Dan Tapalaga si Attila Biro au avut o idee excelenta pentru acest final de campanie electorala. Jurnalistii de la Hotnews s-au dat reprezentantii firmei Media Price si au negociat cu mai multe televiziuni cat ar costa ca al lor candidat sa apara la televizor fara ca lumea sa stie ca este o emisiune publicitara. Si au primit doar doua raspunsuri negative: de la TVR si PRO tv. In rest, posturile echidistante 🙂 au pus boticul la savarina. Merita sa cititi articolul de pe HOTNEWS.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.