În luna octombrie, pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani PRO TV a atins în prime time 9,9 puncte de rating si 24.2% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a obținut doar 6.2 puncte de rating și 15% cotă de piață.
În aceași perioadă, la nivelul publicului din mediul urban în prime time PRO TV a obținut 8,6 puncte de rating și 17.6% share, iar al doilea clasat în top a reușit să atingă 6.4 puncte de rating și 13.1% cotă de piață.
La nivel național pe întreaga durată a lunii octombrie PRO TV a fost lider absolut de audiență, înregistrând o audiență medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 18.9%, în timp ce locul secund a reușit să atingă un rating mediu de 5.9 și 12.1% share.
Topul emisiunilor de divertisment este condus de solidaritatea umană și vocile care contează
Unul din trei români a ales emoția! Visuri la Cheie, cel mai nou show marca PRO TV lansat în luna octombrie a condus topul preferințelor publicului comercial luna anterioară cu 30.2% share și 13.8 puncte de rating. Pe a doua poziție în topul preferințelor publicului comercial s-a clasat show-ul Vocea României, cu 30.1% share și 13.5 puncte de rating. MasterChef, cel mai urmărit show culinar s-a situat în luna octombrie pe locul 3, atingând 24.5% cotă de piață și 10.9 puncte de rating.
Pe segmentul publicului din mediul urban, topul preferințelor este condus de adevărata competiție a vocilor. Vocea României a fost aleasă de 21.2% din români, înregistrând 11 puncte de rating. Pe locul doi cu 10.3 puncte de rating și 19.5% share s-a situat cel mai emoționant show al toamnei, Visuri la Cheie.
PRO TV conduce detașat și la nivel național, unde pe primul loc se situează din nou emoția. Visuri la Cheie, show-ul prezentat de Dragoș Bucur a înregistrat în luna octombrie 11 puncte de rating si 21.3% share. Următorul clasat în preferințele publicului pe acest segment este Vocea României. Vocile care contează s-au auzit în casele a 2 milioane de români, înregistrând o audiență medie de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 20.6%. Locul trei în luna octombrie a fost ocupat de MasterChef, show-ul culinar al momentului, cu 9 puncte de rating și 17.4% share.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.