» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Logo Radio Romania radio-romaniaSocietatea Română de Radiodifuziune (SRR) se promovează cu aproape 47.000 de euro pe ecrane ultracentrale din Bucureşti şi din alte 11 oraşe din ţară.

Locul de desfăşurare al campaniei este Municipiul Bucureşti (minimum 10 ecrane ultracentrale şi cu vizibilitate maximă) şi 16 spaţii ultracentrale şi cu vizibilitate maximă în oraşele Iaşi, Constanţa, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Târgu-Mureş, Sibiu, Braşov, Alba Iulia, Deva şi Satu Mare (maximum 2 ecrane/ oraş).

Contractul a fost atribuit prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut, scrie Mediafax.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

31 comentarii

  1. […] Radioul Public are bani. Dă 47.000 de euro să fie pe panouri publicitare […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top