Posts Tagged ‘Putin TV’

  • Putin: ”Realegerea mea – dovada unei puternice dorințe de…. schimbare”

    on mart. 23, 18 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Președintele rus Vladimir Putin s-a adresat vineri națiunii într-o intervenție televizată, mulțumind rușilor pentru „sprijinul fără precedent” pe care l-a primit în alegerile din 18 martie. Aflat de 17 ani la conducerea țării, Putin totuși a văzut în prezența masivă la vot o dovada a unei ”puternice dorințe de schimbare” și le-a promis rușilor „progres tehnologic puternic”. Putin a spus că țara „are nevoie de progres”, că tot ce a spus el în timpul campaniei electorale va fi realizat, dar a subliniat că este iresponsabil să promiti rezolvarea peste noapte a tuturor problemelor rușilor. El...

    Read More »
  • Ce se dezbate la Putin TV? Multe subiecte despre Ucraina, SUA și UE, mai nimic despre Rusia

    on oct. 24, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Vizionând ultima săptămână posturile principalelor televiziuni rusești, ați fi putut auzi multe despre evenimentele din lume, dar nimic despre ceea ce se întâmplă în Rusia, scrie Vocea Americii. Dar mai ales, „fiți sigur că vă vor spune multe despre Ucraina”,  scrie Grupul de lucru al Uniunii Europene privind combaterea dezinformării – European External Action Service East Stratcom Task Force. Din cele 71 de subiecte dezbatute saptamana trecuta la emisiunile de tip talk-show din Rusia, 60 au vizat evenimentele din afara Rusiei. Cercetătorii au urmarit 15 emisiuni politice și analitice pe cele mai populare 3 canale...

    Read More »
  • „Putin-TV” încearcă să intre în România pe ușa din spate

    on aug. 16, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Unul din posturile tv propagandistice ale Kremlinului – Rossia 1 – incearca sa intre pe piata tv din România, scrie astazi hotnews.ro, care citeaza Forbes România. Site-ul afirma ca membrii CNA l-au scos afara din sala de sedinte, la 10 august, pe Evghenii Sergheev, reprezentantul Rossia 1 in Republica Moldova in timpul discutiilor pentru cererea de intrare pe piata din Romania a televiziuni RTR. Decizia in speta insa a fost amanata de catre CNA pana la urmatoarea sedinta. Daca televiziunea RTR cu sediul in Iasi, operata prin compania Telecontent Productions SRL, va reveni cu solicitarea...

    Read More »
  • Rusia lansează în China postul de televiziune „Katiușa”

    on iul. 4, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Postul tv de stat din Rusia „Pervîi Kanal” și „Televiziunea Centrala a Chinei” au semnat un acord pentru lansarea unui nou canal de televiziune rusesc „Katiușa“ în China, scrie Radio Liberty. Postul tv va difuza în limba rusă cu subtitrare în limba chineză. Se presupune că primele emisiuni vor fi lansate în cursul acestui an. Potrivit directorului general al Pervîi Kanal, Konstantin Ernst, noul post de televiziune va difuza „programe de divertisment, emisiuni de popularizare a științei și culturale”. Potrivit lui Ernst, planul prevede ca in viitor postul „Katiușa“ sa poata acoperi întregul teritoriu al...

    Read More »
  • Politolog: „Rușii s-au plictisit de Putin ca de un banc vechi”

    on iun. 20, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Numărul de ruși care au urmărit ultimul „telemaraton“ televizat cu Vladimir Putin a fost cel mai mic din ultimii patru ani, potrivit datelor companiei Mediascope (fosta TNS), relatează BBC. Astfel, pe 15 iunie, „dialogul” lui Putin cu cetățenii a fost vizionat de circa 6,2 milioane de oameni. Anul trecut, când „linia în direct“ a avut loc în aprilie, emisiunea tv a fost vizionata de peste 7,1 milioane de oameni, iar în 2015 – aproape 8,4 milioane de telespecatori. În 2014, emisiunea cu Putin a fost urmarită de circa 7 milioane de cetateni ruși. Pe intreaga...

    Read More »
  • Presa regională din Rusia se revoltă împotriva propagandei televizate

    on iun. 13, 16 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Alianța Editurilor Regionale Independente (ANRI) din Rusia a lansat o campanie împotriva posturilor tv NTV si Rossia. De saptamana trecută, programul TV publicat în ziarele regionale conține o nota in dreptul siglei NTV. În aceasta, cititorii sunt informați că sub masca unor materiale jurnalistice, telespectatorii pot obține „informații distorsionate sau propagandă”. Primul astfel de avertisment a fost publicat de ziarul „Yakutsk de Seară” (Yakutsk Vecernii). Până în prezent, la acțiune s-au alăturat mai multe ziare regionale. Motivul pentru apariția avertismentului pe paginile ziarelor regionale a fost un documentar difuzat in luna martie 2016 despre „Datornicii...

    Read More »
  • Francezii – oripilați de modul în care lucrează Putin-TV

    on mai 23, 16 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Populara emisiune tv din Franța – Le Petit Journal -, care prezinta stiri in cheie satirica, a aflat ce au spus in realitate participantii la un miting din Paris, intervievati de reporterii televiziunii publice ruseti Rossia-1 pentru emisiunea „Vesti Nedeli” cu Dmitri Kiselev, difuzata pe 15 mai. Tema principală a emisiunii lui Kiselev era „creșterea euroscepticismului în Franța”. Angajații postului de televiziune „Rossia-1” au filmat demonstrația de protest împotriva noii legi a muncii și i-au intervievat pe protestatari, care au răspuns în contextul protestului, fara niciun cuvant despre euroscepticism, scrie RFI. „E groaznic, dezgustător și...

    Read More »
  • Un nou fals al Putin TV vorbește despre cea mai mare frică a Kremlinului

    on mai 4, 16 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    În emisiunea duminicala” Vesti Nedeli”, prezentata de propagandistul nr.1 al Rusiei, omul de televiziune Dmitri Kiselev, se poate avea întotdeauna încredere: ea ne arată exact în ce trebuie să creadă poporul rus, scrie Frankfurter Allgemeine. Astfel, într-una din ultimele transmisiuni, Kiselev a prezentat o legitimatie cu vulturul german, svastica și stampila. „Și, deși fotografia de pe legitimatie apartinea obersturmbahnfuehrer-ului SS din Bremen – Walter Schmidt, care a trăit între 1917-2000, Kiselev a explicat că documentul apartine hauptsturmfuehrer-ului ucrainean Roman Kali. Tot acolo, Kiselev a spus ca exista si un citat din Hitler, care negru pe...

    Read More »
  • Raport Freedom House: Rusia – inovator al propagandei de stat

    on apr. 27, 16 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Organizația Internațională Freedom House a anunțat că nivelul libertății presei în lume, în 2015 a coborât la cel mai scăzut nivel din ultimii 12 ani, Rusia devenind un „inovator al propagandei de stat moderne”, potrivit Unian. Guvernul rus a consolidat controlul asupra informațiilor private și a intensificat eforturile de manipulare a mass-mediei în „probleme de politică cu țări vecine, geolopolitic importante, precum Ucraina, Moldova, țările baltice și din Asia Centrală”. O influența specială exercita statul rus în sectorul de știri, declara analistul Freedom House, Helen Agekyan. „Acest lucru are un caracter global în ultimii câțiva...

    Read More »
  • Tăcerea ipocrită despe propriii monștri. Ce este mai grav, un viol fictiv al unui copil, sau decapitarea reală a unui copil

    on mart. 7, 16 • in Opiniile Reporter Virtual, Pagina de Rusia - Slider, Puncte de vedere • with 1 Comentariu

    Utilizatorii de Internet din Rusia și nu numai au fost șocați de oribilele imagini ale unei musumance îmbrăcate în negru, care timp de aproape 50 minute a fluturat capul retezat al unui copil de 4 ani. Scena avea loc in plina zi, langa una dintre stațiile aglomerate ale metroului din Moscova. Femeia, o nebuna pe fond religios, striga deja cunoscuta expresie ”Allah Akbar”, iar anchetatorilor le-a declarat mai tarziu ca odioasa crima a fost o „răzbunare pe Putin”, pentru Siria. Aceasta oribila crima a fost trecuta cu tacere de toate canalele mari de televiziune din...

    Read More »
  • Criza migranţilor. Putin-TV probează „răpirea” şi „violul” unei adolescente din 2015, cu o „mărturisire” din…2009

    on ian. 19, 16 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Poliția din Berlin a negat anuntul răpirii și violarii unei adolsecente de origine rusa, facut de mass-media rusă. Dezmintirea Poliției Metropolitane din Berlin a fost postata pe pagina de Facebook. „În ultimele zile am văzut o crestere a interesului comunității pe Internet de cazul dispariției fetei de 13 ani. Da, este adevărat, fata a fost disparuta pentru o perioadă scurtă de timp, dar s-a întors acasă … Potrivit anchetei, nu a existat fapte de răpire sau viol” – se arata în declarație. De asemenea, politia sustine ca nu va dezvalui detalii cu privire la ceea...

    Read More »
  • Newsweek: Frigiderele goale ale rușilor încep să învingă televizoarele lui Putin

    on ian. 8, 16 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Predicțiile privind revoluția iminenta în Rusia reprezinta un adevarat hobby al kremlinologilor, scrie Newsweek. Dar de cand Vladimir Putin a anexat Crimeea, profețiile sumbre au început să sune tot mai frecvent. Mai ales în contextul haosului din economia rusă, cauzat de sancțiunile occidentale și scăderea prețurilor la petrol. Cu toate acestea, notează ziarul, în ciuda deprecierii rublei, creșterii inflației și scăderii puterii de cumparare a populației pana la nivelul anilor 90, rating lui Putin rămâne la un nivel aproape de necrezut de inalt, de 80 la suta. Și toate acestea din cauza aventurilor militare și...

    Read More »
Scroll to top