» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Daca ordonanta de urgenta ce schimba Legea audiovizualului si traseul banilor in publicitatea TV va fi pusa in aplicare, „impactul imediat asupra pietei de publicitate TV va fi de 20%, ceea ce va accentua trendul de scadere si contractare a pietei de publicitate din ultimii ani”, arata un document de pozitie al IAA Romania – asociatia ce reuneste interesele a peste 120 de companii active in industria comunicarii – agentii de publicitate, media si clienti de publicitate. In documentul adoptat dupa o reuniune a membrilor asociatiei, desfasurata luni, IAA cere „cu fermitate neadoptarea de catre Guvern in regim de urgenta a ordonantei de modificare a Legii audiovizualului si eliminarea textului propus” la punctul care se refera la achizitionarea de spatiu publicitar.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top