» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail
15audiente_arhiva_evz_8a69d8ebe8Compania Kantar Media a fost realeasa pentru a realiza si in urmatorii patru ani masuratorile de audienta TV. Astazi, o comisie ce a reunit reprezentanti ai agentiilor de publicitate, ai televiziunilor si ai CNA a desemnat Kantar drept castigatoarea licitatiei pentru realizarea studiului de masurare a audientelor (SNMATV) in perioada 2016-2019, proces desfasurat incepand din mai 2014 si la care a mai depus oferta un joint-venture Nielsen-Media Research. Cifrele de audienta sunt „moneda de schimb” in publicitate TV, segment ce revendica peste 60% din totalul pietei de publicitate din Romania, relatează Hotnews.Kantar Media este actualul furnizor de date de audienta pentru Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA), organizatie ce reuneste agentii, televiziuni si clienti de publicitate. Compania masoara audientele incepand din 1 ianuarie 2012, iar contractul prezent ii expira la 31 decembrie 2015.

Kantar a fost desemnata sa masoare audientele intr-o licitatie desfasurata pe parcursul anului 2011. Din 2012, ARMA a comandat de trei ori audit extern asupra serviciului Kantar si de fiecare data analiza a confirmat ca acesta se desfasoara bine sau cel putin se incadreaza in parametrii contractuali.La ultima licitatie, a fost invitata sa participe si compania GfK, insa aceasta a decis sa nu ia parte la acest proces.

Detalii, AICI

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

18 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top