» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Grupul operativ de lucru al UE, specializat în lupta cu dezinformarea rusă, a constatat că autoproclamata revista a Parlamentului European – EP Today – copiază jumătate din articolele sale direct de pe site-ul de știri RT, finanțat de Kremlin.

Conform datelor Grupului de lucru, printre cititorii EP se afla parlamentari europeni de rang înalt, precum comisarul european pentru economie digitală Maria Gabriel și reprezentanți ai țărilor europene în UE.

În raportul său, Grupul a ajuns la concluzia că site-ul EP Today, apreciat de peste 145 de mii de utilizatori Facebook și care publică 25 de articole pe zi, este o „platformă de lobby care se poziționează ca o publicație serioasă de știri, al cărui public țintă sunt personele care definesc politicile UE”.

În

MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top