» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

antena 1 vs PRO TVÎn primele 9 luni ale acestui an, grupul Pro TV (CME) a avut o cotă de piață de 32,1% din totalul publicității difuzate pe piața TV. La rândul său, Intact Media Group a „tăiat” o „felie” de 27,6% din „tortul” publicității TV.

Cifrele sunt publicate de Forbes.ro, care scrie că grupul Pro TV (CME), format din Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Acasă Gold, a livrat clienților publicitari un volum de audiență de 486.367 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Potrivit aceleiași surse, Intact Media Group, care deține Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia TV și ZU TV, a avut o cotă de piață de 27,6%, la nivelul anului trecut (28,4%). Televiziunile Intact au furnizat 416.956 GRP’30 target comercial.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top