Desi Adunarea Generala a ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) trebuia sa ia in discutie ieri excluderea postului de televiziune Realitatea TV, acest lucru se pare ca nu mai este de actualitate.
Adunarea nu a avut cvorum pentru a vota aceasta initiativa si, mai mult, alte posturi de televiziune s-au raliat protestului initiat de Realitatea TV la adresa Kantar Media, firma care detine exclusivitatea pentru masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015. Realitatea TV este unul dintre cei 11 membri fondatori ai ARMA.
Auditul asupra sistemului de masurare, efectuat de compania britanica Helen Harrison & Company pe un esantion de 100 de case cu 283 de indivizi, prezentat luni intr-o conferinta de presa a ARMA, a scos in evidenta unele deficiente precum:
- numai 45% din membrii panelului au declarat ca nu au avut probleme de natura tehnica
- 13 la sută dintre cei intervievaţi nu au ştiut să înregistreze în aparatul de măsurare şi persoanele venite în vizită
- 20 la sută dintre cei chestionaţi nu ştiu că trebuie să anunţe un tehnician când au probleme cu aparatul de măsurare a audienţelor
Realitatea TV: un nou audit independent
Participant la sedinta de ieri a ARMA, in calitate de reprezentant al Realitatea TV, realizatorul Rares Bogdan afirma ca atitudinea asociatiei s-a schimbat si ca a fost acceptata realizarea unui nou audit independent, la care Realitatea TV sa aiba posibilitatea de a numi un observator. In plus, daca acest audit va confirma deficientele semnalate de mai multe posturi de televiziune, ARMA va discuta posibilitatea anularii licitatiei prin care castigatoare a fost desemnata firma Kantar Media, ca furnizor unic al masuratorilor de audiente, si trecerea la organizarea unei noi licitatii pentru desemnarea unui alt „masurator” al audientelor TV.
Bogdan afirma ca pozitiei Realitatea li s-au raliat reprezentantii TVR, Prima TV, GSP TV, National Geographic si altii, care au sesizat, de asemenea, nereguli in procesul de masurare a audientelor TV si care solicita si ei realizarea unui nou audit independent.
ARMA: „Realitatea va urma mecanismele interne”
Pe de alta parte, intr-un comunicat ulterior sedintei de ieri, ARMA afirma: „Realitatea Media a arătat că doreste realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a i se răspunde la preocupările legate de acest serviciu. Reprezentantii Realitatea Media au mai arătat faptul că vor urma mecanismele interne puse la dispoziția membrilor ARMA în vederea discutării preocupărilor pe care le au cu privire la serviciul de măsurare a audiențelor TV și că vor înceta campania împotriva acestui serviciu. Reprezentanții ARMA au arătat faptul că vor prezenta Adunării Generale preocupările membrului său Realitatea Media, urmând ca membrii să decidă cu privire la pașii de urmat. Urmează ca aceste aspecte să se discute în Adunarea Generală care este programată pentru miercuri 20.03.2013”.
ARMA a programat o noua sedinta a Adunarii Generale pentru saptamana viitoare, pe data de 20 martie.
Reporter Virtual va prezinta lista integrala a membrilor ARMA:
Statii TV:
- ACASA TV
- ANTENA 1
- ANTENA 3
- AXN
- B1 TV
- DISCOVERY CHANNEL
- EUFORIA TV
- FAVORIT TV
- DISNEY CHANNEL
- MINIMAX
- MTV
- N24
- NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL
- NATIONAL TV
- PRIMA TV
- PRO CINEMA
- PRO TV
- REALITATEA TV
- KISS TV
- KANAL D
- SPORT.RO
- TVR 1
- TVR 2
- U TV
- DIVA UNIVERSAL
- ROMANTICA
- ETNO TV
- EUROSPORT
- ANTENA 2
- SPORT 1 TV
- MGM
- TARAF TV
- CARTOON NETWORK
- Boomerang
- NEPTUN TV
- ZONE REALITY
- NATIONAL GEOGRAPHIC WILD
- MUSIC CHANNEL
- GSP TV
- AXN CRIME
- AXN SCI FI
- UNIVERSAL CHANNEL
- ANIMAL PLANET
- MYNELE TV
- EUROSPORT 2
- TCM
- Dolce Sport
- TLC
- Romania TV
- Disney Junior
- TV H 2.0
- Giga TV
- Hit Music Channel
- Acasa Gold
- Transilvania Look
- History
- Paprika TV
- PV TV
Agentii de media/ publicitate:
- BV MC CANN ERICKSON
- CABLE DIRECT
- INITIATIVE MEDIA
- MEDIA TODAY
- MEDIA DIRECTION
- MEDIAEDGE:CIA
- MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION
- MEDIA LINK COMMUNICATIONS
- MEDIA PLANNING GROUP
- MEDIACOM ROMANIA
- MINDSHARE MEDIA
- OPTI MEDIA
- OMD
- SPLENDID MEDIA
- STARCOM MEDIA
- AEGIS CENTRAL MEDIA SERVICES
- ZENITH ROMANIA
- DBV MEDIA HOUSE
- NEXT ADVERTISING
- BRAND CONNECTION
- C.L.I.R. MEDIA
- UNITED MEDIA SERVICES
- MEDIA IMAGE GROUP
- ACCENTURE MEDIA MANAGEMENT
- Media Consulta International
Clienti de publicitate:
- UNILEVER
- HENKEL
- VODAFONE
- NESTLE
- DANONE
- COCA-COLA
- URSUS BREWERIES
- COLGATE-PALMOLIVE
- COSMOTE
- ROMTELECOM
- BERGENBIER
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.