» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

În al doilea trimestru al acestui an, UPC România a pierdut 15.500 de clienţi, potrivit unui raport al grupului Liberty Global, dat publicităţii astăzi. Liberty Global a anunţat că, în perioada menţionată, UPC a reuşit să câştige însă clienţi pe segmentul de televiziune digitală, ajungând la aproximativ 315.000 de abonaţi. Totuşi, acest lucru nu a putut compensa o pierdere mai mare a clienţilor de cablu analogic. Pe partea de servicii de internet, UPC a ajuns la 258.000 de abonaţi, în creştere cu 0,7% faţă de trimestrul anterior din acest an, însă în scădere cu peste 2% comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2010. “Odată cu lansarea Fiber Power, am repoziţionat produsul de internet, oferind acum cea mai mare viteză de internet din România – 120 Mbps. Această repoziţionare a contribuit la o uşoară creştere a vânzărilor de abonamente de internet, astfel încât în al doilea trimestru putem vorbi de o creştere a bazei de clienţi de internet”, a declarat, citată de Hotnews, Severina Pascu (foto), noul director executiv al UPC România.

Foto: UPC România

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

3 comentarii

  1. Nicio reactie, o demisie ceva, macar o cenusa in cap fata de titlul inept? Ca altfe, tifnoasa nevoie mare donsoara…

  2. @Luca: corect

    http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-9660139-upc-romania-mai-pierdut-15-500-clienti-trimestrul-doi-din-acest-liberty-global-vorbeste-insa-despre-mai-buna-performanta-romania.htm

    UPC Romania a mai pierdut 15.500 de clienti in trimestrul doi din acest an.

    UPC inca nu gaseste solutia de cand a venit pe piata noastra. E incredibil cum oameni platiti cu mii de euro pe luna nu reusesc sa-si mentina macar clientii. Ei nu inteleg ca preturile lor sunt prea mari si fata de puterea clientilor si fata de concurenta. Eu am plecat de la ei la RDS 😀 Me happy 😀
    PS. Cand am facut cererea de renuntare (numai telefonic se poate, nu stiu de ce si daca e corect) operatoarea a inceput sa-mi toarne oferte, cu posturi noi, cu viteza la net, taia din preturi…Si am intrebat-o: de ce a trebuit sa renunt ca sa aflu ca aveti si alte oferte mai avantajoase? Si ea mi-a cerut datele personale sa inregistreze cererea 😀

  3. Luca spune:

    „În a doua jumătate a acestui an, UPC România a pierdut încă 15.500 de clienţi”

    Bianca, n-ai de unde sa stii cati clienti a pierdut UPC in a doua jumatate a acestui an, pentru ca abia a inceput acum o luna… Cu putina atentie, ai fi vazut ca Savarina asta vorbea despre al doilea trimestru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top