>> ABONEAZĂ-TE LA ȘTIRILE RV PE MAIL. ÎN 30 DE SECUNDE!
>> Piaţa de publicitate din România ar putea creşte cu aproape 4% anul acesta după ce în 2013 a înregistrat un declin faţă de anul precedent, stabilindu-se la valoarea de 288 de milioane de euro, este de părere Mirel Pleşca, director financiar la Ogilvy la ZF Live.
>> Cativa dintre cei mai mari publisheri germani – cum ar fi Axel Springer si Burda – s-au adresat justitiei si cer principalelor motoare de cautare sa le dea 11% din veniturile realizate direct si indirect din faptul ca sunt facute publice articole din cele mai mari ziare si reviste germane. Grupurile media germane se lupta de ani buni sa obtina venituri de la Google, mai ales din agregatorul de stiri Google News.
>> Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, compania Pay-TV numărul 1 în lume, a anunțat că gestionează vânzările de publicitate pentru canalul Eurosport în România.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.