» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Un jurnalist din Sinaia a câştigat un proces la CEDO împotriva statului român, anunta Antena 3. Judecătorii Curţii Europene a Drepturilor Omului au considerat că ziaristului i-a fost încălcat dreptul la liberă exprimare.
Judecătorii CEDO au decis ca statul român să îi plătească jurnalistului 6.500 de euro despăgubiri.
Totul a pornit în anul 2005, când jurnalistul Sorin Bugan a scris mai multe articole care scoteau în evidenţă managementul defectuos într-un spital public local. Directorul unităţii sanitare l-a dat în judecată şi a câştigat, ziaristul fiind atunci obligat să îi plătească despăgubiri.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top