
Lanţurile de restaurante, care doar în Bucureşti fac afaceri de 2,5 mld. lei, încearcă să găsească producători locali de legume, fructe sau brânzeturi, vrând astfel să se rupă de intermediari sau de magazine. Se lovesc însă de faptul că în România există puţini producători de legume sau fructe care să asigure o cantitate mare de produse, cu o calitate constantă şi pe o perioadă mai mare de timp.
„E greu să găsim producători care să asigure cantităţi mari de produse şi acest lucru se întâmplă din două motive. În primul rând pentru că în pieţele din Bucureşti nu sunt adevăraţi producători, ci sunt intermediari. Şi în al doilea rând pentru că fermierii români nu au încă cultura de gospodari care să
MAI MULT, aici » PaginadeAgricultura.ro
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.