„Las Fierbinți”, serialul-fenomen, a adus iar PRO TV în poziția de lider pe toate categoriile de public

6:22 pm, 12 martie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru „Las Fierbinți”, serialul-fenomen, a adus iar PRO TV în poziția de lider pe toate categoriile de public

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

La revenire, noul sezon din „Las Fierbinți” a adus PRO TV în poziția de lider de audiență miercuri seară pe toate categoriile de public.

 


Un nou episod va fi transmis în această seară de la 21.30. „Las Fierbinți” este în fiecare miercuri și joi.


las fierbinti

Astfel, în intervalul de difuzare 21:26-22:21, pe segmentul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență cu 13.6 puncte de audiență și o cotă de piață de 29.1%, următorul post clasat înregistrând valori de două ori mai mici: 6.8 puncte de rating și 14.6% cotă de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a obținut pe perioada difuzării celor două episoade pline de umor o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 17.9% cotă de piață, următorul post clasat înregistrând 8.6 puncte de rating și 16.3% cotă de piață.

Și la nivelul publicului național, serialul Las Fierbinți și-a menținut poziția de lider cu 10.2 puncte de rating și o cotă de piață de 19.6%. Televiziunea de pe locul 2 a înregistrat 8.3 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.

În minutul de aur de la 21:50, peste 2.2 milioane de telespectatori urmăreau primul episod din noul sezon.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top