Posts Tagged ‘televiziunile ruse’

  • „Țarul cel bun” sau de ce Putin este ”eroul pozitiv” în Belarus

    on mai 23, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Un studiu realizat de „Laboratorul analitic din Belarus“ a arătat că 65% dintre cetatenii belaruși au o opinie pozitivă despre presedintele Rusiei, Vladimir Putin. O părere neutra despre Putin au 20% dintre respondenți, iar negativa – doar 11%. Cifrele sunt in contrast cu modul în care cetățenii din Belarus îi percep pe liderii occidentali, scrie Gazeta Wyborcza. Donald Trump este simpatizat de 14% dintre belarusi, în timp ce 29% au o opinie negativa. În cazul Angelei Merkel, aceste cifre sunt de 11%, respectiv 46%. Cel mai puțin belarușii îl simpatizeaza pe președintele ucrainean Petro Poroșenko...

    Read More »
  • Televiziunile ruse îşi fac bagajele în Kazahstan

    on dec. 17, 15 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Televiziune ruse îşi pregatesc bagajele pentru returnare în patrie, dupa ce, în Kazahstan a fost inasprita legislația privin mass media. Astfel, de la 1 ianuarie 2016, în fosta republica sovietica se interzice publicitatea pe canalele TV străine. Practic, acest lucru înseamnă interzicerea retransmiterii în statul kazah a celor mai multe posturi de televiziune ruseşti, scrie „Kommersant”. În plus, la 1 ianuarie 2017, toate canalele straine vor fi obligate sa deschida reprezentante in Kazahstan, iar radiodifuzorii afiliati companiilor sau agențiile guvernamentale străine, vor trebui să-şi limiteze participatia in actionariatul mass media din Kazahstan la cel mult...

    Read More »
  • „A început Războiul Rece, să fie cât mai mult iad pe ecrane”, din stenogramele şedinţelor Kremlinului cu şefii televiziunilor

    on aug. 7, 15 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Foști angajați ai televiziunilor publice rusești povestesc procesul în care posturile tv s-au transformat în mașină a propagandei. Stenograma sedintelor cu foștii angajați ai VGTRK – holding mass-media (include canalele „Rossia-1″, „Rossia-2″, „Rossia-24″ și multe altele) – au fost relatate de către fostul redactor-șef adjunct al canalului „Rossia24″ și „Rossia-2″, Alexandr Orlov. Orlov a fost concediat în iulie 2013 din cauza comentariilor în retelele sociale in sprijinul politicianului de opozitie Alexei Navalnîi, scrie Colta.ru. Potrivit fostului jurnalist VGTRK, totul a început cu sedinta din februarie 2014, cand la Kiev, in EuroMaidan, mureau primii protestatari. Toți angajații au fost adunati și li s-a spus că a început...

    Read More »
  • Aproape PARANORMAL. „Martorul” relatării TV cu „răstignirea copilului”, apare şi în ultimele două atacuri teroriste

    on ian. 23, 15 • in Ultrascurte • with Fără comentarii

    Actrița de televiziune rusa Galina Pyshnyak, care a aparut in calitate de „martor” al scandaloasei relatari tv din Rusia depre „băiatul răstignit„, a fost observata si chiar a dat marturii postruilor tv rusesti despre ultimele doua atacuri teroriste petrecute in Ucraina, cel de la Volnovaha, în care au murit 12 civili, si cel din Donetk, unde au fost ucisi alti 8 civili. Citeste continuarea pe PaginadeRusia.ro

    Read More »
  • Gleb Pavlovsky: Anexarea Crimeei, spectaculoasă la TV, dar total inutilă

    on dec. 29, 14 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Istoria rusa în 2014 a dispărut, tranformandu-se în istorie ucraineană. Aceasta metamorfoza s-a întâmplat atunci când televiziunile ruse au început sa transmita imagini isterice cu Revolutia de la Kiev, afirma Gleb Pavlovsky, presedinte al Fundatiei Politici Eficiente, potrivit Gazeta.ru. Practic, posturile tv din Rusia au făcut anul care se încheie mult mai sângeros și mai dureros decât ar fi fost în mod normal, explica Pavlovsky. Anul 2014 s-a remarcat si prin altceva. Este anul in care guvernul rus a dispărut, acestuia MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro  

    Read More »
  • Televiziunile ruse aranjează proteste anti-ucrainene în Europa

    on sept. 11, 14 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    ”Protestele” anti-ucrainene în diferite țări europene sub sloganul “Ucraina desfășoară genocid în Donbas” sunt organizate de către televiziunile din Rusia, fie la solicitarea acestora, sustine Grupul pentru Drepturile Omului din Kharkiv (Ucraina). ONG-ul ucrainean afirma că un astfel de ”protest” aranjat la Veneția a avut loc sub sloganul “genocidul în sud-estul Ucrainei.” “Protestatarii” au criticat guvernul ucrainean și politica externă a Statelor Unite. Această acțiune a primit o larga acoperire în mass-media rusă, mulți dintre participanți repetand aceeași frază cu “genocidul”. Grupul pentru Drepturile Omului din Kharkiv afirma ca ucrainenii care trăiesc în Italia au...

    Read More »
  • Propaganda a la Goebbels la televiziunile ruse: copilul răstignit şi mărturii despre avionul ucrainean care a doborât MH17

    on aug. 1, 14 • in Pagina de Rusia - Box, PaginadeRusia.ro • with 2 Comentarii

    Jurnaliștii ruși ne-au obişnuit deja cu povestile șocante despre „atrocitățile” comise de armata ucraineana sau mărturii halucinante din miezul evenimentelor care nu cadrează nici cu logica şi nici cu bunul simţ. Două reportaje scandaloase au atras atenţia opiniei publice din Rusia, fapt care demonstrează că, totuşi, lumea rusă poate face diferenţă între manipulare ordinară şi realitate. Cazul numărul 1: Băiatul răstignit de „fasciştii” ucraineni Reportajul transmis la ora de maxima audienta de postul public de televiziune – Pervâi Kanal – a atins noi culmi. Probabil că Joseph Goebbels, şeful propagandei Germaniei fasciste, ar fi mîndru de...

    Read More »
Scroll to top