» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Evoluţia fulminantă a internetului, agenţiile de media, care nu se mai strofoacă să aloce reclamă în print, ca în anii trecuţi, precum şi managementul prost al trusturilor sunt câteva dintre cauzele pentru care banii investiţi în presa scrisă sunt din ce în ce mai puţini. De asemenea, publicitarii susţin că şi distribuţia precară a publicaţiilor poate duce la dispariţia altor branduri de print sau la reducerea tirajelor. „În România există 300 de companii cu o medie de sub zece chioşcuri în proprietate”, a declarat Dan Vasile, managing director al Rautakirja România, citat de Dailybusiness. Cristian Mucichescu, managing director al agenţiei OMD România, este de părere că editorii nu au făcut nicio diferenţiere între informaţia din print şi cea postată online. „Ziarul din trust a fost ignorat, pentru că televiziunea avea costuri mai mari”, a precizat publicitarul, adăugând că patronii acestor grupuri de presă „puteau să încerce reţete mixte de vânzare a publicităţii, atât pe print, cât şi pe TV, aplicând discounturi pentru clienţii cumpărători”, a conchis directorul agenţiei OMD România.

 

 

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

3 comentarii

  1. LL spune:

    Imi pare rau pt. cei care , departe-departe , nu l-au vazut pe Imre la „Nasul” .

  2. Domnul Mucichescu n-a auzit de practici anticoncurentiale, n-a auzit de lege antimonopol si se mai si contrazice singur. Ca daca informatiqa era diferita, de ce clientul sa plateasca la volum presa cu TV. si cei care nu au tv, sa se sinucida? sau daca in loc de tv se putea combina print cu radio? Practic ce vrea el este exact subiect de ancheta pentru Consiliul Concurentei.

  3. reporterul spune:

    imre, auzi ce zice băiatul asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top