Manipulare a la Adevărul

7:11 pm, 26 august 2010 • de 5 Comentarii

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

adevarul si kanal dAstăzi, Adevărul a publicat un amplu articol despre Prăbuşirea Kanal D, apoi a punctat cât de amărâţi sunt acţionarii majoritari după ce statul turc le-a ars o amendă de 2,5 miliarde de dolari. Motiv suficient să fie speculată o informaţie parţial adevărată: Kanal D se vinde. Nu se vinde, o spune comunicatul televiziunii emis acum jumătate de oră, în schimb, cineva are interesul să scadă valoarea pachetului de acţiuni al Ringier la Kanal D (25%), pentru care turcii caută cumpărator pentru că elveţienii vor să se retragă din România cu orice afacere. Partea adevărată este că un sfert din Kanal D este pe tarabă. Partea falsă e ca 25% nu însemă toată televiziunea. Manipularea constă în distrugerea imaginii unei companii şi scăderea astfel a valorii pachetului de acţiuni scos la vânzare. Surse avizate din piaţă mi-au spus că este o comandă clară. Încă nu se ştie cui foloseşte.

Kanal D Press Release

26 august 2010, Bucuresti – De la lansare sa pe piata din Romania, in februarie 2007, Kanal D s-a dovedit a fi cel mai de success start-up pe piata de televiziune, din ultimii 10 ani. Intr-o perioada de timp foarte scurta, Kanal D a devenit una dintre primele cinci televiziuni generaliste din Romania iar ascensiunea sa nu se opreste aici.

Actionarii Kanal D au furnizat in tot acest timp  sprijin financiar si operational consistent pentru dezvoltarea de programe si consolidarea rezultatelor pe piata. Suportul oferit postului de televiziune Kanal D va continua si pe viitor pentru realizarea obiectivelor strategice ale companiei si planurilor de dezvoltare fara a pronoza nicio reducere a operatiunilor. In plus, Compania isi va mentine acelasi nivel ridicat al investitiilor in productiile locale care reprezinta un procent semnificativ in grila postului.

In mod natural si fara sa ne surprinda, la diferite perioade de timp au loc discutii intre companiile de media, in legatura cu cooperarea pe diferite segmente de piata. Kanal D avand o experienta prin asocierea cu compania Ringier, care a devenit co-actionar al postului de televiziune Kanal D inca din 2007.

Kanal D a fost abordat de mai multi investitori in ultimele 12 luni si trateaza aceste intentii in mod profesionist prin numirea unei companii de consultanta in investitii, pentru a intermedia si a oferi sprijinul in gasirea celor mai profitabile oportunitati de colaborare. Cu toate acestea, in acest moment, actionarii Kanal D nu au luat nicio decizie privind crearea unui nou parteneriat si cu atat mai putin privind schimbarea pachetului majoritar de actiuni si a proprietatii.

In ciuda influentelor negative produse de criza economica mondiala, care s-a manifestat puternic si in Romania, Kanal D isi va respecta planul de afaceri, iar  targetul privind performantele financiare nu a suferit modificari, beneficiind de intregul sprijin oferit de grupul mama, Dogan Group. Kanal D este prima investitie in afara teritoriului Turciei a grupului Dogan.

Haluk Kurcer

Board Member

Despre Kanal D

Kanal D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia. DYH are in portofoliu sau: opt cotidiene  printre care cele mai importante sunt „Hurriyet”, „Milliyet” si „Fanatik”, 8 posturi TV (printre care Kanal D, Star TV si CNN Turk), 3 statii radio si case de productie audio, video si print. Actiunile Kanal D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier, cel mai mare trust din presa scrisa romaneasca si printre cele mai importante grupuri media din Europa”.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

5 comentarii

  1. Catalink spune:

    Pai vedeti si voi cine semneaza articolul. Restul e tacere

  2. xxxx spune:

    cel mai mare trust de presa scrisa din romania? cine a scris tampenia asta?in afara de libertatea mai exista in alta parte?si nu-mi zice de toate fituitile si reviste de doi lei gen unica,bravo sau bolero de care oricum nu cred ca a a uzit nimeni

  3. bula spune:

    @zelist. Sa inteleg ca nu Adevarul a publicat o stire FALSA??? si fara sa publice vreo dezmintire? In USA daca faci asta, ori faci puscarie pt. manipularea pietii (iar Patriciu are antecedente – in curs de judecare) ori ti se cer ceva daune (NU de 1 dolar). Dar noi avem impartiali in RO….

  4. Iulia Bunea ma uimeste mereu cand ii citesc articolele. Prin ce?! Prin prostie frate! :mrgreen:

  5. […] Tiberiu Lovin prezinta un caz de manipulare de la Adevarul. I-a zis lui […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top