Șefa TVR, legături pe axa Voiculescu – Oancea – Șereș | Dezvăluirea lui Stelian Negrea

3:05 pm, 23 septembrie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Șefa TVR, legături pe axa Voiculescu – Oancea – Șereș | Dezvăluirea lui Stelian Negrea

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

irina radu tvrJurnalistul Stelian Negrea susține că oamenii lui Dan Voiculescu au ajuns și la TVR prin numirea Irinei Radu în funcția de președinte-director general interimar al postului public.

Negrea a scris pe contul său de facebook că Irina Radu a condus anterior una dintre firmele din trustul Intact.

Poate parlamentarii nu stiu trecutul Irinei Radu: conform datelor de la Registrul Comertului Irina Radu a fost numita in 22 martie 2010 pe un mandat de patru ani director general la Intact Production SRL, una din firmele principale ale imperiului media al lui Voiculescu Dan care se ocupa de productiile emisiunilor de la Antene si care are o cifra de afaceri de 80 de milioane de lei anual.

Stelian Negrea

Stelian Negrea

Ca Irina Radu era o piesa de baza in trustul Varanului aflat acum in spatele gratiilor pentru spalare de bani o dovedeste faptul ca in consiliul de administratie al respectivei companii mai fusesera numiti, in acelasi timp, Codrut Seres, si el aflat acum in spatele gratiilor, dar si Sorin Oancea, pe atunci piesa de baza in trust dar care a intrat ulterior in conflict cu Voiculescu Dan din cauza banilor, dar si Pompiliu-Sorin Stoian si Gabriel-Cristian Arsene”, a subliniat Negrea, care a și prezentat fișa de post a lui Radu pe vremea când era angajată la trustul lui „Felix”.

Irina Radu a devenit şefa interimară a televiziunii publice după ce raportul de activitate al TVR a picat la votul în plen, actuala conducere fiind implicit demisă. Ea are un mandat de 6 luni.

Reamintim că fostul ministru al Economiei, Codruț Șereș, a fost condamnat definitiv în ianuarie la 4 ani și 8 luni de închisoare în dosarul privatizărilor strategice.

Dan Voiculescu este în închisoare de peste un an, fiind condamnat la 10 ani de închisoare în dosarul privind privatizarea frauduloasă a Instutului de Cercetări Alimentare.

Sorin Oancea este în prezent șeful postului de știri B1 TV.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (3 voturi, media: 3,67 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top