» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

hotmail-outlook-users-missing-emails-octoberNoul site de email Outlook.com, detinut de gigantul IT Microsoft, devine incepand de astazi principalul competitor al serviciilor Gmail si Yahoo Mail, pe piata din Statele Unite. Site-ul a fost inca din iulie intr-o faza de pretestare, timp in care a adunat 60 de milioane de utilizatori activi.

Acest lucru i-a determinat pe cei de la Microsoft sa inceapa o campanie intensa de promovare, punand la dispozitie un buget de 30-90 de milioane de dolari. In acelasi timp, Microsoft va redirectiona toti utilizatorii serviciilor Hotmail sau MSN.com, care vor fi ulterior inchise, spre Outlook.

Campania de promovare a Outlook se suprapune cu o campanie anti-Gmail, intitulata “The Scroogled”, in care se lanseaza acuzatii asupra Gmail, conform carora acestia scaneaza continutul mesajelor pentru a crea anunturi publicitare corelate cu subiectele aparute in mesaje.

La momentul de fata, campania pentru promovarea Outlook a lansat doua spoturi publicitare, “Get Going” si „Get Sweep: Automate your inbox”, in care sunt prezentate cateva dintre noutatile si avantajele pe care le ofera platforma de email a Microsoft.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top