Piaţa TV continuă să fie dominată la capitolul publicitate de cele trei televiziuni generaliste, PRO TV, Antena 1 şi Kanal D, acestea având peste 50% din piaţă.
Companiile care vor să se promoveze au în vedere în special primele trei locuri de audienţă, ocupate în ordine de Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
59 de televiziuni constituie în acest moment ceea ce se cheamă piaţa TV măsurată la nivel de audienţe. Acesata a livrat clienților 1.051.834 puncte de audiență pe segmentul comercial în primele 6 luni.
Bugetul este în creştere cu 1,2% mai mare faţă de primele șase luni ale anului 2015.
Pro TV a înregistrat volum de 267.045 GRP’30 mai mult cu cu 9,8% față de primul semestru al anului trecut.
Volumul furnizat de Antena 1 a crescut cu 1,6%, cu 205.981 puncte de audiență pe targetul comercial.
Kanal D a crescut cu 8,2% pentru un buget de 115.668 GRP’30 pe targetul comercial.
PRO TV, Antena 1 şi Kanal D au atras 56% din bugetul total livrat de piața TV din România. Așadar, mai bine de jumătate din publicitatea TV se consumă pe doar trei televiziuni.
România TV vine greu din urmă cu de37.414 puncte de audiență pe targetul comercial.dar cu o creștere de 12,2% față de anul trecut, conform forbes.ro.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.