Tabloidele și Ziarul Financiar, ziarele cu cele mai mari încasări din publicitate

7:24 pm, 14 mai 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Tabloidele și Ziarul Financiar, ziarele cu cele mai mari încasări din publicitate

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

zf atlasPe podiumul ziarelor care încasează cea mai multă publicitate în România se situează, pe locul 2, între cele două tabloide, Libertatea și Click, cotidianul de business al lui Adrian Sârbu, Ziarul Financiar.

Ziarele naționale au atras, în primele patru luni ale acestui an, un volum brut de publicitate de 16,78 milioane de euro (rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT. Bugetul este mai mic cu 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, scrie analistul media Petre Barbu.

Tabloidul „Libertatea” (ediția națională) a publicat 1.372 de machete publicitate în valoare brută de 6.792.544 euro (rate card), în intervalul menționat. Pe locul secund în topul publicității se află „Ziarul Financiar”, care a depășit tabloidul „Click!”, cu un volum de 3.255.387 euro (rate card), pentru 978 de machete publicitare.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top