Publicitate: Internetul, de 3 ori peste presa scrisă în Ro!

12:06 pm, 27 mai 2014 • de Comentariile sunt închise pentru Publicitate: Internetul, de 3 ori peste presa scrisă în Ro!

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

internet vs printCheltuielile cu publicitatea în media românească se vor împărți, potrivit sursei citate, astfel:

  • – TV: 193 milioane euro
  • – Internet: 50 de milioane euro
  • – Presa scrisa: 17 milioane euro
  • – Radio: 18 milioane euro
  • – Outdoor: 27 milioane euro

 

Conform Media Fact Book 2014, piața locală a înregistrat o evoluție stabilă în perioada 2012/2013 (305 milioane euro net), pentru anul 2014 fiind estimat că aceasta va ajunge la o valoare similară.

„Sunt 3 ani de stabilitate binemeritată pentru piața media din România – și dacă cumulăm semnalele pozitive care au venit în primul trimestru al acestui an din sfera consumului și a creditării populației ne putem face deja o prognoză optimistă că în 2015 vom simți mult așteptata creștere a pieței de media locale”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative Media.

Media Fact Book este, conform inițiatorilor, singurul raport de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate, ghid editat anual de agenţia Initiative din anul 1997. Studiul integral poate fi vizualizat și descărcat în formă digitală de la adresa: www.mediafactbook.ro, fiind accesibil de pe orice device.

Initiative Media este parte a grupului Interpublic MediaBrands,

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top