» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Evenimentul sportiv cel mai asteptat al anului, Super Bowl 2013 isi dovedeste suprematia in SUA si pe piata publicitara. Potrivit site-ului AdAge, CBS Sports si-a vandut aproape in intregime spatiul publicitar, atat cel din televiziune, cat si din online, fiind cel de-al doilea an cand Super Bowl va fi difuzat si prin transmisie video live. Pretul pentru un moment publicitar de 30 de secunde a atins cote istorice, estimandu-se cifra de 3.8 milioane de dolari.

Incepand cu 3 februarie, peste 100 de milioane de iubitori ai fotbalului american vor urmari noile reclame ale celor mai importante companii, dintre care si-au anuntat deja prezenta Coca-Cola, Pepsi, Doritos, Oreo, Bud Light, Hyundai, M&M`s, Mercedes-Benz, Samsung, Axe, si altii.

Presa americana a dezvaluit chiar si unele surprize, precum aparitia cunoscutului personaj corean PSY intr-un spot de debut al brandului Wonderful Pistachios, trailere ale ultimelor productii Walt Disney Pictures , Universal Pictures sau Paramount Pictures, dar si nume celebre precum Beyonce, Usher, Kate Upton, Danica Patrick si Kaley Cuoco.

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top