» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Mass-media spaniolă a evidentiat înclinarea firească a postului tv RT și a agentiei de stiri Sputnik, care emit inclusiv în limba spaniola, pentru susținerea separatiștilor catalani.
„Ambele s-au umplut până la refuz cu stiri false, iar pe 1 octombrie – ziua referendumului ilegal: au portretizat pe larg plebiscitului ca pe un fenomen normal și democratic, care a fost insa împiedicat cu “bâta polițienească“ de autoritatile spaniole, – scrie ABC.
Într-o infografie, publicata pe site-ul RT în luna octombrie cu o colectie de „puncte de vedere ale unor deputați sau experți (dar niciodată – punctele de vedere ale oficialilor) se contura imaginea, conform căreia aproximativ o duzină de țări UE, printre care Belgia, Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Finlanda, Norvegia, Elveția și chiar Slovenia,

MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top