» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Deosebirea dintre Adrian Sârbu și Aleksandras Cesnavicius, fostul și actualul boss al PRO TV?

„E ca diferenta dintre Monica Bellucci si Monica Tatoiu”, scrie unul dintre disponibilizații de vineri de la PRO, un Copywriter care a lucrat ani buni în companie și care a luat parte la crearea campaniilor celebre ale grupului.

Un text scris cu talent și care reflectă atmosfera din televiziunea nr. 1 din România. Iată textul integral scris de Ovi Madsen, care povestește cu umor cum „a ratat propria concediere”:

„The good old PRO-spirit”

director-protv„In 2007, intr-o dupa-amiaza de vara, in turnul din Pache Protopopescu tasnea din inconstientul colectiv creativ al celor mai buni si nebuni copywriteri tv din istorie (ne recomanda vocea romaniei si talentul romanilor precum si cel putin 13 ani de momente out-of-the-box) probabil cea mai cunoscuta “Big Idea” din care avea sa derive conceptul unei campanii care a facut deopotriva senzatie si istorie: “TU stii ce mai face copilul tau?”!

Campania a fost o revolutie in sine: a schimbat nu doar mentalitatea arhetipului de “parinte-dezertor-capsunar”, dar a schimbat si legea in domeniu. Astfel, destinele a sute, daca nu mii de copii, au fost salvate. Paula Herlo a intruchipat cum nu se putea mai bine “the good old PRO-spirit”, pe vremea cand acesta era inca viu. In 2008 aceasta campanie, tradusa prin titlul “Any idea what your kid is doing right now?” a luat premiul Emmy pentru cel mai bun produs jurnalistic de investigatie. A fost pentru prima si deocamdata unica oara cand o televiziune din Romania si din sud-estul Europei a primit distinctia suprema pentru performanta in jurnalismul de televiziune. Erau vremuri minunate, cand PRO TV era cel mai tare brand dintre cate existau sub luna si stele.

Cea mai ciudata zi de vineri din viata mea

In 2014, intr-o dupa-amiaza de primavara, in cladirea corporatista (sau mai bine zis “corporatrista”) de langa turnul vintage din Pache Protopopescu, ultimii mohicani creativi, care acum 7 ani au fost la originea premiatei campanii mai sus mentionate au fost concediati. Mai précis, ultimul mohican creativ la pachet cu tot cu prietenii sai imaginari. Caci prietenii sai reali intru’ propasirea creativa au avut inspiratia karmica sa plece cu vreun an si jumatate inainte, fiind astfel scutiti de sublima recompensa adusa dupa ani si ani de catre noua conducere a PRO TV.

Si pentru ca vorbim despre vremuri minunate, pe mine si pe toti prietenii mei reali si imaginari ne napadeste o nostalgie sfasaietor de frumoasa. Pe vremuri vorbeam cu “Shogunu’” despre inefabilul efect de contrapunct din “Portocala mecanica” aplicat la probabil cea mai cunoscuta executie de PROMO din istoria PRO TV: “Spectacolul vietii”. Ludwig van Moga sa traiasca! Erau vremuri cand, atunci cand se luau premii pentru creativitate, se striga din toti rarunchii si bojocii: “Catinca Ioana, tu esti campioana!”. Totul era magnific, totul era un vis, se gandea liber, se traia ca-n “La Grande Bellezza”, se faceau campanii precum “Jos palaria” sau “RomaniaDa”. Arc peste timp (sau Zeitraffer cum spun nemtii ca sa inteleaga si fratii Grimm-epuratorii-de-serviciu) si in anul de gratie 2014 s-a schimbat “Inceptionul”. Azi vorbim despre personaje epice gen TradAnca, TraDana sau Frosa. Pentru cunoscatori! “Ca sa zic asa”! Dar e bine ca personajele dorm bine. Sunt curios cam ce viseaza. Ce monstruleti isi iau zborul din inconstientul colectiv stahanovist? Oare au visat faza in care il vor concedia pe Ovi in lipsa? Chiar meritau sa-mi fac un selfie sub dus. Ar fi inteles ce inseamna cu adevarat creativitatea “out-of-the-boxeri”! A fost, intr-adevar, cea mai ciudata zi de vineri din viata mea! da

Cesnavicius, rebranding al zilei de 9 mai: “Black Friday”


Vineri, 9 mai, a fost ziua Europei. Sloganul “Gandeste liber” vine mulat pe aceasta data simbolica. Pentru charismaticul domn Cesnavicius, 9 mai are – probabil – si alte conotatii care amintesc de zbuciumatul context de peste Prut. Aici sloganul isi merita re-brandingul de “Razgandeste liber” pe care acelasi inconstient colectiv creativ l-a generat in ajun de Paste, cand “Revolutia cozonacilor” a aratat conducerii stahanoviste ca spiritul PRO nu este doar “o vorba de dansii inventata”. Si pentru ca romanul, americanul, rusul si lituanianul se pricep la politica, fotbal, femei, semiotica si copy-writing, domnul Cesnavicius a demonstrat ca musteste de creativitate “out-of-the-box”, de un cinism care ar fi facut invidioase master-mind-uri precum Charles Manson, Ion Ramaru sau Josef Mengele. El a mai gasit un rebranding zilei de 9 mai: “Black Friday”. Superb label! Pai, dupa ce epurezi tot departamentul de PR si mai mult de jumatate din cel de PROMO, nici ca se putea gasi un trade-mark mai bun!

Din pacate pentru domnul Cesnavicius si din fericire pentru inconstientul colectiv creativ PRO si post-PRO, cel mai out-of-the-box slogan al anului 2014 ramane deja consacratul: “A plecat guru’, a venit …uru’!” Cam asta e diferenta dintre “Gandeste liber” si “Razgandeste liber”. Chestie de dialectica pura, monser! E ca diferenta dintre Monica Bellucci si Monica Tatoiu. Ca deosebirea dintre Robert Plant si Fuego! Mai pe sleau: e ca diferenta dintre sexul tantric si auto-erotismul trist. Sad, but true! Dupa 18 ani si jumatate, cel mai puternic, frumos, nebun si controversat brand romanesc isi incepe declinul. Aparent, totul este minunat. Audientele duduie, vedetele pleaca, mintile luminate si diabolice ale productiei si marketing-ului sunt determinate sa-si ia talpasita sau lichidate, dar coafura brandului rezista. Ce refuza sa inteleaga domnul Cesnavicius e ca puterea magica a brandului nu va tine la infinit. Oamenii fac brandul. Ei il creaza, ei il mentin. Ei il iubesc, ei il urasc, il respira, il mananca, il elimina, il regurgiteaza, se culca cu el si se trezesc cu el. Se imbata cu el, se drogheaza cu el, mor cu el de gat si invie a treia zi impreuna. Oamenii ca Livia, Maria, Camelia, Adrian, Bogdan, Octavian sau Roxana. Oameni frumosi, misto, nebuni, cu vicii, slabiciuni dar cu o mare calitate: aceea de a se mira in fiecare zi si de a se bucura de viata. Oameni care aplica la modul visceral motto-ul: “Cei care nu cred in magie, nu o vor gasi niciodata”! Magia lor nu va trece, dar inertia brandului PRO in actualul context stahanovist va trece, iar pe la toamna va “veni citirea contoarului”! Mai ales ca main-asset-ul numit content va fi sublim, dar va lipsi cu desavarsire…

„Chiar am gandit liber si am trait PRO TV

“Nimic nu e perpetuu, cu exceptia schimbarii”! Vorba lui Buddha se aplica – implacabil – si in cazul brand-ului PRO TV! Un brand care, pentru unii ca mine a insemnat mai mult decat un job. O spun fara ipocrizie si lacrimile care au tasnit pentru cateva secunde pe taste sunt depotriva de tristete si de bucurie. Multi ca mine si-au gasit in acest context implinirea nu doar profesionala, dar si personala. In acest context, ne-am cunoscut iubirea vietii, aici s-a nascut rodul iubirii, aici s-au legat prietenii pe viata si dincolo de ea. Aici chiar am gandit liber si am trait PRO TV, dincolo de orice slogan manipulator. Si acum, totul s-a schimbat. Desi e cumplit de dureros, frustrant si nedrept, exista un efect secundar terapeutic. Noi, cei care in 2007 cream probabil cea mai frumoasa, cunoscuta si recunoscuta campanie din istoria televiziunii, am contribuit la transformarea lui Siddharta in Buddha, la metamorfozarea produsului PRO TV in super-brandul PRO TV. Si asta pentru ca cel care a spus acum mai bine de un deceniu “Gandeste liber” ne-a invatat lectia suprema de viata in marketingul de televiziune si dincolo de el. Parafrazand o vorba celebra, axioma ar suna cam asa: “It’s not what the brand can do for you, it’s what you can do for the brand!” Asa stand lucrurile, din inconstientul colectiv creativ tasneste o ultima intrebare-slogan, sub forma interogativa, adresata aceluiasi charismatic distrugator de branduri si vise, Alexander Cesnavicius: “TU stii ce mai face PRO TV-ul tau?”

P.S.: Si pentru ca trebuie sa dam sloganului “Gandeste liber” ce e al sloganului “Gandeste liber”, vestea concedierii m-a prins “singur sub dus”, ca un creativ boem care se respecta. Altfel spus, am ratat propria mea concediere. Abia astept reportul si discutia spumoasa in germglish cu domnul Cesnavicius. Imi place sa cred ca voi putea sa-i adaptez faimosul slogan legat de plecarea gurului…”

Preluare de pe contul de Facebook al lui Ovidiu Iordan

sursa foto: www.agentiadepresamondena.com


VEZI ȘI:

PRO TV, după Adrian Sârbu: „Trei sferturi l-au uitat pe cel care i-a învățat să viseze…

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (7 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

32 comentarii

  1. […] Textul său, care s-a bucurat de o largă audiență, a fost reprodus integral pe 12 mai 2014 de ReporterVirtual.ro: „PRO TVicius: de la grande bellezza la grande tristezza”. […]

  2. Guus spune:

    draga ovi & co, dupa cum scriam si la robert pe blog, de oameni de management care sa aiba si cojones de leadership nu ai cum sa dai daca nu ai niste termeni de comparatie. stai linistit ca in lunga si frumoasa viata pe care sper sa o ai in continuare si ti o doresc, oi cunoaste si oi vedea tu oameni mai luminati la minte decat shogunul, nu s-a terminat lumea cu el.

    sigur, era o personalitate admirabila si absolut speciala, dar in pro leadershipul de sub sarbu si de deasupra noastra era sublim prin aceea ca lipsea cu desavarsire. catinca e exemplul perfect. zero empatie, zero dorinta de a-si creste oamenii, de a ii motiva, de a le potenta abilitatile. nu e un loc bun ca sa te dezvolti sau sa rezisti, macar. pro ul e un brand enorm dar ca brand de angajator e absolut infricosator de jenant si cu reputatie execrabila. depun marturie 🙂

    a fost o poveste frumoasa, zi mersi ca s-a terminat, lipseste te bucuros de gaunoshenie ca-s campii mult mai verzi in alte parti.

  3. julia spune:

    M-am distrat putin citind spovedania unui proaspat somer. Pina la un punct este de inteles. A muncit, a crezut in ceea ceva si , in spiritual general al Protv-ului, s-a crezut mai bun decit orice alt coleg din trusturile concurente. De la vladica la opinca, orice angajat al acestui trust, de la cei din Bucuresti pina la palmasii dn teritoriu minjiti de single stirilor de la ora 5, are inoculate idea superioritatii data doar de faptul ca a lucrat la Pro. Nu contesta nimeni faptul ca Pro-ul a adus televiziunea in Rominia. Adica a copiat si a adaptat pentru prostimea din Rominia ,care are in grila de programe Etno tv, Acasa si taraftv, programe consecrate in alte tari. Mai usor cu creativitatea. Vocea Rominia, Master Chef, Dansez pentru Tine, Mai stii ce face copilul tau si toate celelate programe cu care se lauda acum distinsul domn, exista de multa vreme in tari ca Franta, Italia, Germania, Spania. Evident in variant eleganta, curate si educate. Fara tiganisme, personae de care ( sa ne) ridem si prostie urcata la nivel de virtute. „Meritul” Proteveului este Acela de a fi adus in Rominia un capitalism de Dimbovita.Pe ideea asta vrea publicul, a adaptat intr-un mod grotesc emisiuni frumoase pentru prostii din Rominia care se uita cu gura cascata la aceste mizerii pentru ca nu stiu stiu ca se poate trai si altfel. In concluzie, mai usor cu inventivitatea, crearea de branduri si alte prostii. Da, Protevelul are creat ceva : o parodie a unei televiziuni europene. Macar celelate televiziuni latrina din Rominia isi cunosc lungul nasului si recunosc: suntem prosti dar speram ca altii sunt mai prosti ca noi.

  4. marius spune:

    Ăștia de mai sus, pesemne că sunt proteviștii care au bufnit. Mi-e teamă să mai umblu pe Pache.
    P’ăștia dacă-i strângi de pe afară si-i arunci în Crimea, îi scapă pe tătari de proruși.
    Si-i învață și engleză (engleză americană).

    Sunt îmbufnați rău.

  5. dracu gol spune:

    Coane voi astia din neamu pro va credeti de neinlocuit. Tocmai ca sa nu va consumati creativitatea si sa va ardeti neuronii vi s-a dat o pauza. Si apropo sunt pline locurile cu verdeata de eroi si oameni de neinlocuit. …SI NU UITA SA-TI PLATESTI IMPOZITUL PE DREPTURILE DE AUTOR.

  6. uuk spune:

    Eu am trecut pe strada „asta”, daca se poate corecta.
    Multumesc.

  7. uuk spune:

    Ce nu inteleg eu (multe… majoritatea).
    Cu toata aprecierea, Ovi, stiu ca esti talentat, dar cand iti revii din betie (nu din alcool neaparat), fa-mi hatarul:
    Nu vinde chiar tuturor ideea ca Vocea RO promo samd sunt creatia ta. Vrei sa vorbim de mercury awards din 95 de exemplu?
    Da, Cesnavicius te-a pus pe liber si din punctul tau de vedere e un zero. pot intelege.
    Dar vezi tu, deja tu ne spui ca VOI/TU erati ganditorii liberi, restul erEA prosti sau oportunisti. Vezi tu, Ovi, aici e qiqirezu: sa iti respecti colegii. Nu pe toti. Pe aia care merita, fie ca au plecat sau au ramas. Aici ai rupt coarda la harpa.
    pacat. Poate, doar poate, ai de au ramas sunt CU CEVA mai buni decat tine. E doar o ipoteza. NU lucrez la promo, nu lucrez nici macar in zona, se intampa sa inteleg fenomenul: Indigo din alte tari/conjucturi.
    Sincer, nu ma bucur deloc de intorsatura lucrurilor prin prisma ta si nu numai. Din contra.
    Doar ca nu-mi plac cei care odata plecati arunca cu ingrasamant natural in spate fara ‘osebire. Iar Adrian Halpert a facut o super mutare de trafic sa se mai balacareasca uMpic unii cu altii.
    Doar ca surpriza, si AICI BRAVO TUTUROR, discuta nu a ajuns pe patura din usa cortului.
    Respecte PRO TV fost, prezent si viitor. Adica pentru aia de au muncit/muncesc. Ca in rest, capusele si pilele, pa-pa. Sper….
    PS pun melancolia si prabusirea lumii pe care o descrii tu aici pe seama, asa cum zicea crw , faptului ca asa te’a lovit capitalismul peste bot (Sven Hassel, pardon) prima data.
    Lectia Nr.1 Nimic nu dureaza la nesfarsit. Contrar aparentelor.
    Eu am trecut pe strada si de aia vorbesc relaxat.. cat se poate in situatia data.
    uite sa iti spuna dl. Halpert ce a crezut el in primii 3 ani de presa.
    O sa te miri. Virtual, bineinteles.

  8. dumi spune:

    Imi pare rau dar articolul asta nu lasa de inteles decat ca te crezi mult prea destept si citit, cand orice om care-ar fi asa ar scrie ce-ai scris tu in nu mai mult de 2-3 randuri. Fara sa devina ATAT de plictisitor. In rest, nu-ti doresc decat bafta!

  9. ANONIM spune:

    In sfarsit o sa pot sa merg si eu la pescuit.

  10. Radu spune:

    @Ovi Madsen
    Era mai bine dacă scriai diatriba în limba română sau limba engleză. Sau franceza sau germană sau turcă, numai să te hotărăști la una singură. Când le amesteci dai o notă snobism.
    În plus, oamenii de cultură români folosesc un alfabet de 31 (treizecişiuna) litere.

  11. Radu spune:

    Opa…. „Ei il creaza”?
    Promo?
    PR?
    Brutus, tu esti?
    Sau doar visai?

  12. Crw spune:

    Let the hate flow!!! R’ar al dreq de protevist bine platit pentru munca lui! Mai e și mândru de ce a realizat si de faptul ca e pasionat de ceea ce face. Inadmisibil! Sigur a furat în neștire ca altfel n-are de unde sa aibă atâtea cuvinte în vocabular și sa știe sa le și folosească. Las’ sa vadă și el cum e sa stai capra zilnic la un job de c…t ca să-ți plătești utilitățile!
    Sad sad people…

    • soro spune:

      De unde stii tu ca Ovi a furat? Ai vreo dovada clara? In afara de asta,cine te-a oprit sa-ti cauti alt job mai bine platit,chiar si la ProTv?! Cum am spus si m sus:las’ sa moara si capra vecinului ca io nu sunt in stare sa cresc(rectific) o pisica maidaneza…

      • Crw spune:

        Soro, sa înțeleg am fost prea subtil?..:) .Încearcă sa mai citești odată ce am scris, poate te prinzi de data asta.
        L-am întâlnit pe Ovi cu ceva ani în urma ( motiv pt care și mai citesc din când în când ce scrie) și am tot respectul pentru el. Îmi pare rău ca și-a luat doza de capitalism direct în freza dar asta e viata, un șut în cur poate fi un pas înainte dacă ești pe direcția potrivita.
        Despre ce maidaneze rectifici tu și pe câți bani nu-mi dau cu părerea și aș aprecia dacă ai face la fel în ceea ce ma privește.
        Jah bless!

  13. Sloganziatorul spune:

    Gandeste (pe) liber!

  14. Dudel spune:

    Gandesc ca sunteti f.buni numai in barfe,mancatorie,sarlatanie. Gandesc ca se muncea pe bune la pro tv. dar tot va barfiti intre voi. Sunteti cu totii niste slugi,scalvi perversi,curve cu doua fete. Din aceasta cauza TRAITI BINE ! Din cate vad inteleg ca desii multi dintre voi zica-se ca erati prieteni,dar pe la spate va injunghiati banditeste.. ce hoarda de jigodii. Ba dace se fuar intr-un hal fara de hal. De ce stirile de la ora 17.00 erau dedicate infractiunilor ? De ce nu se spune. frati romani noi capusam,noi furam. noi tinem muncitori,angajati la negru,. Macar dati-va in primere bine sisa va duceti si pe la puscarie…. Romanul cea mai josnica si mai perversa natie

  15. Manuela spune:

    Ovi, cumetre, la cat de erudit esti, puteai dracului sa scrii si tu „Vocea Romaniei” sau macar „Romaniei”, nu „vocea romaniei”, ca Romania e substantiv propriu, nu comun, e un fel de nume de tara. In rest, ai bagat la greu cuvinte din manuale straineze traduse prost pe internet. Ca sa te fac sa intelegi: Welcome into the real world, dralin’

    Ca si altii, si tu te-ai crezut vesnic acolo sau de neinlocuit sau un fel de Ronald McDonald al institutiei. Guess what: NEMA. Ce ati facut, ati facut pe bani, deci prestari servicii, nu fantezii benevole. S-a incheiat prestarea, te-au decolat. Case closed!

  16. falanster spune:

    Merge mai degraba The Walking Dead decat La grande bellezza. Citesti versificatiile de mai sus si vezi repede de care parte a gardului se afla inventatorul anului 2007.

  17. Ovi fan spune:

    Bine, spus, Ovi.
    Trist, dar bine spus.
    Cei care spun tampenii semi-invidioase nu vor intelege niciodata. Ce inseamna fidelitatea fata de jobul tau, respectul enorm fata de lucrul bine facut. De multe ori nu pe banii pe care citesc uimita ca ii primeau unii. Nu pe bani, ci de drag. Sau pentru un ‘bravo’ sau un ‘multumesc’. Atata.
    Fidelitatea asta a oamenilor disponibilizati care nu scuipa ce-au iubit chiar daca situatia lor acum e de parasiti, abandonati anormal, supra-realist, inuman, nedrept spune tot.
    In cate locuri din Ro putem vb de acest tip de iubire si fidelitate fata de un brand?Unde in lume? Eu sunt cu lumea in fata si vad doar mici omuleti care merg la job ca la oricare job trist, apatic, „normal”.
    Ce spune Ovi aici a fost the real stuff.

    • anca spune:

      Oameni buni, sunteti spalati pe creieri. Discursul shogunului v a a zapacit complet. De ce nu iese si acum in presa cu un discurs mobilizator si de ce nu va angajeaza pe toti la Mediafax. Fratilor, dincolo de performantele profesionale pe care nu vi le contesta nimeni, ce vi se intampla e direct vina lui. El nu stia ce dezastru managerial gestioneaza? Din septembrie pina in decembrie cand a plecat de tot avea tot timpul din lume sa va puna la adapost, si sa si opreasca robinetul daca ii pasa vreo secunda de voi. Dar…surpriza. Omul si a vazut de capusat pina in ultima secunda si scapa cine poate.. Pe el mergeti si intrebati l de sanatate ..,Sa vedeti cum va mai strange acuma mana, eventual in usa.

      • Ovi fan spune:

        Prea multa ura. Chill si apreciaza un text misto, cu miez. Chill si apreciaza niste oameni cu care te-ai mandri oriunde in lume.
        Si nu, nu m-a dat nimeni afara.
        Si poate ca voi merge sau nu la „Mediafax”. Eu si altii, noi toti sau niciunul.
        E treaba fiecaruia ce face de acum incolo, insa daca subiectul este plecarea aiurea a multora din Pro, atunci sa stii ca am plans multi pentru colegii care au plecat, multi oameni prea misto pentru piata asta varza. Si sa nu crezi ca ne pupam pe bot in fiecare secunda, dar daca un om e bun, e bun si gata. Oricum sunt toti mai buni decat multi multi altii de pe piata. Tocmai pentru ca au avut de unde sa invete, cine sa ii formeze…
        Da, prea buni, o spun si o repet. Cui nu-i place, sa nu citeasca, dar noi, astia de la Pro, chiar am muncit…

        AS nu cred ca poate sa vorbeasca. Inca.

        • Manuela spune:

          Voi „astia de la Pro” sunteti cumva un fel de Secta Moon, Martorii lui Iehova, o secta speciala sau cum? Daca sunteti asa valorosi, veti fi valorosi oriunde sau numai la Pro aveati holograma, in rest sunteti piese contrafacute?

  18. Bogdan spune:

    Din pacate, tonul pios al testimonialului nu tine cont de faptul ca Adrian Sarbu insusi s-a remarcat prin practici similare in relatia cu proprii angajati. La sfarsitul lui 1999 Maria-Sa arunca brutal in strada intreaga redactie a revistei ProCinema (una dintre cele mai bune productii de presa ale trustului MediaPro la acea vreme) ca urmare a refuzului acesteia de a se prostitua. Mai exact membrii redactiei nu cedasera in fata presiunilor lui Sarbu ca in luna respectiva (septembrie sau octombrie, nu mai retin) prima pagina sa fie ocupata de Janine, sotia sa la acea vreme. Un afront de neacceptat pentru un ins cu pretentii de servilism feudal din partea propriilor angajati. Ca urmare a faptului ca numarul respectiv a intrat sub tipar cu Matrix ca main feature (era filmul momentului) si fara consoarta sa pe coperta, dl Sarbu a considerat de cuviinta sa blocheze abrupt accesul membrilor redactiei in sediul revistei de pe Strada Luterana. Drept urmare, la o distanta de 24 ore acestia s-au vazut in imposibilitatea de a-si mai recupera inclusiv bunurile personale din birouri (colectii de reviste internationale, etc).

    Sarbu este insa un combinator tipic, care – dincolo de acrosarea unor oameni indiscutabil competenti – si-a asigurat o camarila extrem de servila de locotenenti prin care a capusat Pro TV si alte companii cu actionariat CME multa vreme dupa ce n-a mai avut vreo implicare in acestea.

  19. vidra spune:

    inca o apoteoza care simte nevoia sa scrie neaparat o lista cu nume mici. ei bine, daca universul fiecaruia este doar 7-8 nume, imaginea care se contureaza e destul de clara. ne doare cind aia 7-8 sunt dati afara, de restul ni se rupe, ca de obicei. that’s the spirit!

  20. soro spune:

    Tipic romanesc… categoria:sa moara si capra vecinului daca eu nu sunt in stare sa am macar un iepure. Stii cat de mult s-a muncit in institutia aia? Stii cat se implicau TOTI in tot ce faceau,si nu pentru ca erau platiti bine(nu toata lumea avea salarii imense,asa cum circula tot soiul de legende)?! Dar cand stiai ca nu aveai cum sa ratezi,cand stiai ca esti inconjurat de colegi/prieteni totul era firesc. Aveai satisfactia muncii oricum. Nu statea nimeni sa se gandeasca cum „sa-i batem pe aia de la Antena”,lumea sa gandea sa faca acel proiect perfect cuantificat in nr mare de spectatori,printr-un proiect de lege,printr-un premiu international,etc. Nimeni nu intreba cat si daca primeste ceva la sfarsit… de multe ori se primea un telefon sau se transmiteau multumiri de la… Ps- De multe ori suna Shogunul in persoana si ne spunea:”Multumesc”. Asta facea TOTI banii… E mult de spus,scris,povestit,iar unii nu vor intelege niciodata.
    Se bucura de prabusire(care deocamdata nu s-a produs,mai vedem…) nerealizind ca se distruge concurenta in televiziune si va ramane unul sau max doi care vor face legea:vor oferi 2 lei,pe principiul:daca vrei,indiferent daca el va sti si va intelege ce muncesti,cat mun esti si mai ales care e valoarea ta. Se va purta ca „o pisi de bamboo” care primeste o poseta Prada si merge cu ea in piata,la Obor…

  21. Fuego spune:

    Baiete, chiar nu trebuia sa scrii atat de mult, am inteles: esti somer.
    Evita s-o mai arzi cu magia si cu delirul de cuvinte – fa totusi ceva sa iti platesti utilitatile.
    Cat despre ”oamenii fac brandul”, asa e. Vor veni altii,mai talentati,mai muncitori si mai ambitiosi.

  22. robert spune:

    atata betie de cuvinte…eu cobor din cerurile tale de grand bellezza si te aduc la firul ierbii. pragmatic, concret: supradimensionare, capusare, privarea de profit a actionarilor companiei, incasari modice la bugetul de stat.

    cred ca despre asta-i vorba si nimic mai mult. toti cei ce lucrau la posturile concurente erau invidiosi pe salariile voastre, neadaptate la rigorile pietei.

    se produce o reasezare fireasca, naturala. sunteti adusi cu picioarele pe pamant.

    • didi spune:

      am citit textul… tehnica de contrapunct, ludwig van moga, catinca ioana… baiatul ala incearca sa spuna cat de fantastici sunt ei, dar pentru mine tot ce scrie el acolo e egal cu zero… eu ma uit la pro la filme si la ceva stiri, in rest talentele de gatit, dansat, mancat, cantat nu fac parte dintre pasiunile mele. si chiar daca faceau, cred ca efectul ala de contrapunct era sesizat de fix 0,005 la suta dintre telespectatori… (si sunt optimist). parerea mea e ca patronul pro tv isi eficientizeaza afacerea. e drept, la mijloc sunt prinsi zeci de angajati. dar dupa cum stim toti, „viata e greu”. si la cfr sunt dati oameni afara, si la turbomecanica, si la anaf etc. nu vad de ce m-ar impresiona in mod deosebit contrapunctistii…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top