» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Lucia Antal pro TVAsociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) a organizat recent alegeri pentru Consiliul Director şi pentru preşedintele asociaţiei, funcţie în care a fost realeasă Lucia Antal.

Ea este și șefă a Marketingului din PRO TV.

În cadrul Adunării Generale din 20 noiembrie, membrii ARMA au ales-o preşedinte al asociaţiei pe Lucia Antal (reprezentanta Pro TV SA), potrivit unui comunicat publicat pe site-ul asociaţiei.

Totodată, în Consiliul Director au fost aleşi: din partea clienţilor de publicitate (Bogdan Bucurei – UPC România, Giulia Burlui – Coca-Cola, Dana Bursuc – Telekom, Corina Savin – Unilever); agenţiilor de media/publicitate (Nicu Laiţă – Omnicom Media Group, Alexandra Olteanu – Initiative, Oana Pădure – Mediaedge:cia); staţiilor de televiziune de drept (în ordinea cotei de piaţă, fără a exista limitări cu privire la cota de piaţă şi care nu fac parte din acelaşi grup media (Antena 1 – Cristina Morar, Kanal D – Iosif Kalauz, România TV – Solange Albu, TVR 1 – Bogdan Cernusca) şi prin vot – Rareş Aniţa (B1 TV).

Mandatul acestora va fi de trei ani, precizează Mediafax.

ARMA este o organizaţie a industriei de media şi publicitate care numără peste 90 de membri, staţii TV, agenţii de media şi publicitate şi clienţi de publicitate. Asociaţia are drept arie de activitate cercetarea audienţelor mediilor de comunicare video şi operează sistemul de măsurare a audienţelor TV din România.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

29 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top