Posts Tagged ‘propaganda Kremlinului’

  • Cum lucrează propaganda Kremlinului? Exemplu – citatul din Macron

    on aug. 21, 19 • in Opiniile Reporter Virtual, Pagina de Rusia - Slider, Puncte de vedere, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Site-ul oficial al Kremlinului a denaturat o declaratie facuta de presedintele Franței Emmanuel Macron, oferind o traducere în sens exact invers. În declaratia sa, Macron explica de ce este improprie si lipsita de logica comparatia dintre protestele ”vestelor galbene” de la Paris și demonstratiile de protest de la Moscova. În citatul din Macron, tradus din franceza de RFI se spune: „Vreau să subliniez faptul că în Franța și, prin urmare, comparația cu Rusia nu are sens, cei care au participat la manifestații ulterior au participat liber la alegeri. ”Vestele galbene” au participat la alegerile pentru...

    Read More »
  • Disinformation Review: Alegerile s-au terminat, dezinformarea rusească continuă

    on oct. 5, 17 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    La dupa nici două săptămâni de la alegerile în Germania, deși campania electorală s-a încheiat, campania de dezinformare este în curs de desfășurare. „Am scris despre temele folosite despre Germania și, mai ales, Angela Merkel, de mai multe ori înainte și în timpul ultimei săptămâni. Am observat niște ecouri ale acestor teme, precum și câteva invenții noi de dezinformare. De exemplu, Germania a fost din nou acuzată de instituirea unui „regim fascist” în Ucraina și din nou am văzut dezinformarea cu privire la sumele plătite refugiaților din țară”, scrie Disinformation Review. Printre noii veniți în...

    Read More »
  • VIDEO. UE a lansat un nou site pentru a contracara propaganda Kremlinului

    on sept. 12, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    UE a lansat un nou site – euvsdisinfo.eu – menit sa combata dezinformarea creata de propaganda Rusiei. Site-ul face parte din campania UE de anticipare și ripostă în fața dezinformării practicate de „mass-media” Kremlinului. Campania „UE împotriva dezinformării” este condusă de grupul operațional pentru comunicații strategice (Service East Stratcom Task Force), care a fost creat de Serviciul de politică externă al UE. „Astăzi lansăm noul nostru site www.euvsdisinfo.eu, oferindu-vă o singură resursă pentru rezolvarea problemei dezinformării Kremlinului”, afirma site-ul. Portalul va oferi statistici interactive și conținut în engleză, rusă și germană. „Ca răspuns la solicitările...

    Read More »
  • Europa Liberă: Propaganda Kremlinului în Bulgaria a crescut de 30 de ori. Care sunt temele preferate?

    on aug. 28, 17 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Numărul materialelor de propaganda pro-rusească în spațiul Internet bulgar și în mediile din aceasta țară care atacă într-un mod sistematic instituțiile democratice, activiștii societății civile și împărțirea puterilor în stat a crescut de peste 30 de ori din vara anului 2013 până la finele lui 2016, scrie Europa Libera. Aceasta este una din principalele concluzii ce se desprins din studiul pe tema „Propaganda antidemocratică în Bulgaria” prezentat de Fundația pentru cercetări umanitare și sociale. Este vorbă de o analiză cu caracter științific, nefinanțată de un anume partid sau organizație politică. În cadrul cercetării au fost...

    Read More »
  • Despre alianța trolilor lui Putin cu radicalii de dreapta din Europa

    on iun. 23, 17 • in Pagina de Rusia - Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Publicatia germana Bild a obtinut rezultatele unui studiu realizat de firma analitica DFR Lab, dedicata „metodelor de consolidare a poziției Kremlinului în Germania“. Cu ajutorul celor mai recente aplicații, autorii studiului au analizat rețeaua socială Twitter și au ajuns la concluzia că „utilizatorii săi, în special cei care difuzează foarte activ știri de pe site-uri precum RT, Sputnik si Newsfront, sunt persoane care susțin forțele de extrema-dreapta și anti-imigranți, în special AfD (Alternativa pentru Germania),“ scrie ziarul. Există o „suprapunere considerabilă în orientarea ideologică“ între grupurile de extrema-dreapta și cele pro-Putin. Acest lucru înseamnă că...

    Read More »
  • „A început Războiul Rece, să fie cât mai mult iad pe ecrane”, din stenogramele şedinţelor Kremlinului cu şefii televiziunilor

    on aug. 7, 15 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Foști angajați ai televiziunilor publice rusești povestesc procesul în care posturile tv s-au transformat în mașină a propagandei. Stenograma sedintelor cu foștii angajați ai VGTRK – holding mass-media (include canalele „Rossia-1″, „Rossia-2″, „Rossia-24″ și multe altele) – au fost relatate de către fostul redactor-șef adjunct al canalului „Rossia24″ și „Rossia-2″, Alexandr Orlov. Orlov a fost concediat în iulie 2013 din cauza comentariilor în retelele sociale in sprijinul politicianului de opozitie Alexei Navalnîi, scrie Colta.ru. Potrivit fostului jurnalist VGTRK, totul a început cu sedinta din februarie 2014, cand la Kiev, in EuroMaidan, mureau primii protestatari. Toți angajații au fost adunati și li s-a spus că a început...

    Read More »
  • Cum închizi gura unui propagandist pro-rus? Recomandările Berlinului

    on feb. 22, 15 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    În luptă cu propaganda rusă în materie de conflict ucrainean, Ministerul de Externe german a publicat un ghid de opt pagini pentru angajatii sai, intitulat „Declarațiile Rusiei și răspunsurile noastre”, potrivit Der Spiegel. Ghidul oferă contraargumente cu care diplomatii germani pot respinge postulatele propagandistice ale oficialilor ruși despre evenimentele din Ucraina, inclusiv unele gen „Crimeea a fost întotdeauna pamant rusesc”, sau „la putere în Kiev au venit fasciștii”. Astfel, argumentatia Kremlinului privind proprietatea straveche a Rusiei asupra Crimeei este considerata nula MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro  

    Read More »
  • Chişinăul a amendat canalele TV pentru propagandă rusească deşănţată

    on oct. 7, 14 • in Pagina de Rusia - Slider • with Fără comentarii

    Sub sancțiunile Chişinaului au cazut posturile “Prime TV“, care preia canalul  rusesc de stat  “Pervîi Kanal“, TV7 – retransmite NTV, Ren Moldova şi “RTR Moldova“. Practic, guvernul de la Chisinau a amendat toate posturile tv din Republica Moldova care difuzează știri în limba rusă și care “au încălcat principiul pluralismului“. Decizia privind amendarea a fost făcută de către Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Moldova. Consiliul a considerat ca informațiile din cadrul emisiunilor tv preluate de pe posturile tv rusesti – “Vremea“, “Segodnea”, “Vesti” și “Novosti 24″ – au incalcat “principiile echilibrului social-politic, corectitudinii și obiectivitatii.”...

    Read More »
  • Kremlinul face PROPAGANDĂ deşănţată şi în desenele pentru copii

    on aug. 19, 14 • in Pagina de Rusia - Box • with Fără comentarii

    Canale mass-media rusești folosesc şi copiii ca platformă pentru propaganda anti-ucraineană. Se manifestă aceasta agitatie politica inclusiv în desenele animate în care cei mici pot vedea cum armata ucraineană bombardează oraşele din Donbas, trasnmite Radio Svoboda. Canalul tv  “Ulâbka rebenka” (Zambet de Copil) a prezentat pe post un desen pseudopacifist în care armata ucraineană este aratata bombardand Donbasul pasnic. Desenul animat “Într-o zi viața noastră s-a schimbat,” a fost creat de animatorul Alex Balashov și de zeci de copii refugiati din MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro  

    Read More »
  • Propaganda a la Goebbels la televiziunile ruse: copilul răstignit şi mărturii despre avionul ucrainean care a doborât MH17

    on aug. 1, 14 • in Pagina de Rusia - Box, PaginadeRusia.ro • with 2 Comentarii

    Jurnaliștii ruși ne-au obişnuit deja cu povestile șocante despre „atrocitățile” comise de armata ucraineana sau mărturii halucinante din miezul evenimentelor care nu cadrează nici cu logica şi nici cu bunul simţ. Două reportaje scandaloase au atras atenţia opiniei publice din Rusia, fapt care demonstrează că, totuşi, lumea rusă poate face diferenţă între manipulare ordinară şi realitate. Cazul numărul 1: Băiatul răstignit de „fasciştii” ucraineni Reportajul transmis la ora de maxima audienta de postul public de televiziune – Pervâi Kanal – a atins noi culmi. Probabil că Joseph Goebbels, şeful propagandei Germaniei fasciste, ar fi mîndru de...

    Read More »
Scroll to top