PRO TV: Ce audienţe a făcut „Ce spun românii” într-o lună de difuzare

2:56 pm, 24 august 2015 • de Comentariile sunt închise pentru PRO TV: Ce audienţe a făcut „Ce spun românii” într-o lună de difuzare

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Ce-spun-românii-o-parte-din-echipa

PRO TV a lansat în această vară mai multe show-uri estivale, al căror impact asupra publicului a fost supus unor controverse inevitabile unor formate noi.

Unul dintre aceste show-uri este Ce spun românii un game show prezentat de vedeta Cabral, ex-Acasă TV. Emisiunea a avut audienţe care au obţinut primul loc pe publicul comercial, cel vizat de agenţiile de publicitate.

Pe segmentul publicului comercial, Ce spun romanii a înregistrat, în medie, în intervalul 18:00 – 19:00, 3.6 puncte de rating şi 17.3% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul secund a obţinut 3.1 puncte de rating şi 15.0% share.

Game show-ul Ce spun romanii s-a clasat pe primul loc săptămâna trecută pe toate segmnentele de public, conform datelor transmise de PRO TV.

Cele cinci ediţii ale emisiunii au inregistrat in medie, in intervalul de difuzare 18:00 – 19:00, 4.4 puncte de rating si 19.4% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obtinut 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 13.2%.

Premiul cel mare, un automobil, a fost câştigat doar în prima săptămână a emisiunii.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 3,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top