» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

publicitate-onlinePuţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au candidat niciodată pentru o finanţare destinată acestui tip de organizaţii, potrivit unui nou studiu.

Cele mai multe dintre aceste ONG-uri invocă lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare, potrivit studiului.

Totodată, majoritatea oamenilor nu au încredere şi nu ajută ONG-urile deoarece acestea nu reuşesc să comunice eficient cu grupurile-ţintă şi comunităţile, se mai arată în studiul „Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?”, realizat de iVOX.ro, în perioada 1-31 martie, pe un eşantion format din 7.713 persoane, conform mediafax.ro.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top