» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Potrivit datelor publicate sâmbătă de firma de analiză RetailNext, analizate de către Reuters, vânzările în magazinele din SUA în zilele de Thanksgiving şi Black Friday au scăzut faţă de anul trecut, dar cele care au avut loc online au atins niveluri record.
Pe parcursul celor două zile, vânzările în magazine au scăzut cu 5%, iar numărul tranzacţiilor a fost mai mic cu 7,9%, în condiţiile în care retailerii au oferit discount-uri şi în afara celor două zile, în timp ce numărul cumpărătorilor online a crescut.
Datele preliminare ale firmei de analiză ShopperTrak arată că numărul de vizite ale cumpărătorilor în magazine a scăzut cu 1% în zilele de Thanksgiving şi Black Friday, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Datele scot în evidenţă

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top