Burma ofera vize jurnalistilor. Romtelecom nu va mai promova Clicknet si Dolce. Un elicopter s-a prabusit, in direct, la Top Gear. Malin Bot: Lectia lui Ciuvica pe intelesul lui Badea. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 12 februarie.
Guardian: Burma ofera vize jurnalistilor. Reporterilor straini le va fi permis sa lucreze pana la un an in Burma dupa ce a fost introdus un nou regulament. Vizele de jurnalist vor putea fi oferite pe perioade scurte sau lungi si au ca scop asigurarea unei libertati mai largi a presei. Noile reguli sunt prevazute pentru a oferi reporterilor locali sau straini un acces mai mare la oficialii guvernamentali.”In trecut, guvernul a oferit vize jurnalistilor pentru a controla miscarile acestora. Acum, dam drumul vizelor pentru a le permite jurnalistilor accesul la ministere[…] daca vor sa intervieveze un oficial al guvernului si nu au o viza de jurnalist, este posibil sa nu aiba acces”, a declarat purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale.
EVZ: Malin Bot: Lectia lui Ciuvica pe intelesul lui Badea. Jurnalistul Malin Bot scrie despre puterea pe care o dobandesc indivizii „din curtea blocului”care ajung pe sticla televizoarelor, facand referire la cazul lui Ciuvica, care trebuie sa-i plateasca presedintelui Basescu suma de 13.600 de euro, dupa ce l-a acuzat pe acesta ca a colaborat cu Securitatea. „Mircea Badea ar fi spus ca <gura bate curul>, desigur daca nu era vorba de Mugur Ciuvica colegul din echipa de trompetisti de la Felix TV. Asa s-ar interpreta in termeni simpli, pe bordura in fata blocului, lectia pe care a luat-o Ciuvica[…] Culmea este ca si in fata acestei decizii, luata intr-un spatiu pe care niciun politician nu-l poate controla, Ciuvica refuza sa-si asume raspunderea pentru fapta lui, cu o explicatie halucinanta: unul dintre judecătorii CEDO este „basist”, scrie Malin Bot.
Mediafax: Un elicopter s-a prabusit, in direct, la Top Gear. Accidentul s-a produs in timpul unei curse dintre o masina si un elicopter, in timpul emisiunii Top Gear Korea. Incidentul a avut loc in apropierea echipei de filmare, dar nimeni nu a fost grav ranit.
Hotnews: Romtelecom nu va mai promova Clicknet si Dolce. Romtelecom a anuntat ca este intr-un proces de simplificare a brandului, in urma caruia Clicknet si Dolce nu vor mai fi promovate in portofoliul de servicii. Resursele de comunicare ale companiei vor fi redirectionate catre consolidarea brandului-mama, Romtelecom. „[…]dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom[…]Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.