» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Autoritatea britanică de reglementare în domeniul mass-media, Ofcom, efectuează o anchetă în cazul posturilor de televiziune rusești ”NTV Mir” și REN TV, care s-au înregistrat la Londra, dar sunt difuzate în statele baltice, transmite ”Adevărul european”.
Ofcom a aflat despre cele doua televiziuni, care si-au dedicat mare parte din emisiuni intoxicărilor pe tema otravirii în Salisbury a fostului colonel GRU, Serghei Skripal și a fiicei sale, în urma unei sesizari a Ministerului de Externe al Letoniei.
În special, MAE leton s-a plans din cauza emisiunilor care au fost difuzate de cele doua canale pe 2 și 3 aprilie 2018.
Potrivit ambasadorului Letoniei în Marea Britanie, Baiba Braze, materialele care apar în eter la ”RT” sunt ”foarte blande” în comparatie cu continutul celor doua

MAI MULT, aici » PaginadeRusia.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top