Posts Tagged ‘The Sun’

  • The Sun: Transilvania, prima destinaţie de vizitat în 2016

    on mart. 2, 16 • in Pagina de Agricultură - Slider • with Fără comentarii

    Jurnalişti ai publicaţiei The Sun au petrecut 48 de ore în Transilvania, notând că regiunea nu merită vizitată doar pentru mitul lui Dracula, ci şi pentru perspectivele panoramice, pentru castelele „desprinse parcă din Harry Potter” şi pentru barurile dosite pe străzi sinuoase, scrie Mediafax Anul acesta, Lonely Planet a desemnat Transilvania destinaţia desăvârşită pentru călătorii. „Nu merită vizitată doar pentru mitul lui Dracula, pentru vederile panoramice asupra peisajelor de o frumuseţe tulburătoare, ci şi pentru castelele gotice – crucifixul şi funia de usturoi sunt opţionale”, scriu jurnaliştii de la The Sun. Jurnaliştii scriu în continuare...

    Read More »
  • „Fata de la pagina 3” și-a găsit sfârșitul după 40 de ani

    on ian. 20, 15 • in Ultrascurte • with Fără comentarii

    Tabloidul britanic The Sun va renunţa la fotografiile topless pe care le publica pe pagina 3, punând astfel capăt unei tradiţii controversate vechi de peste 40 de ani. Potrivit cotidianului The Times, care, ca şi The Sun, aparţine grupului media deţinut de Rupert Murdoch, ediţia din 16 ianuarie a tabloidului va rămâne ultima care a prezentat pe pagina a treia o fotografie topless a unei femei, notează Mediafax. O petiţie prin care se cerea tabloidului, unul dintre cele mai citite cotidiene britanice, să înceteze această practică a strâns 217.000 de semnături. „Fata de la Pagina...

    Read More »
  • Vodafone si alti mari cumparatori de reclama boicoteaza site-ul ask.fm

    on aug. 11, 13 • in MediaNEWS • with 9 Comentarii

    Mai multe companii și societăți de caritate și-au retras reclamele de pe site-ul de internet ask.fm, ca urmare a unui apel lansat de premierul britanic David Cameron. Printre numele sonore care s-au retras figurează Vodafone, Laura Ashley, Specsavers, cotidianul The Sun și societățile de caritate Save the Children și Mind. Boicotul urmează sinuciderii unei tinere de 14 ani care a fost amenințată în mod repetat pe această pagină de internet, gazduita în Letonia, fără ca administratorii să ia vreo măsură. Hannah Smith, care locuia în centrul Angliei, a fost găsită spânzurată pe 2 august după...

    Read More »
  • „The Sun” a devenit, pentru o zi, „The Son”

    on iul. 23, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Cel mai citit cotidian britanic, tabloidul „The Sun”, a tinut sa sarbatoreasca printr-un joc de cuvinte nasterea bebelusului printului William si al ducesei de Cambridge. Logo-ul ziarului a devenit astfel „The Son” (fiul). Evenimentul din familia regala ocupa astazi primele pagini ale tuturor ziarelor din Regatul Unit si nu numai.  

    Read More »
  • Ziarist judecat pentru cumpararea de informatii

    on apr. 25, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Corespondentul regal al tabloidului The Sun (cel mai vandut ziar din Marea Britanie, apartinand magnatului Rupert Murdoch) şi doi foşti angajaţi ai academiei militare unde au studiat prinţii William şi Harry au fost inculpaţi miercuri pentru vânzarea de informaţii despre familia regală pentru mii de lire sterline. Procesul va avea loc la tribunalului Westminster din Londra, începând din 8 mai, scrie evz.ro. Jurnalistul Duncan Larcombe (foto) este acuzat că i-a plătit peste 23.000 de lire (27.000 de euro) lui John Hardy,  un fost instructor al prestigioasei academii militare Sandhurst, şi soţiei sale, Claire, în schimbul unor...

    Read More »
  • Mega-Bayern, vedeta presei internationale

    on apr. 24, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Victoria echipei Bayern Munchen impotriva Barcelonei (4-0), in prima semifinala a Champions League a facut din echipa bavareza vedeta presei internationale. Ziarele sportive in special descriu succesul la scor al nemtilor in fata celei mai faimoase echipe a ultimilor ani drept un mare soc in lumea fotbalului. Presa germana exulta („Mega-Bayern” – Bild), iar cea spaniola face inventarul tristetii („Noaptea cea mai trista” – Sport/ „O lovitura istorica” – Marca/”Sfarsit de ciclu” – As). Ziarul francez de sport L’Equipe are un singur cuvant pentru seara magica a nemtilor: „Maiestuosi!”. In Marea Britanie, The Sun face...

    Read More »
  • Revista presei despre presa. Ecaterina Andronescu si Bogdan Chirieac au cele mai multe aparitii TV

    on mart. 28, 13 • in MediaNEWS • with 4 Comentarii

    Vedeta PRO TV, Amalia Enache critica presa dupa premiile Gopo. Raportul mediaTRUST: Ecaterina Andronescu si Bogdan Chireac au cele mai multe aparitii TV. Un politist si un ofiter penitenciar, arestati pentru ca furnizau infomatii ziarului The Sun. BBC esteacuzat ca ar fi ignorat plangerile unui jurnalist legate de un abuz sexual. Un proiect nou de jurnalism a adunat 1 milion de euro in 8 zile. Mihaela Radulescu nervoasa pe jurnalistii de la ziarul “Hunedoreanul”. Comisia Europeana, trasa la raspundere pentru criticarea presei in raportul MCV.  Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 28 martie....

    Read More »
  • Premiera in UE! Britanicii infiinteaza un fel de CNA pentru presa scrisa

    on mart. 19, 13 • in MediaNEWS • with 1 Comentariu

    Cele trei partide politice importante din Marea Britanie au ajuns la o intelegere asupra noului sistem de reglementare pentru presa scrisa. Ar urma sa se infiinteze un organism de supraveghere independent, care poate stabili amenzi record de pana la un milion de lire sterline (aproximativ 1,17 milioane de euro!) si, de asemenea, poate trasa ziarelor obligatia de a publica drepturi la replica extinse si scuze publice atunci cand este cazul. Sistemul pare a fi foarte asemanator cu CNA-ul de la noi, organism care supravegheaza spatiul audiovizual din Romania. Majoritatea ziarelor britanice au reactii vehemente impotriva...

    Read More »
  • Revista presei despre presa. Steaua-Chelsea, urmarit de sase milioane de telespectatori

    on mart. 9, 13 • in MediaNEWS • with 1 Comentariu

    Efectele negative ale mass-media asupra copiilor. Steaua-Chelsea, urmarit de sase milioane de telespectatori. Patru oficiali publici au recunoscut ca au vandut informatii la The Sun. Adrian Petrache sustine ca nu sprijina financiar “Adevarul” si “Evenimentul zilei”. “Adopta un cardinal”, site german, in voga la Vatican. Vanzarile “The Guardian” au scazut. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 9 martie. Mediafax: Meciul Steaua-Chelsea a fost urmarit de sase milioane de telespectatori. Meciul Steaua-Chelsea din Europa League a fost urmarit de aproape sase milioane de telespectatori, la Pro TV. Minutul de maxima audienta a fost inregistrat...

    Read More »
  • Revista presei despre presa. Prigoana vrea daune de 400.000 de euro de la Simona Gherghe

    on feb. 16, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Premiul World Press Photo of the Year a fost castigat de un suedez. Prigoana a dat-o in judecata pe Simona Gherghe. Patriarhia Romana a sesizat CNA dupa ce Madalin Voicu a insultat clerul BOR. Prima pagina a publicatiei The Sun cauzeaza scandal in Marea Britanie. Presa locala bistriteana, evacuata cu politia. Un concurent la „Romanii au talent” a jignit membrii juriului.  Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 16 februarie. Puterea: Prigoana a dat-o in judecata pe Simona Gherghe.  Silviu Prigoana a dat-o in judecata pe Simona Gherghe, dupa ce politicianul a fost calomniat in emisiunea...

    Read More »
  • Doi jurnalisti de la The Sun retinuti de Scotland Yard

    on feb. 13, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Sase fosti jurnalisti de la publicatia News of the World, dintre care doi fac parte din echipa The Sun,  au fost retinuti de politisti. Ofiterii de la Scotland Yard investigheaza un nou caz referitor la hacking-ul de telefoane. Ziaristii sunt intervievati la sectia de politie, in timp ce casele lor sunt perchezitionate. Mike Darcey, director executiv la News International a trimis un email colectivului de la The Sun pentru a confirma arestarile. „ Ca intotdeauna, impartasesc grijile voastre referitoare la aceste arestari si recunosc enorma povara a jurnalistilor nostri in provocarea de a produce cel...

    Read More »
  • Acuzaţii grave de corupţie în media de la Londra

    on nov. 20, 12 • in MediaNEWS • with 1 Comentariu

    Doi foşti manageri de top ai ziarelor deţinute în Marea Britanie de mogulul media australian Rupert Murdoch vor fi acuzaţi oficial pentru corupţie. Andy Coulson şi Rebekah Brooks ar fi dat mită unor oficiali britanici. Investigaţia are implicaţii şi în ceea ce-l priveşte pe primul-ministru David Cameron, care l-a angajat pe Coulson, fost redactor-şef al tabloidului „News of the World”, ca director de comunicare. Atunci, Cameron era în opoziţie, dar l-a păstrat în funcţie pe omul lui Murdoch şi după alegerile din 2010, până ce acesta a demisionat în 2011 din cauza scandalului interceptărilor ilegale....

    Read More »
Scroll to top