» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Suspiciunile ca unul dintre cele mai importante posturi tv din Ucraina a trecut sub controlul lui Viktor Medvedciuk, ”cumatrul” presedintelui rus, au aparut inca din aceasta vara. Jurnalistii publicatiei ”Shemî” au observat ca emisiunile canalului de știri „112 Ukraina“ ofera foarte mult spatiu citatelor si declaratiilor lui Viktor Medvedciuk. În paralel, pe piața mass-media din Ucraina au început să circule zvonuri despre faptul că liderul mișcării pro-Kremlin „Alegerea ucraineană-Dreptul poporului“ ar fi cumparat canalul.
Medvedciuk neagă.
Raspunsul acestuia nu i-a desurajat insa pe jurnalistii de investigatii de la Shemî, care au pornit sa sape in datele de la registrul comertului si au aflat ca postul a fost trecut pe numele cetățeanului german Edward Katz, care de altfel a si fost prezentat publicului

MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top