne prin e-mail. (wecaremoney1986@gmail.com) pentru mai multe detalii. Noi dăm o sumă minimă de 3.000,00 la un maxim de 100,000.000 pentru orice monedă în jurul lumii.

  9. Cris spune:

    Atentie la prelungire contract Telekom!!! Super internetul este un 3G umflat in pene !!! Vrei super internet… mai platesti 4euro acces in 4G!!! ..te FAC din cuvinte… nelimitat… convorbiri…. dar super internetul este doar un 3G!!! …deci.. din pacate… in present…avem obtiuni 4G doar de la Orange… si Vodafone….

  10. Geo spune:

    Acum vreo 15 ani am reziliat contactul de telefonie fixa cu Romtelecom, dupa ce functionara a plans ca fac asta….. ha ha ha ! I-am spus: nu va e rusine, mi-au trebuit 7 ani de asteptare sa-mi pun telefon fix (incepusem demersurile din 1989, dar atunci fara aprobarea tov. STELIAN PINTILIE de la SECU nu se facea nimic). Mi se tot spunea: nu avem numar in centrala !! Desi centrale se tot instalau, regimul vechi cazuse, iar astia noi erau interesati sa vanda si mai putin sa urmareasca populatia …. Cu o pila, am reusit sa ma telefon fix (mare realizare !) in 1997 !!!
    Acum doua saptamani, alta nemaivazuta ! Ma duc sa platesc factura de fix al mamei si apelez la un amic, fiind sambata dupa 13 si deci Posta inchisa. Ala pune cardul la bataie, intra pe plata factura … selecteaza Telekom si introduce suma, apoi, INAINTE sa introduca un cod client, BANII AU ZBURAT DIN CONT ! A aparut chitanta, deci plata a fost facuta !! Dar pentru cine ? Pentru mine nu, ca nu s-a introdus un cod client. Pentru titularul cardului, nici atat, OMUL NU MAI AVEA TREABA CU TELECOM (SAU CUM DRACULUI S-O CHEMA !) DE UN AN !!!! UNDE S-AU DUS BANII ????????? De intors pe card nu s-au intors, nici la o saptamana dupa operatiune !!!
    Am sesizat pe mail situatia, de 4 zile baietii (cica) verifica – le-am trimis poza chitantei de la bancomat.
    Am platit intre timp din nou (cum ar veni !) factura.
    Cum sa mai ai nevoie de serviciile Telecom in situatia asta ? Concluzie: voi renunta la serviciile acestei asa-zise companii, care nu stie decat sa se milogeasca (incep sa iti vina alerte de plata cu 5-6 zile inainte de termenul final de plata), dar cand e vorba sa-ti ia banul din buzunar …. o face cu ambele maini, chiar daca nu mai ai treaba cu ei !!!!

  11. Iancu Andrei spune:

    am facut abonament la tableta hara 8 la telecom a trecut 7 luni numai si contract pe 2 ani 10 euro pe luna platesc la factura arata si tv si postul max am fost la ei sal scoata mai spus ca e reducere 100 ca e gratis si pe factura nu e asa am spart geamul la tableta si am spus sami rezilieze contractul si nu vor ce am de facut

  12. gykwtza spune:

    sunt de cand ma stiu cu…acum Telekom si sunt ce-i mai buni de pe piata romaneasca,sunt mai scumpi dar buni ce sa faci cu RDS,ieftin si prost sau UPC la fel.Eu sunt foarte multumit !

  13. daniela spune:

    sunt inca perplexa de comportamentul josnic al acestei companii ce se pretinde a fi de treaba!!!! cind reziliezi contractul cu ei fac tot posibilul sa te dipere…nu dau detali pt ca ar fi prea multe de spus dar nu sfatuiesc pe nimeni sa-i incerce sunt de toata jena…

  14. Negreanu Daniel spune:

    De aproximativ 3 ani serviciul INTERNET de la Telekom functioneaza foarte prost.
    Tel 0242530271
    Probleme:
    – pachete pierdute tot timpul, in cmd un ping pe http://www.google.ro -t, am foarte multe „TimeOut-uri”, fara sa fac nimic pe net.
    – ping foarte mare (inte 60 si 800), foarte des cade de tot „TimeOut”;
    – timp de raspuns (LAG) enorm, la o comanda data de mine, primesc raspuns si peste 5/6 secunde;
    – pe youtube sau filme online se intrerupe din 5 in 5 secunde, deci nu se poate urmari nimic;
    – pe jocuri sau aplicatii online primesc foarte des „Disconect from server”;
    – pe orice server de joc online am pinguri foarte mari si lag imens, timp de raspuns la o comanda dea mea fiind si de 4-5 secunde.
    – pe orice program online de vorbit (teamspeak,skype,etc) se intrerupe convorbirea, nefiind probleme la ceilalti colegi …, aceste programe raportind si peste 20% pachete pierdute, va dati seama cit sunt in total pe conexiune la internet;
    Am facut peste 100 sesizari in acest interval si nimeni nu face nimic in acest sens, chiar nu inteleg politica Telekom-ului fata de clienti, dar de luat banii de la noi ?
    Cel care e trimis pe teren sa rezolve sau sa dea o rezolutie a problemei, da din umeri si spune ca nu stie ce sa-i faca, recunoaste ca, cablu este foarte prost calitativ dar altceva nu i sa dat pentru montaj si nu depinde de el ca nu merge net-ul …. dar de cine depinde domnilor de la Telekom ? … ca daca se vindea la piata la kg, sigur erati falimentari de mult.
    Mai recent nici nu mai vine la interventii si sesizari, spunand ca sa plictisit de mine si de atatea sesizari la care nu are raspuns … desi le inchide cu status „REZOLVAT”.
    Probabil unii dintre angajati au uitat ca sunt platiti si din banii nostri pentru un serviciu de calitate, aici se vede clar ca au personal nepregatit in domeniu … totusi recunoscand ca nepotismele n-au disparut.
    Nu stiu unde sa ma mai adresez pentru a se rezolva aceasta problema.
    Cine ma poate ajuta sau indruma, va multumesc.
    Contact negreanu1968@hotmail.com

    • Cristi spune:

      Salut,si patesc la fel,am un lag nesimtit in jocuri si ping-ul cat China.Numai suport cred ca desfac contractul cu ei.Acult o muzica pe YT si intre timp citesc ceva si imi sacadeaza YT-ul.Asa ceva nu am vazut la nimeni.

    • Claudiu spune:

      nu merge netul si telefonul fix de 2 saptamani, timp in care am sunat de 2 ori la ei pentru a rezolva problema, de fiecare data au zis ca vin sa rezolve si nu au venit, pe langa faptul ca acum cateva luni am reiinoit pachetul tv, cand am vb cu operatorul am erut sa-mi bage toate programele, deci absolut toate, pachetul full:… ce credeti, mia- bagat pachetul full doar pe hartie la factura, sa-mi ia bani mai multi, ca programe mi-a bagat doar cateva, nicidecum toate( nu am hbo, nu am look tv, programele hd etc). sunt nenorociti rau nu stiu ce sa mai zic despre ei………..

  15. Marius spune:

    Pana si io rad, desi trebuie sa platesc.
    Acum 3 luni am fost la sediul telekom sa reziliez un contract pe numele mamei, pentru a face contract nou pe numele meu.
    Toate bune si frumoase, am rezolvat rezilierea, m-au obligat sa-mi schimb numarul de telefon (am numar nou) altfel nu putem sa beneficiez de oferta(asta am inteles, desi nu prea am vrut sa renut la vechiul numar, am acceptat). PROBLEMA E URMATOAREA: primesc factura si pe numele meu si pe numele mamei. Am fost la ei la sediu si sustin ca nu am fost in viata mea acolo sa reziliez contractul.
    Cum este posibil sa primesc facturi pe doua numere de telefon diferite, desi io am un singur fir de telefon. Evident platesc si televiziune si internet. Figurez la ei cu 5 recivere pt TV. (adresa e aceeasi)
    Poate imi zice si mie cineva cum sa procedez, pentru ca ei sustin ca nu am fost niciodata la ei la sediu sa reziliez contractul. Problema e contractul mamei, al meu este in regula.
    Multumesc.

    • IonelD spune:

      Plangere penala la Politie impotriva angajatilor care au facut asta, Plangere la OPC in legatura cu contractul pe care nu vor sa il inchida si telekom dat in judecata pe cale civila in cazul in care in urma plangerii facute la OPC nu ti se rezolva problema.
      Am patit ceva asemanator la Orange, dupa 6 luni de incercari de reziliere a unui abonament ( aveam 3) m-am enervat si le-am transmis ca de data asta doresc sa imi fie inchise toate abonamentele in caz contrar a doua zi merg la tribunal si ii chem in judecata sa imi plateasca si daune. Rezolvarea a venit in aceiasi zi si toate au fost inchise!

    • gigi spune:

      Cand mergi sa iti spui pasul cere de fiecare data un numar de inregistrare al demersului pe care il faci,cerere reziliere,deranjament etc.Altfel risti ca duduia care a discutat cu tine sa uite cu totul de solicitarea ta,deci numar inregistrare si numele operatorului neaparat sa il scrii.In acest caz respectiva/ul va tine cont de faptul ca esti constient ca trebuie sa iti rezolve sau sa escaleze situatia acolo unde trebuie…
      Ce e de facut?in cazul in care solicitarea ta e pierduta si nu mai eusesti nimic va trebui sa platesti factura emisa,caz in care tb sa faci o noua cerere de reziliere…care si aia dureaza 30 zile din momentul inregistrarii…deci inca o factura in plus.Cel mai bine cere mutarea acelui serviciu intr-o zona unde nu exista infrastructura TELEKOM.E cea mai simpla cale.Cere mutarea de servicii in Berbesti Jud Valcea,str Caminului nr 12…o sa iti inchida automat serviciile pt ca acolo nu e solutie tehnica.Oricum ar fi cere inregistrare si numele celor care se ocupa.E valabil si pentru contracte sub perioada contractuala.

  16. Alex spune:

    Sunt la Telekom de vreo 8 ani si pana acum imi mergea netul bine. De cand a venit Telekomul netul tot cade de vreo 20-25 de ori pe zi. Nu e normal asa ceva. Am sunat la ei si au spus ca nu e nici o problema cu netul , ca la ei in calculator apare ca netul functioneaza si ca Nu cade. Dar eu totam insistat sa vina , iar cand a venit netul mergea impecabil. Dupa ce au plecat , la aproximativ 30 de minute , netul a inceput sa o ia din nou razna. Nu stiu ce sa fac ! Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat ar fi perfect.

  17. Darius spune:

    Mama mea e titulara de contract Telekom (fost Romtelecom) din 1974. Fiind cu handicap nu se poate deplasa asa ca ma ocup eu cu platile si tot ce trebuie, mailul dat la Romtelekom fiind al meu. Anul asta in ianuarie primesc un mail in care-mi spune ca-mi dau Northon Antivirus in urma cererii mele (adica a titularului de contract, numele mamei mele…. care se pare, a cerut Northon insa ea nu stie sa foloseasca nici telefonul mobil, de aceea ii trebuie fix). Ma duc la fosta Posta unde platesc factura si intreb pe una la calculator ce naiba e cu Northonul ala pe care „l-am cerut”?! Se uita aia in PC si-mi spune ca …. am reinnoit contractul acum cateva saptamani! Explodez! Stiu ca maica-mea a fost sunata de unii dar ea invariabil ii trimite de unde i-a scos mama lor, scurt, ea nu sta la discutie cu nimeni necunoscut la tel. Ii spun aleia ca e imposibil, maica-mea e nedeplasabila si nici la telefon nu a fost instintata macar. Aia imi spune ca pot face reclamatie, adica o face ea. Scrie ceva in PC fara ca eu sa vad si-mi da pe un biletel un numar scris cu pixul, cica numarul de reclamatie.
    Dupa o luna ma duc sa platesc telefonul si sa-mi cada basca! Constat ca factura s-a marit cu 40% !!! Ma duc din nou la una de acolo, cred ca era aceeasi. Se uita in PC si-mi spune ca…. am cerut sa trec la contractul vechi si…..poate s-a facut o eroare! Eu ii replic ca eroarea aia ma costa pe mine si nu am cerut nimic, nici nu avea cine sa ceara ceva!!!! Si-mi spune sa fac (iarasi) reclamatie. Mentionez ca data trecuta mi-am lasat un numar de mobil, al meu sa fiu sunat. Nu a sunat nimeni vreodata de la ei nici pe fix si nici pe mobil. Ii spun si de data asta sa faca reclamatie si sa scrie ca vreau banii luati abuziv sa fie returnati si vrea sa reziliez tot.
    Din cate am investigat (asa am gasit si acest site) ma pot duce la ANPC sa depun o reclamatie si as vrea sa merg in persoana sa pun pe hartie, nu sa o fac online (ca nu am incredere, am trimis o data una on-line, ceva legat de un comerciant si mi-au raspuns pe mail dupa 3 luni ca si uitasem intamplarea!).
    Dar intreb si eu – oare nu exista un tara asta un avocat sau grup de avocati sa-i dea pe astia in judecata la cate potlogarii si ticalosii fac clientilor lor ?! Am citit ce mai scrie lumea, e halucinant ce pot sa faca aceste mega companii. Eu sunt patit cu Vodafone care sunt niste excroci absoluti, altii cu Orange, multi cu RCS-RDS (la care eu am cablu TV) dar daca fac o medie, se pare ca Romtelecom-Telekom astia sunt campionii ticalosiilor ! Ce v-am povestit nu e singura problema avuta de mine cu javrele astea, eu am netul de la ei si ma regasesc in povestiri de mai sus, mie mi-au facut la inceput aceleasi ticalosii.
    Se pare ca astia de la Romtelecom – Telekom au obiceiul sa schimbe, faca, prelungeasca contracte fara ca titularul sa habar nu aiba. In cazul meu maica-mea nu a semnat nimic, nici macar nu a vorbit cineva cu ea la telefon! Daca nu ma insel ar chiar penal.

  18. marius spune:

    Si eu sunt client telekom de 20 de ani : internet si televiziune de 8 ani iar telefonie am de 20 de ani cred 🙁 . Am vrut sa renunt si am intampinat mari probleme cu ei.NUMAI HOTI SI BANDITI, Imi bagau pe gat tot felul de clauze contractuale… dar am gasit o lege data din 2010 care spune in felul urmator 161\2010 art 84 „Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept.
    Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale.” … deci puteti renunta la contracte oricand doriti fara sa platiti clauze de reziliere,in caz ca va sunt cerute clauze sunati de urgenta la OPC … Asta o sa fac si eu in cel mai scurt timp,m-am saturat de telekom si de hotiile lor. Sper ca v-am ajutat.

  19. Gh spune:

    Va dau eu acum un exemplu de ” nesimtire ” crasa . Am de la Romtelecom un pahet complet : Telefonie , internet si Tv . Contractul este de 4 ani si cf. ctr . merge asa pana cand nu mai doresc sa beneficiez de serviciile lor . Dupa 24 de luni , sistematic am fost sunat , ba sa schimb optiunea de internet , ba pe cea Tv , ba pachetul complet . Ideea e ca am internet in contract de 2 Mb / s , foarte ieftin , dar si ei au o centrala care nu duce mai mult de 5 Mb / s . Interesant e ca imi ofereau 100 de Mb / s , apoi tot insista pe 10 . De doi ani n-au reusit sa ma pacaleasca , dar ……….. am doua receivere si nu mai functioneaza decat unul . Cand am sunat la Deranjamente , au spus ca vor trimite o echipa , dar au mentionat adresa , care era in alta localitate . Degeaba le-am citit eu contractul , ei au tinut-o pe a lor si totusi ” domni ” m-au dirijat la compartimentul comercial , unde o anume Laura mi-a spus ca schimbarea adresei se face contra unei sume de 20 de euro , dar … mai bine fac un contract nou , ca cel vechi este demult expirat , si nu trebuie decat sa revin cu un alt telefon pentru a confirma incheierea noului contract ( cu alti bani , alte clauze ) . Sa nu inebunesti ? Bineinteles ca le-am spus ca la prima noua intrevedere sau convorbire , vom rezilia de tot contractul eu , urmand sa-mi aleg o firma de cablu . Credeti ca s-au speriat ? Nuuuuuuuuuuuu! Probabil ca vor trece la debransarea si primului receiver – ca sa ma convinga . Nu sa raman la ei – sa plec la altii . Pentru ei nu conteaza ca le platesc un abonament de tel fix pentru care platesc lunar vreo 9 euro si pe care il folosesc numai cand pica Lumina sau sunt deranjamente pe reteaua lor de servicii . VOR MAI MULT ! O sa aiba zero !

  20. […] ulterior materialul și comentariile de aici, […]

  21. Magdalena spune:

    BUNA! MAMA MEA A FACUT UN COTRACT CU ROMTELECOM ACUM 6 ANI PT.TEL.FIX.AU TRECUT 2 ANI,AM SUNAT LA EI SA SPUN CA RENUNTAM LA SERVICIILE LOR,AM MAI PLATIT INCA DOUA FACTURI DUPA CE AM ANUNTAT,MAMA MEA A MURIT,ARE 4 ANI SI TOT IMI VIN FACTURI PE ADRESA EI CUM CA AR AVEA DE PLATA VRE-O 3 MILIOANE CU AMENINTARE DE JUDECATA.VA ROG SA-MI SPUNETI CE TREBUIE SA FAC? AM AUZIT CA AU RECUPERATORI.DECI MAMA MEA A SEMNAT NU EU.

    • ticu spune:

      Magdalena, dacă tu nu ai semnat, rezultă că nu ai nici o relație contractuală cu ei și implicit nici o răspundere față de ei. Aruncă sau ascunde telefonul și debranșează cablul din perimetrul locuinței și/sau curții tale. Dacă te caută sau te contactează cumva, spunele că nu ai contract cu ei și nici cunoștință cum că mama ta ar fi avut vreun contract cu ei. Dacă doresc să ia legătura cu clienta lor, indică-le noul domiciliu al mamei tale. Succes !

      • Oana Wagner spune:

        Poti sa ii dai in judecata pt hartuire si atunci vor plati daune morale mai mult decat este acea factura…

      • mihai spune:

        Ai anuntat ca mama ta a murit?sau te astepti sa se sesizeze ei singuri?

      • IonelD spune:

        Cel mai prost sfat posibil pe care il poate da cineva. Femeia trebuia sa mearga la ei cu o copie dupa certificatul de deces si sa faca acolo cererea de reziliere comform contractului nu sa sune, la telekom nu merge cu sunatul pentru ca ei vor hartia semnata de tine personal ca renunti la servicii ( reziliezi contractul).
        Acum sa iti spun treaba cu „Magdalena, dacă tu nu ai semnat, rezultă că nu ai nici o relație contractuală cu ei și implicit nici o răspundere față de ei.” , are foarte multa treaba cu ei ea fiind mostenitaoarea mamei sale. In momentul in care accepti o mostenire ( faci succesiunea) , comform codului civil in acel moment accepti si toate datoriile defunctului asa ca cel mai bun sfat este sa mearga la ei si sa incerce o mediere poate scapa de plata acelei sume si sa rezilieze contractul de data asta asa cum trebuie, daca nu este buna de plata dar tot va trebui sa ceara rezilierea contractului si pe un ton ferm fara sa fie dispusa sa asculte „oferte” sau alte prostii.

        • Eu spune:

          Cu excepția situației în care moștenitorul acceptă moștenirea sub beneficiu de inventar, deci acceptă moștenirea , dar fără să accepte și preleuarea datoriilor defunctului, datorii care se vor plăti numai din averea lăsată de defunct.
          Deci, fără ca vreun creditor al defunctului să-ți poată cere ție, moștenitor, să plătești datoriile celui pe care-l moștenești.

    • Fodor amaihai spune:

      Sa scuip intre ochi!!!!!

  22. Cristi C spune:

    Tocmai am aflat că sunt și eu victimă a Telekom. Elementul de frustrare este chiria pe un telefon DECT. La semnarea inițială a contractului, era gratis. Dar Romtelecom a denunțat contractul inițial după mai puțin de un an și m-a trecut pe altul, chipurile cu același cost. Însă chiria la DECT nu mai era 0 decât pentru clienții noi. Uite așa excrocheria.
    În fapt, strategia Telekom este următoarea. Ei resetează contractele la mai puțin de 2 ani ca să te țină legat permanent de contract și să plătești penalizări. Eu, la UPC, în 10 ani am avut doar două contracte. Cel inițial și cel prin care mi-am mărit capacitatea Internetului. Ambele solicitate de mine, nu de ei. Perioada inițială de 2 ani s-a dus de mult la UPC și sunt liber dar rămân la ei pentru că sunt păcălit de Telekom.
    Voi plăti 37 de E penalizări și voi închide orice contract cu Telekom cu 9 luni înainte de expirare. Este 50% din cât aș plăti serviciile dar voi scăpa de ei.

    • Marin Georgeta spune:

      As dori sa stiu ce inseamna 50% penalitati daca inchid contractul cu cateva luni inainte de termen? Am fost pacalita si nu vreau sa mai am de aface cu ei, si daca nu le platesc e posibil sa puna poprire pe pensia detinatorului de contract?

  23. ramona spune:

    Noi am fost taxati cu 28 de euro pentru apeluri catre serviciul cu clientii …. am constituit si un grup pe Facebook – Grupul celor nemultumiti de Telekom…

    Va asteptam acolo sa incercam impreuna sa gasim o solutie!
    https://www.facebook.com/groups/1040017946023779/

  24. Flatron spune:

    Eu i-am invins ! O sesizare la ANPC , cu numar de inregistrare pentru dovezi , semnatura si originalul la proprietar , altfel si trepadusii de la ANPC o dau din colt in colt ! Copie dupa Codul Consumului ; Regulamentul Bancii Nationale ; Copii ale facturilor in care incercau sa ma pacaleasca .In zona unde Telekom vinde brigidele in 99,99% din facturi , ma anuntau ca minutele din oferta de voce au fost gresit scrise si negociate in momentul incheierii contractului si ca o sa platesc nu stiu cat pentru minute nu stiu unde , o sa platesc nu stiu ce intretinere , chirie si alte chestii care nu erau prevazute / negociate in contractul incheiat cu ei . Chestia aia in chenar negru , din facturi , ei o numeau ,,notificare” :)) .Nu au lipsit nici definitiile oficiale din DEX si legislatia in vigoare 🙂 Un DVD cu convorbirile avute in momentul sesizari deranjamentelor sau incercarii angajatilor Telekom de a ma escroca, angajati pe care ii anuntam respectuos ca o sa-i inregistrez si eu , nu doar ei pe mine . Cate un filmulet pe zi … :)) .14 zile de captura desktop ( o camera web filma modemul , alta aparatul telefonic ) care demonstrau ca internetul nu functiona si ca eu plateam angajatilor telekom salariile , fara sa imi ofere serviciul platit . P.S: De Craciun le-am trimis o notificare reala in care ii anunt ca n-o sa astept sa treaca cei 3 ani*** , asa cum spune legislatia in vigoare , ca sa nu-mi primesc banii pe care Telekom mi-i datoreaza si ca penalitatile sunt exact cele prevazute de ei in contract. ( in cazul in care eu nu plateam la timp factura ). Cred ca inainte de Craciunul 2015 o sa le fac un cadou : O CONFERINTA DE PRESA TELEVIZATA , CU DOVEZI , CARE SA DEMONSTREZE SERIOZITATEA ACESTEI FIRME :))
    *** intr-o lege de la noi se spune ca debitorul este exonerat in momentul in care nu este notificat de creditor timp de 3 ani cu privire la datoria avuta .( ceva de genul , nu stiu exact textul legii )

  25. Florin Popa spune:

    Buna seara. Si acum 2 probleme cu cei de la Telekom, fostul Cosmote.
    1. ATENTIE mare la ce contracte semnati deoarece eu am patit-o. Acum astept rasuns de la OPC. Mai concret, In Dec 2013 am semnat un contract cu Cosmote pentru oferta lor la 8,80 euro cu min care se reporteaza si internet nelimitat. Deci oferta lor spunea asa: 100 mb/luna la o anumita viteza dupa care scade viteza de transfer, ” iar traficul suplimentar nu va fi tarifat” . Totul ok pana in luna noiembrie cand primesc factura pe octombrie cu cost suplimentar, cica… trafic de date… .0.49 euro/zi datorita faptului ca eu am accesat serviciul de date prin web’n’walk. Si eu care am accesat internetul prin aceeasi metoda ca si-n lunile precedente.
    2. Foarte pe scurt: Contract terminat cu Telekom la inceputul lunii noiembrie. Probleme cu conexiunea la internet iar operatorul spune ca problema se poate rezolva doar daca se parafeaza un nou contract… cam bizar.

  26. Maria spune:

    Buna tutror cu ceva timp in urma cam prin septembrie , cei de la romtelecom au dat un telefon in care ne anuntau ca va sosi un stic nou de la Telekom . Prin urmare a uniri dintre Cosmote si Romtelecom. .Am fost foarte multumito de serviciile Romtelecom, dar akm neau bagat pe gat Telekomu adica sticu de la telekom care nici nu este cu sigla telekom ci cosmote si numi mere deloc netu .Nu sunt multumita deloc .Romtelecom este cel mai bun dupa parerea meu. Chiar acum de sarbatori iii poarya pe astia

    • Cristian spune:

      Azi 01.01.2015 am sunat la maica-mea, 83 de ani, dintr-un sat din Valcea, cu telefon fix si abonament de….40 de ani la Telekom actual (fostul Romtelecom). „Telefon indisponibil” imi spune robotul. Ma suna maica-mea de pe un tel.mobil ca nu mai are ton la tel.fix Telekom. Imi dau cu parerea ca e de vina receiver-ul montat acum un an-doi, pentru unde radio. Pentru reparatii sun la Romtelekom. Dupa 7-8 intrebari cretine ale unui robot si apasari pe diverse taste, am fericirea sa fiu ascultat de un functionar de la Deranjamente. Acesta imi spune sec ca de la 1 ianuarie 2015 acest telefon, ca toate din comuna, nu mai functioneaza, caci e f. slab radioreleul din comuna si ca se va trece la sistemul GSM. Gratis, dar cu un alt tel. dat de ei (fara fir).Observatii:
      1. Notificarea schimbarii a fost facuta in scris dar impreuna cu alte zeci de anunturi si facturi trimise in acelasi plic, scria marunt, fara sa atraga atentia in mod clar ca de la 1 ianuarie 2015 NU mai functioneaza fostul tele.fix dat tot de cei de la Telekom!
      2. NIMENI de la Telekom nu a vorbit personal cu clientii Telekom (o includ si pe maica-mea) sa le spuna de faptul ca trebuie OBLIGATORIU sa accepte alt sistem de telefonie la Telekom, caci vechiul aparat si receiver nu mai e bun de nimic de la 01.01.2015.
      3.Actualul Telekom VREA parca inadins sa-si alunge clientii in varsta, iar la tara sunt inca mii si mii de abonari avand peste 70-80 de ani si abonamente vechi de peste 30-40-50 de ani la Romtelecom (actualul Telekom). Altfel:
      a) nu ar face aceste schimbari din 2 in 2 ani.
      b) nu ar mentine acest dialog cu roboti pentru deranjamente si relatii cu Firma Telekom, in care e f. greu chiar si pentru un mo tanar si cu multe facultati, chiar tehnice, ca sa raspunda la intrebarile cretine ale robotului si sa apese tastele indicate, iar la urma sa astepte zeci de minute in telefon pt. ca…nu e nimeni disponibil sa stea de vorba cu tine prin viu grai.
      4. Au marit considerabil TOATE tarifele, iar telefoanele merg extrem de prost, de cand a venit Telekom.
      …..Prin urmare, am hotarat sa nu mai continui abonamentul la Telekom prin GSM pentru mama , sa o mut la alt operator telefonic, si sa reziliez si contractul meu din Bucuresti.mea

  27. ion draghici spune:

    eu nu le-am mai platit deloc nimic acum citiva ani si ce credeti m-au sunat pina sau plictisit eu le spuneam de fiiecare data cind sunau ca nu am bani iar ei ziceau ca ma cheama in tribunal iar eu spuneam ‘we see you in court’ si asa au trecut ani buni pina au incetat sa ma mai sune asa ar trebui sa procedeze si cei ce au probleme de genul celui de la inceputul pagini Adrian sau cum il cheama

    • geta spune:

      buna ziua, ma alatur si eu celor pacaliti de telekom, poate aveti un sfat si pentru mine, au venit la usa 2 agenti de la telekom cu super oferte, printre altele mi-a spus ca pot folosii tv,net si telefonia fixa si mobila fara nici o obligatie timp de 2 saptamani, cartela de mobil urmand sa soseasca prin curierat, toate bune si frumoase pana a doua zii cand au venit sa le monteze, le-au montat dupa care a trebuit sa plecam de acasa, seara am constatat cu stupoare ca netul mergea ca ochii mortului, tv-ul nu ereau programele promise, fiul meu a semnat cu ei un contract pentru aparatura lor, de 2 zile am trimes mail cu copie dupa buletinul fiului pentru reziliere, nu am primit nici un raspuns, am sunat agentul sa vina sa stam de vorba sa-mi spuna unde sa predau toata aparatura, astept astazi , maine le fac pachet si merg sa le predau la magazinul din magheru, sun la ei de 2 zile si-mi spun ca nu pot rezilia contractul cu toate ca pe acesta scrie ca in 14 zile lucratoare pot renunta fara nici o obligatie

  28. socol spune:

    Telecom sunteti niste oameni fara scrupule sunteti o companie cu oameni slab pregatiti care nici nu stiu sa faca o imultire sidaca otineti asa stimata companie s-ar outea sa ramaneti fara clienti 3×24=72,4×24=96 invatativa angajatii matematica.

  29. Nely spune:

    Stimati domni,cei care faceti comentarii legate de aparitia articolului dupa vreo trei luni de la data la care s-a produs escrocheia…….
    Daca cititi bine articolul,nu printre randuri asa cum ati facut-o,constatati ca omul si-a dat seama dupa vreo doua luni de facturare ca plateste in plus un serviciu pe „care nu-l foloseste,nu l-a cerut,nu-l vroia si de care nu avea nevoie”
    Adreseaza o sesizare la care primeste raspuns dupa vreo trei saptamani….
    deci,in total 2 luni si trei saptamani. Sunteti lamuriti de ce a aparut dupa 3 luni?
    Aflati ca:cea mai usoara modalitate de asi pastra clientii cei de la Romtelecom,actualul Telekom,este ESCROCHERIA…habar n-au sa faca marketing!
    Mii si mii de sesizari/reclamatii au aceste companii,insa,se pare ca au „spate bun”daca-si permit sa insele in masa clientii,de pe urma carora isi iau lefele,si culmea e ca nu-i trage nimeni la raspundere,continuandu-si practicile de inselatorie in deplina liniste si pace….
    Si eu sunt una din „victimele” Romtelecom-ului! Am fost socata sa constat modul abuziv prin care mi s-a reanoit contractul in luna iulie 2014…..

    • IonelD spune:

      Daca ai fost socata i-ai dat in judecata ? daca nu ai vorbit aiurea aici, esti ca cei pe care tocmai i-ai criticat.
      O intrebare imi vone totusi in minte si cere insistent un raspuns, de ce oare numai unora li se intampla asta? Am fost sunat, mi s-a propus, am inteles despre ce este vorba si am acceptat in mod clar sau am refuzat in acelasi mod. Am contract cu telekom de vreo 3 ani si chiar sunt multumit de ei, am exact ce am cerut si semnat iar serviciile sunt asa cum au fost ele promise( nr canale si viteza internet) in plus cu toate ca in contract se specifica 0 (zero) minute la telefonul fix beneficiez totusi de 500 in telekom fix si mobil.
      Problema este ca in momentul in care intri in contact cu ei trebuie sa adopti un comportament si un ton ferm ( nu pisicesc) sa ii intrebi la modul clar si sa ii pui sa iti explice si sa iti arate fizic tot ceea ce ei vorbesc, pana la urma sunt platiti sa iti explice si nu noi ii deranjam pe ei ( tip de gandire des intalnit la romani) ci ei ne pierd noua timpul.
      Daca totusi apar probleme incercati o mediere directa cu ei si mai apoi OPC si instanta de judecata. Nu exista denuntare unilaterala sau modificare de contrat facuta de prestatorul de servicii fara acordul scris al beneficiarului si daca se intampla asta da dreptul beneficiarului sa rezilieze contractul.
      Am inchis 2 contracte cu Dialog( orange) la mai putin de o luna de la data semnarii pentru o banala crestere in planul tarifar, era vorba de vreo 14 centi, am inchis contractul cu UPC pentru ca a fost modificat de ei la jumatate de an de la semnare si in urma modificarii ar fi trebuit sa platesc abonament la telefonul fix in conditiile in care cand au venit la mine am semnat contratul cu tel. fix gratuit fara abonament pe toata durata acestui contract si cu toate ca initial nu au fost de acord nu am renuntat si am facut cererea de reziliere specificand clar motivele si cerand in cazul in care primesc un refuz sa primesc scris motivele acestuia pentru a-i chema in judecata, lucru pe care oricum puteam sa il fac si rata raspunsul lor ( specificat deasemeni in cererea de reziliere). Am reziliat fara probleme toate serviciile oferite de RCS-RDS ( aflate inca sub perioada contractuala) din cauza unui banal act aditional prin care plateam in plus pentru cateva canale tv pe care ei au incetat sa le mai retransmita. Am cerut initial inchiderea acelui act aditional pe motivul temeinic ca nu este normal sa platesc ceva ce nu primesc si pentru ca m-am lovit de un refuz categoric am luat o cerere de reziliere si am inchis tot in baza acelui act aditional prin care am platit degeaba o luna cateva programe tv de care nu am beneficiat si a faptului ca in factura imi aparea o taxa de mentenanta lucru destul de ilegal de altfel. La fel ca la upc au renuntat sa mai insiste si au acceptat rezilierea contractului pentru ca nu isi doresc publicitate negativa pe la tv si nici sa fie chemati in instanta unde sigur vor pierde si vor fi obligati la despagubiri.
      Problema noastra este ca suntem comozi, vrem intotdeauna ca altii sa ne rezolve problemele, ne este lene sa ne informam ca ramanem fara timp de manele si telenovele etc.

    • TRANDAFIR ION spune:

      ESTE ADEVARAT LA TELEKOM SUNT NESIMTITI SI BOI,

  30. G spune:

    Nu lucrez la Cosmote dar lucrez la alta companie de genul si asa m-am saturat sa va aud cand sunati si imi frecati creierul cu facturile voastre, cu costul suplimentar de 2 centi, cu contracte semnate si necitite si tot voi faceti spume, nesimtitilor. Bai pelicane, daca nu belesti ochii, belesti p..@.

    • Alecsandra spune:

      @ G
      Hai ca te lauzi! …
      Dupa cum scri si te exprimi, sigur n-ai nici acoperis deasupra capului, dara un telefon!…cat despre serviciu ce sa mai zic?! Un boschetar, aia esti G-ule!
      Un prapadit de boschetar analfabet, sarman de tine!

    • Nely spune:

      Esti angajat al unei „alte companie de genul” ,d-nule G???….ne-am dat seama dupa vocabularul si gradul de inteligenta cu care esti inzestrat!
      Cu siguranta prestezi la TELEKOM……acolo sunt oameni de genul tau.

    • nina spune:

      I a sapa în spate și mergi sa lucrezi în agricultura bai bula oamenii plătesc niște servicii și se așteaptă sa aibă satisfacția lucrului sau serviciului plătit cine dracul ești tu sa te isterizezi ca proasta ca te suna oamenii pentru un cent este centul lor putoare!

  31. oiuhjk spune:

    si eu care credeam ca doar la upc sunt tepari care baga automat optiuni de net sau fotbal in abonament…

  32. Claudiu spune:

    Romtelecom iti baga pe gat telefonia fixa la abonamentele de net sau tv pentru ca asa au tehnologia. Si uite asa se lauda cu nu stiu cate milioane de abonati de telefonie fixa. Pai asta-i companie.

  33. balcanizati spune:

    Lasati-ma cu nemtii vostri. S-au balcanizat ceva de speriat. Pai la ce traditie au nemtii cu fotbalul trebuiau sa concedieze toata conducerea de la romtelecom cand au vazut ca nu baga lIga1.

  34. cacanarii spune:

    Sa afle si nemtii cum au negociat contractul cu LookTv si cum au disparut cand ramasese de pus semnatura

  35. unoarecare spune:

    Brand nemtesc?? Doamne cum am fost tratat cand am fost sa le cer sa bage LookTV. Sunt un om simplut si trecut de prima tinerete dar pe banii mei sa ma iei de susu si sa-mi spui (contextual) ca sunt chestiuni pe care nu le pot intelege, deja e prea mult. M-am simtit umilit

  36. brandubrandului spune:

    Si cate magarii n-au fost? Si caati batrani, vechi abonati ai romtelecom n-au fost pacaliti?? Si nu sunt ei aia care santajau impreuna cu rcs pe cei de la Look TV??

  37. Claudiu spune:

    Datoria abonatului este sa plateasca abonamentul luna de luna nu sa se planga de calitatea serviciilor. Nu v-au spus asta cand v-ati abonat la Romtelecom?

    • Luminita spune:

      corect
      La munca ortodocsilor nu la intins mana.

    • Fost client spune:

      Bai intelectualule, lucrezi la astia? Iti dau leafa buna? Am fost abonat la toate cele trei companii de telefonie mobila, iar cei mai seriosi au foat cei de al Vodafone – iar cei mai ,,neseriosi” – ca sa nu le spun intr-un termen PENAl – desi asta merita – au fost astia de la cosmote – actualul Telekom. Feriti-va de contracte cu cei de la actualul TELEKOM – pe fix sau pe mobil. Sunt de FERIT !!!

  38. Tibi spune:

    La ce preturi practica ma asteptam sa ofere servicii de calitate dar se pare ca nu e asa.

  39. Vlad spune:

    Numai probleme la Romtelecom. Am optat pentru factura pe mail si in locul primei facturi am primit o notificare de plata. Ziua urmatoare trebuia sa platesc ca altfel imi bagau penalitati. Sun si intreb de ce nu am primit factura pe mail iar operatoarea imi spune ca nu am adresa de mail in baza de date. Pai cum sa nu am adresa de mail in baza de date daca mi-ati trimis notificare de plata pe mail?

  40. […] – ȚEAPA Romtelecom: sub brand nemțesc, dar șmecheria-i românească […]

  41. […] – ȚEAPA Romtelecom: sub brand nemțesc, dar șmecheria-i românească […]

  42. logibicus spune:

    Este ideea de mocangeala, bagata in capul tuturor si repetata obsesiv de politicieni. Nu, nu exista nimic gratis. Inclusiv pt aerul din Constanta platesc taxa de habitat. Multinationalele si alte firme neaose au observat ca romanii se bucura cand primesc ceva si nu seuita ce si pe ce semneaza. Da, este infractiune ce fac aia dar inseamna proces si este destul de greu de dovedit. Asa fac si bancile cu cardurile si cam oricine emite carduri de credit sau debit. Da, si alea de debit. Au un cont atasat pt care platesti taxa administrare. Feriti-va de oferte telecom, black friday, etc. Toate sunt solutii de atragere de incasari si se adreeseaza oamenilor prosti, care sunt susceptibil a fi pacaliti. Nu exista nimic gratis!

  43. LABAdea spune:

    Stai linistit ca si aia de la rds fac cam tot asa. Una spun GUSTERII aia de vin la usa. Alta apare dupa vine urmatoarea factuta. Asta e Romania.

    • Torquemada spune:

      Cel putin cei de la RDS sunt promti cu service-ul. In rest aceleasi apucaturi. Contracte pe 2 ani, tablete etc.

      • LABAdea spune:

        Pai da. Tocmai despre astave vorba. Am luatvo tableta de la ei. Am prelungit pe inca 2 ani contractul. Dar inainte de a semna, l-am intrebat pe ala care venise la usa. Platesc ceva in plus ? Zice, ” nu se achimba doar la noi demumirile anumitor servicii „. La urmatiarea factura am constatat ca terebuie sa platesc 1 € + tva la un mobil, care pana atunci fusese gratuit. In contract apare foarte ambigu faptul ca trebuie sa platesc. Sunt trecute numele serviciilor, doar generic. Nu e trecut in clar numele fiecaruia in parte. Pe contract e trecut digi mobil. Desi abonamentul se numeste digi mobil in familie. Asa sub acest ” digi mobil ” puta sa se ascunda orice abonament. Ca de exemplu ” digi mobil optim 10 ” care e 10 € pe luna. Problema nu e de 1 € + tva, ci de faptul ca am fost DEZINFORMAT cu buna stiinta. Am facut sesizare online la ei din 16.04.2014. Nu mi s-a raspuns nici pana azi. Maine se fac fix 4 luni de atunci.

        • Genius spune:

          Si te-ai gandit tu ca primesti o tableta moca pentru ca esti client fidel, asa-i? Plin de mocangii!

          • LABAdea spune:

            Marsh mah. Tableta e mocca. Pt ca au vrut sa isi securizeze abonatii, pt a nu pleca pt ca au pierdut drepturile la liga. Asta a fost de fapt combinatia. Cea ce supn eu e. Ca am fost DEZINFORMAT cu privire la abonamentu’ ala. Si da tableta e mocca. Daca renuntam la tel ala, nu as mai fi platit nimic. Da’ tu esti prea DISTRUS ca sa intelegi.

      • Stefan spune:

        Stati linistiti, se poate si mai rau. Au venit la mine la usa trepadusii de la RDS s-ami propuna „AFACEREA SECOLULUI” si dupa ce m-am convins ca nu mai am de platit nici o alta taxa, daca iau o tableta de la ei, m-am trezit cu inca doua abonamente noi in factura, abonamentul de digi mobil si abonamentul de digi tel fix. Dupa 5 luni de protectia consumatorului, drumuri pierdute si telefoane date am aflat ca semnasem un act, fara sa stiu, prin care imi eram informat de noile tarife si abonamente ce urmam sa le platesc dupa ce luam o tableta. Desigur trepadusul semnase in locul meu sa-si atinga targetul, asa ca nu ma putea informa ca tableta vine cu majorari de abonament si noi taxe.
        Aveti mare grija la ce semnati, este foame de bani pe piata. TOTI cablisti si telefonistii sunt pusi pe tepe.

        • LABAdea spune:

          Acelasi lurcu l-am patit si eu. Am explicat asta mai sus. Da, si abonamentul la tel fix a crescut putin. De la 5 lei la 1€+tva. Cea ce insemna aproximativ 5.6 lei. Nu e mare paguba. Nici acel euro plus tva la tel mobil. Ci MINCIUNA, pe care a indrugat-o agentu’ ala, care a venit cu oferta. Cat despre semnarea actului aditional, nu reiese ce tip la ce tip abonament ma incadrez. Sunt trecute doar numele generice ale serviciilor. In anii anteriori, am mai semnat acte atditionale. Dar acestea erau insotite de atasuri in care era precizat fiecere tip de abonament pe care l-am semnat. De data aceasta, acest atas, lipseste. Cea ce ma face sa cred, ca agentul, a ” uitat ” sa mi-l inmaneze. Tocmai pt ca asa as fi vazut ca minte. Urata metoda de a iti ” pastra ” clientii. P.S. Cred ca au facut aceasta manevra de a introduce 1€ + tva, pta avea bani intro eventuala cumparare a drepturilor de difuzare a canalelor Look Tv. Asta e parerea mea. Nu trebuie sa fie si adevarata.

  44. george spune:

    Exact acelasi lucru l-a patit bunica mea, femeie in varsta. Au venit la usa niste „reprezentanti” si i-au dat un pachet cu un tel gratis. Ce nu i-au zis a fost de contractul pe 2 ani pe care l-a semnat fara sa stie. O mizerie de firma…

  45. Andrei spune:

    Foarte nesimtiti, astept de 7 luni upgradarea pachetului web la care platesc lunar + upgrade-ul respectiv si nici acum nu am primit, am trimis zeci de fax-uri si am vorbit cu zeci de oameni si tot degeaba, + ca la ei internet prin fibra optica = scoaterea cablului din telefon si punerea lui in modem, pentru acest lucru am platit o luna degaba internetul, halal oameni.

  46. Telefonistul vinde masline spune:

    Dupa venirea grecilor la romtelecom s-au disponibilizat multi specialisti, nu s-au mai cumparat echipamente performante, s-au angajat masiv reprezentanti de vanzari. Grecii au inteles ca vind masline , nu servicii in telecom. Pentru ei important este numarul de clienti si valoarea contractului, ce se intampla dupa … se pare ca nu ii intereseaza , oricum nu au suficienti oameni pregatiti pentru sevice si depanare.

  47. […] Luna următoare, observ că factura la telefon a crescut. După încă o lună, la fel… (CONTINUAREA, AICI) […]

    • gigi spune:

      Iar acum TMobile incearca tot printr-o manevra inselatoare sa bage pe gat contracte clientilor Cosmote si Romtelecom, care ar trebuie sa stie ca devin liberi in urma fuziunii prin absorbtie a celor 2 foste retele. Practic, orice persoana fizica sau price firma NU mai are obligatii contractuale din 12 septembrie si poate rezilia contractul. Motivatia? Nu cu Telekom au semnat, ci cu 2 firme care au „patit” o fuziune prin absorbtie.

  48. paul cristian stefanescu spune:

    Ha ha ha!
    Asa am patit-o si eu, dar mai „light” si „pe firma”.
    Am sunat la ei sa-mi inchid abonamentul la internet si tel fix, ca schimbam sediul iar in noul sediu avam de toate. Nu eram „prins” cu nimic, ca avea 7 ani contractul.
    Dar ma suna unul cu tot felul de oferte, eu ca nu si nu, si mai de mila, mai sa scap de el, accept „fara obligatii” un stick de internet mobil.
    Interesant e ca stick-ul e de fapt de la Cosmote.
    Totusi, apar facturi!
    Le platesc vreun an fara sa-l prea folosesc.
    Suma nu e mare (27 ron, cu TVA cu tot).

    Pe 25 mai, sun la ei la nr. 1930, ca nu mai avea sens sa dau banii astia degeaba.
    Vorbesc cu una, ii zic sa intrerupa, o intreb unde sa predau stick-ul, dar aia imi spune ca…. am semnat pe 2 ani !!!
    Ii spun sa intrerupa pe loc, ea imi spune ca o sa vorbeasca cu seful ei si o sa-l intrebe ce trebuie facut.

    De-atunci, nu mai platesc. Ma suna ei, ca de ce nu platesc?
    Eu le zic DE FIECARE DATA, LA FIECARE APEL, ce s-a intamplat si ca abonamentul trebuia intrerupt si le cer asta in mod limpede de fiecare data.
    Ei se fac ca ploua si imi trimit in continuare facturi.

    Am mai auzit de asemenea tepuieli si magarii, cu ani in urma, la RDS.
    Dar in 2014, e o surpriza sa mai dai peste asemenea practici.

    • Luminita spune:

      Am patit acelas lucru cu baietii de la Orange in 2012. De atunci ma tot suna EOS ca am datorii neplatite catre Orange si ei le-au preluat. LA fiecare telefon le explic ca jumatate de an m-am chinuit sa reziliez un contract care expirase. Au incetat facturile in momentul cand nu le-am mai platit.

  49. emi spune:

    Pana la urma ce era in „pachetel”?

  50. micutu de la 3 spune:

    Mie mi-au bagat pe sest antivirusul Norton fara sa-l cer, iar in email era scris la cererea dvs, antivirus moka doar 30 de zile ca pe urma era 2 euro 😀 Cred ca astea sunt ultimele jmekerii inainte sa vina nemtii. Daca or veni pentru ca rebranduirea nu inseamna neaparat germanizarea. Nu mai zic de telefoanele cu: va dam cablu de fibra optica moka. Nu vreau. Ok. Dupa cateva zile: au venit baietii sa va puna fibra? Nu, ca n-am vrut. Dupa cateva zile iar: sunteti acasa ca vin baietii cu fibra? Nu, ca nu vreau. Da, da va dam si liga I tv, fotbal alea alea. Nu vreau, bre, n-auzi? Deci o sa ajung odata acasa si-o sa gasesc fibra instalata 😀 In rest internetu merge brici. n-am avut probleme cu ei, cu probleme cu rezolvari doar ca trebuie sa fii atent ce vorbesti, ce trimiti, ce primesti, ce servicii ai. Si asta nu numai la Romtelecom.

    • Vlad spune:

      Se mira cum sa ne mai jecmaneasca.

    • ionut spune:

      Treaba cu Nortonu’ se practica si in Germania, nu e o inventie romaneasca. De ex. Kabel Deutschland (apartine de Vodafone) iti ofera acelasi pachet de securitate (vrei – nu vrei), 2 luni gratuit apoi trebuie sa platesti 2 euro/luna in cazul in care nu renunti la el cu 4 saptamani inainte de a intre in vigoare partea pe bani. Deci se practica si la case mai mari, aici nu trebuie sa blamam pe Romtelecomu’ … asa e oferta, doar stiai, sau ar trebui sa te informezi inainte ce contine.

  51. dariu spune:

    experienta mea cu romtelecom e urmatoarea:

    am achizitionat un apartament cu 4 camere la piata alba iulia, unde romtelecom era instalat cu tot cu antena, dar nu mergea internetul. cum si eu si sotia lucram mult de acasa peste noapte (lucram pentru companii din afara tarii), de la primul pas facut in casa am sunat la romtelecom. am stabilit ca echipa de depanare sa vina in termen de 5 zile lucratoare, cu un telefon cu 30 de minute inainte de sosire.

    booon, dupa 7 zile sun din nou si mi se zice ca va mai dura vreo cateva zile.

    dupa inca vreo 5 zile sun si imi zice o femeie ca echipa e acolo, la bloc, dar la alta scara. am fugit, repede, repede, de la birou acasa si, ghici ce, n-a venit nimeni.

    sun si stabilesc sa vina in urmatoarele doua zile. iau concediu si astept. dupa 2 zile sun si mi se zice ca a fost cineva dar nu era nimeni acasa :))

    fac o reclamatie, mi se da numar de inregistrare si chem iar depanarea.

    dupa aproximativ 3 saptamani, sun din nou, total sictirit, si le zic sa vina sa anunte echipa de depanare ca am nevoie urgent si sa vina si in zilele lor libere ca platesc gras. mi s-a zis ca nu se face asa ceva, dar ii vor anunta de urgenta.

    dupa inca vreo doua saptamani deja am instalat alt cablist si mai fac o incercare. mi se spune ca 100% vine a doua zi. iar o zi de concediu. si, ghici ce, n-au venit! amuzant e ca dupa vreo inca ceva timp, ca eu n-am mai sunat, ma notifica telefonic ca o sa-mi taie internetul ca nu am platit :))

    sun din nou, era vineri, tin minte perfect, si ii rog: hai, tata, trimite maine un om. „nu lucreaza sambata, mi-au zis”. ok, le-am zis ca eu nu mai platesc nimic si ca e contract rezilitat din punctul meu de vedere. in fine, readuc in vorba reclamatia de la care trecusera vreo doua luni si femeia a inceput sa rada in gura mare si sa le zica celorlalte cu care lucreaza: am unu cu reclamatie, ha ha ha.

    dupa inca vreo 3 saptamani, duminica dimineata m-am trezit cu echipa de depanare la usa. mi-au facut internetul, a mers trei zile dupa care am fost debransat. n-au mai pomenit de respectarea contractului. in ultimul apel i-am rugat sa vina sa-si taie antena de la balcon, dar au zis ca nu se poate, s-o las acolo. am taiat-o eu cu flexul si am aruncat-o, ca am pus balcon din termopan.

    f d m romtelecom.

    cosmote, aceeasi mizerie. 5 bani dai, 5 bani face.

    • dariu spune:

      PS: poate am mai omis cate ceva, dar intre primul telefon la romtelecom si momentul sosirii echipei de depanare au trecut aproximativ 4 luni si jumatate. de atunci, in 12 luni, au venit de trei ori la usa diversi baieti sa-mi fac contract cu romtelecom.

      • virgi.ciofu spune:

        cei care vin la usa nu sunt cei de la Romtelecom sa stiiti ,ei au concesionat acest serviciu unei alte firme care se ocupa cu acest serviciu de a face contracte cu Romtelecomul mai informeaza-te si apoi vorbeste nenica

        • ion spune:

          A zis ca au venit unii sa ii faca contract cu Romtelecom, nu a zis ca sunt de la Romtelecom. Acum stim toti ca tu esti unul din aia care umbla pe la usi cu contracte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top