Realitatea TV castiga o prima batalie in „razboiul audientelor”

11:15 am, 14 martie 2013 • de Comentariile sunt închise pentru Realitatea TV castiga o prima batalie in „razboiul audientelor”

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

realitatea-TV razboiul audientelorDesi Adunarea Generala a ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) trebuia sa ia in discutie ieri excluderea postului de televiziune Realitatea TV, acest lucru se pare ca nu mai este de actualitate.

Adunarea nu a avut cvorum pentru a vota aceasta initiativa si, mai mult, alte posturi de televiziune s-au raliat protestului initiat de Realitatea TV la adresa Kantar Media, firma care detine exclusivitatea pentru masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015. Realitatea TV este unul dintre cei 11 membri fondatori ai ARMA.

Auditul asupra sistemului de masurare, efectuat de compania britanica Helen Harrison & Company pe un esantion de 100 de case cu 283 de indivizi, prezentat luni intr-o conferinta de presa a ARMA, a scos in evidenta unele deficiente precum:

  •  numai 45% din membrii panelului au declarat ca nu au avut probleme de natura tehnica
  • 13 la sută dintre cei intervievaţi nu au ştiut să înregistreze în aparatul de măsurare şi persoanele venite în vizită
  • 20 la sută dintre cei chestionaţi nu ştiu că trebuie să anunţe un tehnician când au probleme cu aparatul de măsurare a audienţelor

 

Realitatea TV: un nou audit independent

Rares_Bogdan_topParticipant la sedinta de ieri a ARMA, in calitate de reprezentant al Realitatea TV, realizatorul Rares Bogdan afirma ca atitudinea asociatiei s-a schimbat si ca a fost acceptata realizarea unui nou audit independent, la care Realitatea TV sa aiba posibilitatea de a numi un observator. In plus, daca acest audit va confirma deficientele semnalate de mai multe posturi de televiziune, ARMA va discuta posibilitatea anularii licitatiei prin care castigatoare a fost desemnata firma Kantar Media, ca furnizor unic al masuratorilor de audiente, si trecerea la organizarea unei noi licitatii pentru desemnarea unui alt „masurator” al audientelor TV.

Bogdan afirma ca pozitiei Realitatea li s-au raliat reprezentantii TVR, Prima TV, GSP TV, National Geographic si altii, care au sesizat, de asemenea, nereguli in procesul de masurare a audientelor TV si care solicita si ei realizarea unui nou audit independent.

 

ARMA: „Realitatea va urma mecanismele interne”

Pe de alta parte, intr-un comunicat ulterior sedintei de ieri, ARMA afirma: „Realitatea Media a arătat că doreste realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a i se răspunde la preocupările legate de acest serviciu. Reprezentantii Realitatea Media au mai arătat faptul că vor urma mecanismele interne puse la dispoziția membrilor ARMA în vederea discutării preocupărilor pe care le au cu privire la serviciul de măsurare a audiențelor TV și că vor înceta campania împotriva acestui serviciu. Reprezentanții ARMA au arătat faptul că vor prezenta Adunării Generale preocupările membrului său Realitatea Media, urmând ca membrii să decidă cu privire la pașii de urmat. Urmează ca aceste aspecte să se discute în Adunarea Generală care este programată pentru miercuri 20.03.2013”.

ARMA a programat o noua sedinta a Adunarii Generale pentru saptamana viitoare, pe data de 20 martie.

 

arma

Reporter Virtual va prezinta lista integrala a membrilor ARMA:

 

Statii TV:

  1. ACASA TV
  2. ANTENA 1
  3. ANTENA 3
  4. AXN
  5. B1 TV
  6. DISCOVERY CHANNEL
  7. EUFORIA TV
  8. FAVORIT TV
  9. DISNEY CHANNEL
  10. MINIMAX
  11. MTV
  12. N24
  13. NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL
  14. NATIONAL TV
  15. PRIMA TV
  16. PRO CINEMA
  17. PRO TV
  18. REALITATEA TV
  19. KISS TV
  20. KANAL D
  21. SPORT.RO
  22. TVR 1
  23. TVR 2
  24. U TV
  25. DIVA UNIVERSAL
  26. ROMANTICA
  27. ETNO TV
  28. EUROSPORT
  29. ANTENA 2
  30. SPORT 1 TV
  31. MGM
  32. TARAF TV
  33. CARTOON NETWORK
  34. Boomerang
  35. NEPTUN TV
  36. ZONE REALITY
  37. NATIONAL GEOGRAPHIC WILD
  38. MUSIC CHANNEL
  39. GSP TV
  40. AXN CRIME
  41. AXN SCI FI
  42. UNIVERSAL CHANNEL
  43. ANIMAL PLANET
  44. MYNELE TV
  45. EUROSPORT 2
  46. TCM
  47. Dolce Sport
  48. TLC
  49. Romania TV
  50. Disney Junior
  51. TV H 2.0
  52. Giga TV
  53. Hit Music Channel
  54. Acasa Gold
  55. Transilvania Look
  56. History
  57. Paprika TV
  58. PV TV

 

Agentii de media/ publicitate:

  1. BV MC CANN ERICKSON
  2. CABLE DIRECT
  3. INITIATIVE MEDIA
  4. MEDIA TODAY
  5. MEDIA DIRECTION
  6. MEDIAEDGE:CIA
  7. MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION
  8. MEDIA LINK COMMUNICATIONS
  9. MEDIA PLANNING GROUP
  10. MEDIACOM ROMANIA
  11. MINDSHARE MEDIA
  12. OPTI MEDIA
  13. OMD
  14. SPLENDID MEDIA
  15. STARCOM MEDIA
  16. AEGIS CENTRAL MEDIA SERVICES
  17. ZENITH ROMANIA
  18. DBV MEDIA HOUSE
  19. NEXT ADVERTISING
  20. BRAND CONNECTION
  21. C.L.I.R. MEDIA
  22. UNITED MEDIA SERVICES
  23. MEDIA IMAGE GROUP
  24. ACCENTURE MEDIA MANAGEMENT
  25. Media Consulta International

 

Clienti de publicitate:

  1. UNILEVER
  2. HENKEL
  3. VODAFONE
  4. NESTLE
  5. DANONE
  6. COCA-COLA
  7. URSUS BREWERIES
  8. COLGATE-PALMOLIVE
  9. COSMOTE
  10. ROMTELECOM
  11. BERGENBIER

 

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top