PRO TV a reușit audiențe de top cu EURO 2016, doar naționala mai strângând în fața televizoarelor mai mulți români.
Meciul a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public, fiind urmărit de aproape 3.3 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare. În minutul de maximă audiență, de la 22:31, peste 3.7 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre Portugalia și Franța.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22.3 puncte de rating și o cotă de piață de 61.5%, următorul post clasat, Antena 1 înregistrând rezultate de aproape 10 ori mai mici: 2.3 puncte de rating și 6.3% cotă de piață.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.