PRO TV: Las Fierbinţi, audienţe de 2.1 milioane de telespectatori. Publicul preferă comedie înainte de talk-show-urile importante

2:10 pm, 23 octombrie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru PRO TV: Las Fierbinţi, audienţe de 2.1 milioane de telespectatori. Publicul preferă comedie înainte de talk-show-urile importante

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

las fierbinti

Las Fierbinți acaparează o cotă de piaţă tot mai mare pe publicul comercial, pe tronsonul orar ce precede talk-show-urile politice.

Episodul de aseară a fost urmărit în medie, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare 20:30-22:32, de peste 2.1 milioane de telespectatori. În minutul de maximă audienţă, de la 21:17, Las Fierbinți a fost urmărit de peste 2.7 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, persoane cu vârsta între 18 și 49 de ani, Las Fierbinți a înregistrat 16 puncte de rating și o cotă de piață record de 38.4%, în timp ce următorul post clasat a obținut valori de trei ori mai mici: 5.2 puncte de rating și 12.5% share pe această categorie.

Practic, Las Fierbinţi a avut un rating de trei ori mai mare decât show-ul Am ceva să-ţi spun de la Antena 1.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top