Posts Tagged ‘Murdoch’

  • Divorţ de 250 milioane lire sterline în media internațională

    on oct. 7, 14 • in Ultrascurte • with Fără comentarii

    Elisabeth Murdoch, fiica magnatului media Rupert Murdoch (foto), şi soţul său, Matthew Freud, un specialist în relaţii publice, au decis să divorţeze după 13 ani de căsnicie, despărţirea producându-se pe fondul presupuselor tensiuni dintre tatăl şi soţul acesteia, care s-ar fi accentuat în ultimul an. Celebrul cuplu din industria media, care are o avere estimată la 250 de milioane de lire sterline, ar urma să divorţeze în această săptămână, potrivit theguardian.com. Elisabeth Murdoch, în vârsta de 46 de ani, şi Matthew Freud, în vârstă de 50 de ani, au împreună doi copii: Charlotte Emma Freud,...

    Read More »
  • Magnatul Murdoch creează un gigant pe piața europeană de pay TV

    on iul. 25, 14 • in Ultrascurte • with 2 Comentarii

    » Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail Magnatul Rupert Murdoch a concretizat planurile sale privind crearea unui gigant pe piaţa europeană a televiziunii pay TV, prin combinarea operaţiunilor companiilor de telecomunicaţii BSkyB, Sky Deutschland şi Sky Italia, într-o tranzacţie de 4,9 miliarde de lire sterline. Regruparea operaţiunilor celor trei companii BSkyB, Sky Deutschland şi Sky Italia va crea o companie multinaţională în domeniul televiziunii cu plată, cu perspective imediate de dezvoltare, a declarat Jeremy Darroch, directorul general al BSkyB. „Cele trei societăţi sunt în poziţia de lider pe pieţele naţionale pe care operează şi împreună vor...

    Read More »
  • Revista presei despre presa. Soviani sare in barca Guvernului Ponta

    on mai 31, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Radu Soviai s-a inregimentat in slujba Guvernului Ponta, publicatia Newsweek – scoasa la vanzare; Seful grupului de media The Economist devine director general al Reuters; News Corp. se retrage de la Bursa din Londra. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 31 mai. Bursa: Radu Soviani la ASF. Jurnalistul Radu Soviani va fi purtator al Autoritatii de Supraveghere Finanaciara, anunta pe surse ziarul citat. Hotnews: Publicatia Newsweek – scoasa la vanzare. Publicatia Newsweek, a carei editie tiparita a fost inchisa recent, ramanand doar versiunile digitale, este scoasa la vanzare, scrie New York Times. Potrivit...

    Read More »
  • Revista presei despre presa. Adriana Bahmuteanu: “Prigoana vrea sa ma dea afara de la Antene”

    on mart. 22, 13 • in MediaNEWS • with 3 Comentarii

    CNA a amendat cu 10.000 de lei un cablist care retransmite 16 posturi TV. Mogulul Rupert Murdoch il critica pe prim-ministrul britanic, David Cameron. ”Serviciul Roman de comedie”, un nou record de audienta. Adriana Bahmuteanu: “Prigoana vrea sa ma dea afara de la Antene”. Televiziunile vor avea acces liber la evenimentele de mare interes. Vedetele TVR au plantat copaci in curtea din Dorobanti. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 22 martie. Mediafax: CNA a amendat cu 10.000 de lei un cablist care retransmite 16 posturi TV. CNA a decis sa amendeze operatorul de cablu...

    Read More »
  • Imperiul mediatic al lui Murdoch da bani victimelor interceptarilor telefonice

    on feb. 8, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Corespondenta de la Petru Clej. O sută patruzeci și patru de personalități publice și persoane particulare au primit daune din partea trustului de presă News International, condus de magnatul Rupert Murdoch (foto), pentru faptul că ziariști ai acestui trust le-au interceptat de-a lungul a mai multor ani mesageria vocală. Printre aceștia se numără Sarah Ferguson, fosta soție a prințului Andrew, al treilea copil al Reginei Elisabeta a II-a, și actorul Hugh Grant. News International a ajuns la o înțelegere amiabilă, acceptând să plătească înainte de a se ajunge în instanță. Împotriva trustului mai sunt 26...

    Read More »
  • Londra: Poliţistă trimisă la închisoare în scandalul interceptărilor telefonice

    on feb. 1, 13 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Corespondenta de la Petru Clej. O fostă poliţistă de rang înalt din Anglia a fost condamnată la 15 luni închisoare pentru tentativa de a vinde informaţii confidenţiale tabloidului News of the World, desfiinţat în 2011 ca urmare a scandalului spargerii mesageriei vocale a sute de personae de către jurnalişti. April Casburn, fostă inspectoare şefă în poliţia metropolitană, la departamentul contra-terorism, este prima persoană trimisă în judecată pentru corupţie în acest caz. Ea a fost găsită vinovată de încercarea de a-i vinde informaţii jurnalistului Tim Wood despre investigaţiile cu privire la spargerea mesageriei vocale a unor...

    Read More »
  • Magnatul Rupert Murdoch a pierdut 1,58 miliarde de euro cu ziarele în 2012

    on dec. 23, 12 • in MediaNEWS • with 1 Comentariu

    Gigantul media deținut de miliardarul australian Rupert Murdoch, News Corp., a raportat pierderi de 2,08 miliarde de dolari SUA (aproximativ 1,58 miliarde euro) pe zona de publishing și programe TV sportive. Divizia de publishing a News Corp. include mari ziare precum  „Wall Street Journal”, „Times”, „Sun” și „New York Post”. Un apropiat al magnatului media afirmă că News Corp. își va separa Divizia de publishing pe o altă companie în urma presiunilor acționarilor, care vor să scape de problemele spinoase și de pierderile business-ului de presă scrisă. Divizia de film și televiziune a News Corp.  include stidoul „20th...

    Read More »
  • 13,3 milioane euro compensații pentru un fost șef de trust media!

    on dec. 14, 12 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Reporter Virtual a scris AICI despre cei doi foşti manageri de top ai ziarelor deţinute în Marea Britanie de mogulul media australian Rupert Murdoch, care vor fi acuzaţi oficial pentru corupţie. Andy Coulson şi Rebekah Brooks ar fi dat mită unor oficiali britanici pentru obținerea de informații confidențiale. Noua investigaţie se desfăşoară în paralel cu cea privind interceptările telefonice ilegale, scandal care a dus la închiderea publicaţiei “News of the World”. Rebekah Brooks a fost Redactor-şef la „News of the World”, publicația închisă în timpul scandalului menționat, și, apoi, Redactor-șef al celui mai mare tabloid...

    Read More »
  • „The Daily” pentru iPad se închide și concediază 126 de oameni

    on dec. 9, 12 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Grupul News Corp., controlat de miliardarul Rupert Murdoch, va închide publicaţia online pentru tablete The Daily, după cum Reporter Virtual a anunțat cu câteva zile în urmă. The Daily nu a reuşit să adune suficienţi abonaţi pentru a supravieţui, cei 126 de angajaţi urmând să fie disponibilizaţi. The Daily se va închide pe 5 martie, potrivit documentelor transmise de companie autorităţilor statale din New York, informează Bloomberg. Închiderea The Daily face parte din strategia News Corp. de a despărţi operaţiunile de publishing de cele de divertisment. Publicaţia electronică a fost lansată anul trecut pentru a monetiza popularitatea...

    Read More »
  • Presa a greșit grav! Raportul Levenson îi pune la zid pe ziariștii magnatului Murdoch

    on dec. 5, 12 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Comisia publică Levenson a dat publicității raportul privind interceptările telefonice făcute de tabloidul News of the World, publicație din grupul de presă al magnatului media Rupert Murdoch. Raportul de 2.000 de pagini arată că goana după senzațional a făcut ca uneori să se ajungă la hărțuirea unor persoane prin persistența cu care jurnaliștii au încercat să obțină informații. Referirile sunt făcute în special la cazurile familiilor unor victime (McCann, de exemplu, părinții fetiței dispărute în 2007, dintr-o stațiune portugheză; sau părinții Amandei Dowler, fetița de 13 ani răpită și ucisă în 2002). Raportul mai arată...

    Read More »
  • Viitorul ziarului exclusiv pentru iPad, sub semnul intrebarii

    on dec. 4, 12 • in MediaNEWS • with Fără comentarii

    Apariţia ziarului digital The Daily, disponibil numai pe iPad, deţinut de Rupert Murdoch, va înceta, la un an şi 10 luni de la lansare, eşecul acestei iniţiative ilustrând dificultăţile din sectorul presei scrise de a-şi găsi un model economic rentabil adaptat domeniului online, scrie Mediafax. Magnatul media australo-american a anunţat, luni, că The Daily, lansat cu mare pompă în februarie 2011, sub forma unui abonament pentru iPad-ul companiei Apple, va înceta să apară pe piaţă pe 15 decembrie. La lansare, cotidianul a fost prezentat ca un model pentru presă, confruntată cu un declin al numărului de cititori, care...

    Read More »
  • Acuzaţii grave de corupţie în media de la Londra

    on nov. 20, 12 • in MediaNEWS • with 1 Comentariu

    Doi foşti manageri de top ai ziarelor deţinute în Marea Britanie de mogulul media australian Rupert Murdoch vor fi acuzaţi oficial pentru corupţie. Andy Coulson şi Rebekah Brooks ar fi dat mită unor oficiali britanici. Investigaţia are implicaţii şi în ceea ce-l priveşte pe primul-ministru David Cameron, care l-a angajat pe Coulson, fost redactor-şef al tabloidului „News of the World”, ca director de comunicare. Atunci, Cameron era în opoziţie, dar l-a păstrat în funcţie pe omul lui Murdoch şi după alegerile din 2010, până ce acesta a demisionat în 2011 din cauza scandalului interceptărilor ilegale....

    Read More »
Scroll to top