
„În prima jumătate a anului, vânzările mărcii Renault au crescut datorită modelelor Clio şi Captur. De asemenea, marca Dacia a înregistrat cea mai mare creştere din regiune. Ca rezultat, Renault a reuşit să reducă impactul scăderii pe cele mai mari pieţe emergente şi menţine ritmul de creştere“, a declarat Jerom Stoll, chief performance officer şi vicepreşedinte executiv al grupului Renault, responsabil de vânzări şi marketing.
La nivel european Dacia înregistrează creşteri de două cifre pe cele mai mari pieţe ale sale, în timp ce Marea Britanie a urcat chiar pe locul cinci după ce a terminat anul trecut pe nouă. Vânzările
MAI MULT, aici » PaginaEuropeana.ro
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.