
Fosta Autoritate pentru Turism, transformată în guvernarea PSD în Minister, a elaborat o strategie pentru dezvoltare şi marketing. România ar urma să fie promovată pe mai multe canale, cu accent pe mediul online şi pe aplicaţii, în raport cu avansul tehnologic de astăzi.
Documentul, publicat recent pe pagina de internet a ANT, arată că pe lângă promovarea în online, viziunea urmăreşte şi optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline. Astfel, pe lângă creşterea vizibilităţii prezenţei în cadrul târgurilor de profil, mai este prevăzută şi realizarea de campanii şi execuţii TV.
Iar la acest capitol, pe modelul show-ului de televiziune Supravieţuitorul, documentul prevede „organizarea unui concurs, difuzat în cadrul unui show televizat, la nivel internaţional„.
Conceptul are la bază stimularea celor cinci
MAI MULT, aici » PaginadeAgricultura.ro
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.