Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi, in apararea „rebate”-ului

3:42 pm, 23 aprilie 2013 • de Comentariile sunt închise pentru Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi, in apararea „rebate”-ului

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

radu florescuOrdonanţa de Urgenţă 25/2013 privind modificarea Legii audiovizualului adoptata recent de Guvernul Ponta si aprobata astazi la Camera Deputatilor, care produce o „revolutie” in piata de publicitate si in relatia agentii de publicitate – televiziuni, a fost primita cu reactii vehemente de catre publicitari. Acestia s-au plans ca Guvernul a trecut peste punctele lor de vedere, desi le-a solicitat, fapt pentru care vor sesiza si autoritatile europene in domeniu.

Un punct de vedere contrar Ordonantei a publicat si Radu Florescu, un jucator foarte cunoscut in industrie, CEO Centrade Saatchi&Saatchi Romania si presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. Florescu acuza, intr-un comentariu pe Contributors.ro, intitulat „Trei lectii despre cum poti distruge o piata care functioneaza dupa regulile economiei de piata”, lipsa de transparenta a modului in care Guvernul a adoptat Ordonanta: „Lipsa de transparență a procesului, publicarea peste noapte a ordonanței guvernamentale și atitudinea de băgare sub covor, miros a alte motivații ale publicării acestei ordonanțe care nu au nici o legătură cu afacerea în sine”.

Iata cateva dintre argumentele lui Radu Florescu impotriva modificarii legislatiei in domeniu:

  • „Cuvântul malefic „rabaturi”este înfățișat de către autorii ordonanței de urgenta de modificare a legii audiovizualului și  de catre așa-zisii profesionisti din industria mass media drept o mită – echivalentul situatiei in care acoliții lui Marlon Brandon propun “o ofertă de nerefuzat”. Sincer, cei care cred că știu totul reprezintă o sursa de iritare pentru aceia dintre noi care au o perspectivă mai largă asupra industriei. În calitate de om de afaceri cu experiență în Statele Unite, Europa și România, dați-mi voie să lămuresc aceste ape tulburi făcând puțină lumină în ceea ce privește adevărata definiție a AVB-urilor și/sau a rabaturilor.
  • Pentru a clarifica lucrurile:  AVB-ul (bonusul de volum al agenției) sau rabaturile nu sunt altceva decît simple reduceri oferite de un post de televiziune (punctul central al acestei controverse) unei agenții de media pentru că aceasta aduce un volum mai mare de afaceri postului de televiziune.
  • Decizia postului de televiziune privind cât de mare va fi reducerea/rabatul ține în întregime de postul de televiziune și acordul final este stabilit prin consens între cumpărător (agenția de media) și vânzător (proprietarul postului de televiziune) – fără intervenția altcuiva”.

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top