» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Clientii BRD au reclamat ieri că nu au putut folosi aplicatiile de internet si mobile banking (myBRD Net si myBRD mobile).
Se pare că banca nu a informat clienţii despre acest incident.
“Nu pot sa-mi accesez contul online prin myBRD Net si nu stiu ce se intampla, daca e o problema la mine sau la banca”, a precizat un client al bancii, conform bancherul.ro.
BRD are 648.000 de abonati la MyBRD Net, dintr-un total de peste  2 milioane de clienti.

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top